Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga naar een festival/feest en neem mee...

Ik ga naar een festival/feest en neem mee...

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Weinig??? :P
Klik om te vergroten...
Hoop troep inderdaad.

Ik neem alleen m'n telefoon, portemonnee en drugs mee. Verder niks.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :hearteyes: Daar ben ik het volledig mee eens! Je kunt ze niet goed genoeg beschermen en met de op maat gemaakte merk je niet eens dat je ze inhebt!
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk topic, met alweer heel veel goede tips! Ga zeker nog wat inslaan op basis hiervan.

Ik houd van het idee om dingetjes mee te nemen die je kunt weggeven. Zeker als je in een XTC roes zit is het zo genoeglijk vriendelijk te zijn en aardig en leuke dingen te geven aan anderen; een vuurtje, een sigaretje, een lolly, een hele aansteker etc. "Make love not war" :smoke:

Wel grappig dat in de huisregels van elk festival staat 'geen drugs' en wat neemt iedereen vooral mee...ja, juist...drugs... Hmmmm :confused: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hee Trinity, je hoeft niet telkens voor elke quote of afzonderlijk stukje een nieuwe post aan te maken. Dat vervuild nogal namelijk.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Hee Trinity, je hoeft niet telkens voor elke quote of afzonderlijk stukje een nieuwe post aan te maken. Dat vervuild nogal namelijk.
Klik om te vergroten...

Ja! Moet ff kijken hoe ik dat technisch beter moet doen. Sorry! Zal er op letten! :P
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geld
Pillen (niet altijd)
Telefoon
Labello > daar maak je sowieso vrienden mee! En is gewoon fijn om bij je te hebben :)
Warme kleding
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je ergens op reageert met de quote knop, krijg je een reactie venster met die quote bovenaan je text invoer vak.

als je reageert na de
Code:
[quote]....[/quote]
vakjes kun je na je eigen reactie naar onder scrollen om een volgende post toe te voegen met diezelfde quote knop, terwijl je je post aan het maken bent.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Top, MeejheM! Dankjewel!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes

:wave:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes

:wave:
Klik om te vergroten...

- en een vleugje MDMA? :tearsofjoy:
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik neem mee:
- kauwgum
- horologe
- dopjes
- waterzakje
- spacebril
- dextro
- zonnebril (indien mooi weer)
- lippenbalsem
- oordoppen
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
- Geld
- Zonnebril
- Lippenstift
- Lippenbalsem
- ID-kaart (je weet het tenslotte nooit)
- 2 pakjes sigaretten
- Kauwgom
- Oordoppen
- Drugs
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#13
BlijeChick zei:
Geld
Pillen (niet altijd)
Telefoon
Labello > daar maak je sowieso vrienden mee! En is gewoon fijn om bij je te hebben :)
Warme kleding
Klik om te vergroten...
Dit! En een borstel ofzo
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt dameslijstje he dit :) hoewel ik mn ID er niet bij had gezet..die gaat altijd mee. Vooral omdat ik klein van stuk ben en vaak jonger wordt ingeschat.
Helenas zei:
BlijeChick zei:
Geld
Pillen (niet altijd)
Telefoon
Labello > daar maak je sowieso vrienden mee! En is gewoon fijn om bij je te hebben :)
Warme kleding
Klik om te vergroten...
Dit! En een borstel ofzo
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kokosmakroon900 zei:
ZERO- zei:
- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes

:wave:
Klik om te vergroten...

- en een vleugje MDMA? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Vaak niet eigenlijk! Ik was super serieus :grin:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die mentos kauwgom met die zachte binnenkant in fruitige smaakjes!

Ik zelf vind een hoedje muts of pet ook super fijn

Een dopje voor op je flesjes water !

Een screenshot van de lineup

En wat je vooral niet mee moet nemen zijn stress en zorgen :grin:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sir Lex zei:
Bij deze een topic met tips voor feestjes/festivals, feel free om je eigen leuke tips te delen!

Ik ga naar een festival/feest en neem mee:
- Vingerlasertjes
- Spacebril
- Partypoppers
- Stickers: zelf laten drukken, onorgineel facebook duimpje met "I like you" als tekst eronder. Toch zijn alle varianten van stickers om uit te delen altijd een reden voor blijheid bij mensen :)
- Een hoofdmassagespin (google it, tijdens mdma/x altijd heeeeerlijk!)
- Balonnen
- Bellenblaas (toch iets vrouwelijker, maar erg leuk om naar te kijken tijdens tijdens space/wappie)

grts :wave:
Klik om te vergroten...


Die hoofdmassage spin neem ik ook altijd mee ! Zo heerlijk!!!!!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik laat mijn dubbelganger gaan,:sunglasses:

zodat ikzelf veel ergernis en frustratie uitgespaard bliif .

Feestneus op in intiemere kring feesten dat dan wel, :upsidedown:

maar publiek toegankelijke massadingen
zouden me maar doen analyseren en facepalmen:sleepy:

tot ik in zwijm val van een extreem geval van uitputting door ergenis en frustratie ...
of utopie ontkrachting in de zuiverste graad, en dystopiebevestiging.:smirk:

edit: behalve ozora en BOOM dingen , dat is eerder utopiebevestigend, maar commercieel gedoe???)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#19
lippenbalsem met lekkere smaakjes! bijvoorbeeld iets van fruit of cola smaak ofzo.
kauwgom is ook altijd fijn en maak je zeker vrienden mee haha.
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij deze een topic met tips voor feestjes/festivals, feel free om je eigen leuke tips te delen!

Ik ga naar een festival/feest en neem mee:
- Vingerlasertjes
- Spacebril
- Partypoppers
- Stickers: zelf laten drukken, onorgineel facebook duimpje met "I like you" als tekst eronder. Toch zijn alle varianten van stickers om uit te delen altijd een reden voor blijheid bij mensen :)
- Een hoofdmassagespin (google it, tijdens mdma/x altijd heeeeerlijk!)
- Balonnen
- Bellenblaas (toch iets vrouwelijker, maar erg leuk om naar te kijken tijdens tijdens space/wappie)

grts :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."