Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

Naar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

57 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor nu staan er voor mij deze zomer 3 festivals bevestigd, maar het is zeer waarschijnlijk dat dit aantal zal oplopen. Ik ben nog vrij jong (1:sunglasses:, dus ik ga niet zo heel lang naar festivals. Eerste festival was toen ik 16 was. Wel grappig dat ik toen nog alleen alcohol dronk en ik toen dacht dat ik nooit iets anders zou nemen, en tegenwoordig ben ik lid van een drugsforum :P

Door het hele jaar heen ga ik wel naar wat meer festivals en (indoor) feesten, dit jaar zullen het er toch wel zeker minstens 15 worden in totaal.

Nuchter op een festival is eigenlijk niet heel speciaal. Als je in nuchtere toestand al gewoon los kan gaan, zal dat met goede muziek zeker wel goed komen. Heb het vorig jaar geprobeerd op Dominator (hardcore festival), enige gemis was wel de constante energie die sommige drugs geven, of de lekkere roes in je hoofd van bijvoorbeeld de alcohol. Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog niet bekend naar alle waarschijnlijkheid 2 maar. Word te oud voor die gein :wink:

Of is Boom er dit jaar weer even kijken..
E
EnsiferumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik "traditioneel" naar één "groot" festival ga en daar het meeste van mijn vakantie geld in pomp (zo is dat de afgelopen jaren met Graspop Metal Meeting vooral gegaan) of dat ik voor de verandering juist eens vaker andere festivalletjes ook af ga struinen en dan met name meerdere kleinere evenementen. Denk toch wel dat het laatste het geval wordt, want verandering is ook wel eens lekker. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog geen festival definitief op de planning staan, maar denk sowieso wel 1 of 2 te pakken dit jaar. Waarschijnlijk in ieder geval A Day at the Park aangezien dat lekker in de buurt is en er al wat vrienden heen gaan. Verder zie ik het wel, ben niet meer echt van het plannen in mijn vrije tijd tegenwoordig.

Tijdloos zei:
Of is Boom er dit jaar weer even kijken..
Klik om te vergroten...
Ik zie dat Boom weer is dit jaar. Wil daar heel graag nog een keer heen, alleen weet niet of dit jaar gaat lukken. Anders weer 2 jaar wachten helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peppi en Coki zei:
Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Ik ga/ging wel regelmatig "gewoon" uit als BOB, ik heb namelijk geen enkele moeite mee om niets te gebruiken. En ik neem echt niets als BOB, zelfs niet één biertje oid. Alleen op een festival is dat nog niet voorgekomen. Ik ben benieuwd!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...

Ga naar Awakenings festival! Daar ga ik ook heen, lekker techno feessie! :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Nog niet bekend naar alle waarschijnlijkheid 2 maar. Word te oud voor die gein :wink:

Of is Boom er dit jaar weer even kijken..
Klik om te vergroten...

Te oud? Ik zag een paar jaar terug een stelletje volledig in pak/galajurk uit de dak gaan. Meneer en mevrouw waren in de 60 en aan de pillen! :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...

Ga naar Awakenings festival! Daar ga ik ook heen, lekker techno feessie! :grin:
Klik om te vergroten...
Ik wou dat ik kon. :(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Ik wou dat ik kon. :(
Klik om te vergroten...

Jammer maar er zijn vast nog vele andere in juni! :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Festivals genoeg, maar ik kies ze over het algemeen ook wel een beetje op gelegenheid uit. Bij een mattie die op kamers zit in de buurt oid, ik zie vanzelf wel of er nog wat leuks in begin/mid juni langs komt en anders vind ik het ook niet zo'n ramp dat het dit jaar bij Soenda blijft. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga 4 juni naar Shoeless en dan in Juli 4 dagen Melt. Tussendoor nog een paar goeie clubavondjes
dus ja ik ben er klaar voor :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben naar DGTL geweest
Ga nog naar:
Soenda
Lentekabinet
Awakenings
By the Creek misschien
Welcome to the Future
Solar of Dekmantel, heb voor Dekmantel een ticket maar kan mss gratis naar Solar
en Paradigm misschien
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 a 3 per week, het is m'n werk. dat klinkt leuker dan het is. van mei tot september heb ik eigenlijk geen ritme wat slaap en dergelijke betreft. niet dat dat anders veel beter is, maar das mn eigen schuld.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...
NOOIT. Dan moeten we even meeten!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...
NOOIT. Dan moeten we even meeten!
Klik om te vergroten...
Ja ik wil je ook wel eens in het echt spreken Fool! :P ik voel een meeting aankomen. Nog meer Soenda gangers hier?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat gaan we doen dan, leuk! :)
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik trap eigenlijk altijd het seizoen af met mijn gehele dorp, gaan we met 60 man naar Beat thé bridge.

Dit jaar ga ik ook op vakantie met me vriendin dus moet ik wat geld opzij leggen.

Dit jaar ga ik naar de volgende feesten:

hardstyle/core |Beat the bridge (al geweest)
hardstyle | Dedicated outdoor` (misschien)
te veel om op te noemen| Dominator (16 juni uit me hoofd)
techno | Soenda voor de afwisseling ( praktisch een thuis wedstrijd aangezien ik in omgeving Utrecht woon)
Kings of Hardstyle (gratis kaarten gekregen)


ik gebruik eigenlijk altijd 4F maar op soenda maak ik een uitzondering voor de XTC.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heujj leuk de meeting op Soenda wordt steeds groter. Ik maak even een nieuw topic aan in de general chat, kijken hoeveel mensen we kunnen verzamelen : wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben nieuwgierig naar hoeveel festivals de mensen hier gaan. En dan bedoel ik per zomer, dus het buitenseizoen. en ook hoelang je al festivals bezoekt.

Ik zelf ga meestal 1 a 2 keer per jaar naar een festival. Soms ook drie keer en dat is toevallig deze zomer! :grin: Bij eentje ben ik de BOB, het zal mij benieuwen hoe het is om daar volledig nuchter rond te dwalen. Eigenlijk ben ik op festivals altijd wel (in meer of mindere mate) onder invloed van drank of drugs. (Ja drank is ook drugs :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."