#1
Je bent een held, maar ik ben bang dat rustig slapen niet zo goed gaat met opiaten in mijn lichaam. :PPsychedelibee zei:Bij deze verplaatst, hopelijk kun je nu weer rustig slapen :PFool zei:Dit is al de zoveelste keer dat ik me eraan erger dat dit niet in het muziek-subforum staat, maargoed. xD