#1
Voor nu staan er voor mij deze zomer 3 festivals bevestigd, maar het is zeer waarschijnlijk dat dit aantal zal oplopen. Ik ben nog vrij jong (1
, dus ik ga niet zo heel lang naar festivals. Eerste festival was toen ik 16 was. Wel grappig dat ik toen nog alleen alcohol dronk en ik toen dacht dat ik nooit iets anders zou nemen, en tegenwoordig ben ik lid van een drugsforum :P
Door het hele jaar heen ga ik wel naar wat meer festivals en (indoor) feesten, dit jaar zullen het er toch wel zeker minstens 15 worden in totaal.
Nuchter op een festival is eigenlijk niet heel speciaal. Als je in nuchtere toestand al gewoon los kan gaan, zal dat met goede muziek zeker wel goed komen. Heb het vorig jaar geprobeerd op Dominator (hardcore festival), enige gemis was wel de constante energie die sommige drugs geven, of de lekkere roes in je hoofd van bijvoorbeeld de alcohol. Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken![:)]()
Door het hele jaar heen ga ik wel naar wat meer festivals en (indoor) feesten, dit jaar zullen het er toch wel zeker minstens 15 worden in totaal.
Nuchter op een festival is eigenlijk niet heel speciaal. Als je in nuchtere toestand al gewoon los kan gaan, zal dat met goede muziek zeker wel goed komen. Heb het vorig jaar geprobeerd op Dominator (hardcore festival), enige gemis was wel de constante energie die sommige drugs geven, of de lekkere roes in je hoofd van bijvoorbeeld de alcohol. Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken