#1
ik wil ook weer naar raves ![:(]()
Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.Beter niet zo online vragen. Als er dan een antwoord komt is het geen geheime rave meer....
Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.
Ik ben zelf uit de illegale rave scene dus kan je niet helpen helaas. Maar door de juiste mensen te kennen kreeg ik vroeger altijd via Facebook invites voor besloten evenementen en dan moest je op de avond zelf een nummer bellen voor de precieze locatie.
Ik ben zelf uit de illegale rave scene
Hahaha ja dat waren altijd de vetste feesten moet ik zeggen, op de meest random locaties ook.Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.
Het klinkt nu groter dan is het hoor, ik kende een paar mensen die weer een paar mensen kenden die het daadwerkelijk organiseerden. Maar dan kreeg ik dus wel altijd invites voor die illegale raves doorgestuurd. De meesten ging ik trouwens niet eens heen, want het waren er veel te veel.Zo leren we nog eens wat over je Bee![]()
Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."