Ik vind dit hele album echt meesterlijk. Op het eerste gezicht vond ik het een ''simpel'' album met niet veel zeggende beats. Maar ik ben het na een tijdje toch erg gaan waarderen. Dub FX gebruikt veel beatbox met een loopstation. Erg getalenteerd.
Op het album Coldsun van Bubble zitten ook nog wel een paar lekkere nummers. Ik luisterde nooit echt naar (psy-)trance maar dit was toch wel echt een eyeopener
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.