Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga naar een festival/feest en neem mee...

Ik ga naar een festival/feest en neem mee...

43 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Snoepgoed
Kaartje (vaak bijna vergeten)

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...
Hoor je de muziek wel goed met die zelfgemaakte oordoppen?
Met normale oordoppen hoor ik altijd alles heel dof en slecht dus daar hou ik niet van.
Ik zat er ook aan te denken om op maat gemaakte oordoppen te kopen. het is alleen vrij duur en ik ben bang dat er alsnog veel geluidsverlies is.

Kan je niet een kort reviewtje schrijven over hoe op maat gemaakte oordoppen bevallen? :mrgreen:
b
benniesmittersLid
kokosmakroon900 zei:
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Snoepgoed

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...
Met normale oordoppen hoor ik altijd alles heel dof en slecht dus daar hou ik niet van.
Ik zat er ook aan te denken om op maat gemaakte oordoppen te kopen. het is alleen vrij duur en ik ben bang dat er alsnog veel geluidsverlies is.

Kan je niet een kort reviewtje schrijven over hoe op maat gemaakte oordoppen bevallen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als je goed leest zegt ie dat ie die gekocht heeft en op maat heeft laten maken :wink:

OT:
Extra Vest
2 pakjes sigaretten
Wat wiet, vloei en tip boekje
De drugs die ik besloten heb te gebruiken die dag (naast wiet)
Portemonnee inclusief geld en pasje/idkaart en noem maar op.
Mobiel
Zonnebril
2 aanstekers
Kaartje
En natuurlijk mezelf :grin:
k
kokosmakroon900Lid
benniesmitters zei:
kokosmakroon900 zei:
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Snoepgoed

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Als je goed leest zegt ie dat ie die gekocht heeft en op maat heeft laten maken :wink:

OT:
Extra Vest
2 pakjes sigaretten
Wat wiet, vloei en tip boekje
De drugs die ik besloten heb te gebruiken die dag (naast wiet)
Portemonnee inclusief geld en pasje/idkaart en noem maar op.
Mobiel
Zonnebril
2 aanstekers
Kaartje
En natuurlijk mezelf :grin:
Klik om te vergroten...

De vraag is ook hoe de op maat gemaakte oordoppen bevallen en of de oordoppen het geluid niet kwalitatief erg naar beneden haalt. Want de normale oordoppen halen de geluidskwaliteit behoorlijk naar beneden.
M
MusicIsLifeLid
Ze bevallen echt heel goed! Het geluid is misschien ietsje stomper dan normaal maar na 2 minuten hoor je dit niet meer. Ze hebben me 130 euro gekost en zoals ik eerder al zei, zo ongeveer de beste investering die ik in mijn leven heb gedaan.
b
benzzzyLid
Lsd
Xtc
Mijn space bril
En men nike's
M
MeejheMLid
MusicIsLife zei:
Ze bevallen echt heel goed! Het geluid is misschien ietsje stomper dan normaal maar na 2 minuten hoor je dit niet meer. Ze hebben me 130 euro gekost en zoals ik eerder al zei, zo ongeveer de beste investering die ik in mijn leven heb gedaan.
Klik om te vergroten...

Omdat ik voor mijn werk veel en lang in de nabijheid ben van flinke stapels luidsprekers draag ik ook altijd oordopjes. de mijne werken tevens met een portofoon, maar dat hebben de meesten niet nodig.

de filters die ik gebruik filteren nagenoeg evenveel geluid tussen de 20hz en 20khz. ze zijn ook bedoeld voor mensen in de muziek industrie. elk jaar laat ik een paar nieuwe maken.

Als je serieus bent over je gehoor, maar minder geld wil investeren maakt het merk "alpine" bijvoorbeeld een alternatief voor rond de 30 euro dacht ik.

nieuwe trommelvliezen kopen kan nog niet.

wat ik verder meebreng?

-Gereedschap en meetapparatuur
-Extra set schone kleren
-Vochtige doekjes
-Wat er verder altijd in mn kleren zit
B
BobsacamanoLid
Ik heb nu de op maat gemaakte besteld van Alpine. Wel beter voor het festival seizoen. Ze komen bij me thuis opmeten dus dat is ook wel chill.
k
kokosmakroon900Lid
Bobsacamano zei:
Ik heb nu de op maat gemaakte besteld van Alpine. Wel beter voor het festival seizoen. Ze komen bij me thuis opmeten dus dat is ook wel chill.
Klik om te vergroten...

hoeveel kost dat? ik ben daar ook wel geinteresseerd in.
B
BobsacamanoLid
120 + 30 als ze bij je thuis komen voor aanmeten.

kokosmakroon900 zei:
Bobsacamano zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
k
kokosmakroon900Lid
Bobsacamano zei:
120 + 30 als ze bij je thuis komen voor aanmeten.

kokosmakroon900 zei:
Bobsacamano zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Goeie investering wel. Ga er toch even serieus over nadenken. bedankt :)
M
MeejheMLid
die van mij waren een tikkie duurder, omdat de porto erop moet.

welke filters gebruik je op een festival bijvoorbeeld?

van alpine zijn de 30dB voor muziek wel chill. Als bezoeker kan ik me voorstellen dat 30dB nogal veel volume dempt, maar als je er voor je werk staat zijn ze prima.

Ik vind het wel een goede trend dat steeds meer mensen tijdens het uitgaan en op festivals oordopjes dragen. ik begrijp soms niet waarom wij zoveel apparatuur mee sjouwen, terwijl de meeste mensen thuis hun muziek helemaal zo hard niet zetten. maarja, klant is koning.
W
WackyLid
Zelf opzettende tent
Groot luchtbed met electrische pomp op 12V van de auto.
Een kussen !
Een zeil en 2 stokken om van auto naar stokken over de tent heen te spannen zodat het niet te warm word binnen.
o
oortjesLid
ik ga naar een festival en neem mee:

- porto
- smintjes (voorkeur de blauwe)
- Waaier
- Skeletten masker voor je mond
- gehoorbeschermers
- Telefoon
- drugas
- festicap (universele dop, kan het iedereen aanraden, goedkoop en is een sleutelhanger)
- (optioneel) extra kleding (voor op of na het feest om je warm te houden of juist kortere kleding voor als het warm is)

Jesses wat neem ik eigenlijk weinig mee als je me kleding niet mee telt
F
FoolLid
Weinig??? :P
M
MeejheMLid
ach, zolang het in je anus past :grin:
S
SkittlesAndMeLid
Fool zei:
Weinig??? :P
Klik om te vergroten...
Hoop troep inderdaad.

Ik neem alleen m'n telefoon, portemonnee en drugs mee. Verder niks.
T
TrinityLid
MusicIsLife zei:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :hearteyes: Daar ben ik het volledig mee eens! Je kunt ze niet goed genoeg beschermen en met de op maat gemaakte merk je niet eens dat je ze inhebt!
T
TrinityLid
Leuk topic, met alweer heel veel goede tips! Ga zeker nog wat inslaan op basis hiervan.

Ik houd van het idee om dingetjes mee te nemen die je kunt weggeven. Zeker als je in een XTC roes zit is het zo genoeglijk vriendelijk te zijn en aardig en leuke dingen te geven aan anderen; een vuurtje, een sigaretje, een lolly, een hele aansteker etc. "Make love not war" :smoke:

Wel grappig dat in de huisregels van elk festival staat 'geen drugs' en wat neemt iedereen vooral mee...ja, juist...drugs... Hmmmm :confused: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
Hee Trinity, je hoeft niet telkens voor elke quote of afzonderlijk stukje een nieuwe post aan te maken. Dat vervuild nogal namelijk.
T
TrinityLid
Psychedelibee zei:
Hee Trinity, je hoeft niet telkens voor elke quote of afzonderlijk stukje een nieuwe post aan te maken. Dat vervuild nogal namelijk.
Klik om te vergroten...

Ja! Moet ff kijken hoe ik dat technisch beter moet doen. Sorry! Zal er op letten! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."