#1
Heujj leuk de meeting op Soenda wordt steeds groter. Ik maak even een nieuw topic aan in de general chat, kijken hoeveel mensen we kunnen verzamelen : wink:
MeejheM zei:Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
ach dat zijn ook maar mensen :Poortjes zei:MeejheM zei:Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend. Sliep op de terugreis in de bus en verder die nacht echt als een roos. Is stiekem best wel lekker eigenlijkDunnetjess33 zei:Peppi en Coki zei:Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken![]()
Ik ga/ging wel regelmatig "gewoon" uit als BOB, ik heb namelijk geen enkele moeite mee om niets te gebruiken. En ik neem echt niets als BOB, zelfs niet één biertje oid. Alleen op een festival is dat nog niet voorgekomen. Ik ben benieuwd!
Peppi en Coki zei:[
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend.
Maarja, als je het al vaker de BOB bent, dan zal er voor de rest niet echt iets speciaals aan zijn. Ik ga nauwelijks nuchter stappen/naar feesten dus dan is het best raar.
Ligt natuurlijk ook aan hoe erg je losgaat, een beetje dansen vreet natuurlijk veel minder energie dan urenlang losgaan, maar als je nauwelijks koffie/energie/cola drinkt, dan wil één van deze nog wel eens helpen het af te kunnen maken.Dunnetjess33 zei:Ik vind het met alleen wat drank op al erg vermoeind en lang duren. Dat heb ik wel regelamtig op festivals gedaan, alleen drank. De laatste paar uurtjes loop ik dan wel een beetje op mijn tandvlees als ik eerlijk ben. En dat je dan gelijk slaapt thuis is idd heerlijk! Een uur na thuiskomst lig je in coma haha.
Trinity zei:Ik ga 4 juni naar Herr Zimmerman in Delft (...) Herr Zimmerman kende ik helemaal niet. Iemand hier daar ervaring mee?
Helenas zei:Sowieso naar Shoeless (laatste keer!!!), Manifestival, Dagdromen festival en Familiar Forest Festival![]()
). Publiek was wel leuk (apart, beetje excentriek; houd ik wel van). Vond wel dat het wat lastiger was om in contact met ze te komen, had wat meer 'outgoing' en entactogene types verwacht, maar dat viel dus tegen, maar dat lag wellicht aan mij
> Candyflip

SmartieAndMe zei:ach dat zijn ook maar mensen :Poortjes zei:MeejheM zei:Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
MeejheM zei:Edit: Als ik mijn werk goed doe heeft trouwens niemand iets in de gaten, ik krijg alleen feedback als het fout loopt, of die 2 keer in een jaar dat iemand ziet hoe je iets creatief en snel oplost.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."