Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

Naar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

57 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heujj leuk de meeting op Soenda wordt steeds groter. Ik maak even een nieuw topic aan in de general chat, kijken hoeveel mensen we kunnen verzamelen : wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
Klik om te vergroten...


had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
oortjes zei:
MeejheM zei:
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
Klik om te vergroten...


had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
Klik om te vergroten...
ach dat zijn ook maar mensen :P
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Peppi en Coki zei:
Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Ik ga/ging wel regelmatig "gewoon" uit als BOB, ik heb namelijk geen enkele moeite mee om niets te gebruiken. En ik neem echt niets als BOB, zelfs niet één biertje oid. Alleen op een festival is dat nog niet voorgekomen. Ik ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend. Sliep op de terugreis in de bus en verder die nacht echt als een roos. Is stiekem best wel lekker eigenlijk :rolleyes:

Maarja, als je het al vaker de BOB bent, dan zal er voor de rest niet echt iets speciaals aan zijn. Ik ga nauwelijks nuchter stappen/naar feesten dus dan is het best raar.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peppi en Coki zei:
[
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend.

Maarja, als je het al vaker de BOB bent, dan zal er voor de rest niet echt iets speciaals aan zijn. Ik ga nauwelijks nuchter stappen/naar feesten dus dan is het best raar.
Klik om te vergroten...

Ik vind het met alleen wat drank op al erg vermoeind en lang duren. Dat heb ik wel regelamtig op festivals gedaan, alleen drank. De laatste paar uurtjes loop ik dan wel een beetje op mijn tandvlees als ik eerlijk ben. En dat je dan gelijk slaapt thuis is idd heerlijk! Een uur na thuiskomst lig je in coma haha.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind nuchter moeilijker dan met drank op, ligt ook aan de hoeveelheid alcohol. Maar als ik nuchter ben dan merk je gelijk dingen op en als je dronken op een festival staat ben je tenminste nog deels verdoofd waardoor je soms je vermoeide lichaam niet voelt.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk topic en goed om verschillende festivals te lezen :)

Ik ga 4 juni naar Herr Zimmerman in Delft en 13 augustus naar Loveland. De laatste wel bekend. Eerste keer voor mij, maar wel kekker met 'me meissie', zussie en zwager. Dan eindelijk voor het eerst eens alle vier tegelijk aan de Molly :xtc: :wink:
Herr Zimmerman kende ik helemaal niet. Iemand hier daar ervaring mee? :confused: Ben van plan daar te gaan hippyflippen...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
Ik vind het met alleen wat drank op al erg vermoeind en lang duren. Dat heb ik wel regelamtig op festivals gedaan, alleen drank. De laatste paar uurtjes loop ik dan wel een beetje op mijn tandvlees als ik eerlijk ben. En dat je dan gelijk slaapt thuis is idd heerlijk! Een uur na thuiskomst lig je in coma haha.
Klik om te vergroten...
Ligt natuurlijk ook aan hoe erg je losgaat, een beetje dansen vreet natuurlijk veel minder energie dan urenlang losgaan, maar als je nauwelijks koffie/energie/cola drinkt, dan wil één van deze nog wel eens helpen het af te kunnen maken.

Naast dat alcohol er voor zorgt dat ik makkelijker los kan gaan en het de ervaring (iets) leuker maakt, word ik soms er na een tijdje ook wel vermoeid van. Dat ligt heel erg aan het feit of ik van tevoren goed heb geslapen/gezond heb geleefd de dagen ervoor. Zo ja, dan kan ik de hele nacht doorgaan, zo niet, dan kan je mij na een paar uur al opvegen.

Als je nuchter gaat feesten zal je het vermoeiende effect van alcohol niet hebben, maar voel je wel alles (elk pijntje enzo) en is het qua ervaring misschien iets minder dan als je wel onder invloed bent, maar als het goed is, is de ervaring nog steeds wel geweldig als je je op een goed festival bevindt :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telt achter de bar staan trouwens ook als naar een festival gaan? :P Dan kan ik er zeker nog wel een aantal toevoegen.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trinity zei:
Ik ga 4 juni naar Herr Zimmerman in Delft (...) Herr Zimmerman kende ik helemaal niet. Iemand hier daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Iemand ervaring met dit festival?? :confused:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sowieso naar Shoeless (laatste keer!!!), Manifestival, Dagdromen festival en Familiar Forest Festival :grin:
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk, dat zijn er tenminste een aantal :tongueout: leuk!

Ik heb in de planning; 909 (nog 4 nachtjes slapen :openmouth: ), day at the park, fuse festival en Loveland festival. Zin in hoor!!! Laat het mooie weer maar komen :sunglasses:

Helenas zei:
Sowieso naar Shoeless (laatste keer!!!), Manifestival, Dagdromen festival en Familiar Forest Festival :grin:
Klik om te vergroten...
Y
YomaboLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tot nu toe heb ik staan:
Mystic Garden (morgen)
Awakenings
18hrs
mysteryland
Wonderland
Er gaan er nog meer komen
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij staat de teller ook al op 6 stuks
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb MoH, Hardfest, Fantasy Island en Freshtival gehad.

Zou eigenlijk volgend weekend naar defqon gaan maaar dat gaat helaas niet door. Verder heb ik alleen nog maar Dominator, nazomeren en pleinvrees op de planning staan. Maar wil eigenlijk nog wel een paar spontane festivals meepakken :)
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog ff een kleine update over Herr Zimmerman festival (Delft, 4 juni); was niet onaardig. Zeer goed georganiseerd, op een werkelijk mooie locatie, gratis parkeren :hearteyes: en de catering was eens origineel en kwalitatief echt goed. Geen standaardshit :kots:
De muziek was OK, maar niet helemaal wat ik normaal zou doen (te hard-techno :rock: ). Publiek was wel leuk (apart, beetje excentriek; houd ik wel van). Vond wel dat het wat lastiger was om in contact met ze te komen, had wat meer 'outgoing' en entactogene types verwacht, maar dat viel dus tegen, maar dat lag wellicht aan mij :tearsofjoy:
Als erviemand is geweest, ben ik benieuwd naar de reacties.

Verder nog te doen:
Loveland festival (13/:sunglasses: > yeah! Solomun, Hernan Cattaneo :grin: > Nexusflip
AMF Ziggo Dome (21/10) > yeah! Tiësto Clublife 500 :xtc: > Candyflip

:wave: :wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
oortjes zei:
MeejheM zei:
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
Klik om te vergroten...


had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
Klik om te vergroten...
ach dat zijn ook maar mensen :P
Klik om te vergroten...

Wel mensen die vrienden op de gastenlijst kunnen krijgen of interessante polsbandjes hebben :grin:

Meestal in na het opbouwen en de soundcheck mijn werk echt ontzettend saai, gelukkig ke ik de meeste mensen wel die achter en onder podia rondlopen... Maar erg veel bewegingsvrijheid heb ik niet echt als ik voor mijn werk aanwezig ben. Ook word ik constant gebeld dat er op andere locaties problemen opgelost moeten worden.

en als jullie je afvragen welke benzo je de beste nachtrust op zal leveren moet ik nog inpakken, terugrijden en naar huis. de dag erop laden we meestal de wagens uit.

het is echt geen glitter en glamour, maar gewoon hard werken op vaak vervelende tijden.

Edit: Als ik mijn werk goed doe heeft trouwens niemand iets in de gaten, ik krijg alleen feedback als het fout loopt, of die 2 keer in een jaar dat iemand ziet hoe je iets creatief en snel oplost.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien moet je dan vaker dan 2 keer per jaar iets creatief en snel oplossen :P

MeejheM zei:
Edit: Als ik mijn werk goed doe heeft trouwens niemand iets in de gaten, ik krijg alleen feedback als het fout loopt, of die 2 keer in een jaar dat iemand ziet hoe je iets creatief en snel oplost.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus, doe je wel een beetje rustig aan met die dex?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."