#1
Hoop troep inderdaad.Fool zei:Weinig??? :P
Ik neem alleen m'n telefoon, portemonnee en drugs mee. Verder niks.
Hoop troep inderdaad.Fool zei:Weinig??? :P
MusicIsLife zei:Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Psychedelibee zei:Hee Trinity, je hoeft niet telkens voor elke quote of afzonderlijk stukje een nieuwe post aan te maken. Dat vervuild nogal namelijk.
[quote]....[/quote]

ZERO- zei:- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes
![]()
Dit! En een borstel ofzoBlijeChick zei:Geld
Pillen (niet altijd)
Telefoon
Labello > daar maak je sowieso vrienden mee! En is gewoon fijn om bij je te hebben
Warme kleding
Helenas zei:Dit! En een borstel ofzoBlijeChick zei:Geld
Pillen (niet altijd)
Telefoon
Labello > daar maak je sowieso vrienden mee! En is gewoon fijn om bij je te hebben
Warme kleding
Vaak niet eigenlijk! Ik was super serieuskokosmakroon900 zei:ZERO- zei:- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes
![]()
- en een vleugje MDMA?![]()
Bij deze een topic met tips voor feestjes/festivals, feel free om je eigen leuke tips te delen!
Ik ga naar een festival/feest en neem mee:
- Vingerlasertjes
- Spacebril
- Partypoppers
- Stickers: zelf laten drukken, onorgineel facebook duimpje met "I like you" als tekst eronder. Toch zijn alle varianten van stickers om uit te delen altijd een reden voor blijheid bij mensen
- Een hoofdmassagespin (google it, tijdens mdma/x altijd heeeeerlijk!)
- Balonnen
- Bellenblaas (toch iets vrouwelijker, maar erg leuk om naar te kijken tijdens tijdens space/wappie)
grts![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."