Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIllegale raves

Illegale raves

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil ook weer naar raves :(
L
LeoleoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Op zoek naar dikke feestjes het liefst illegale raves op apparte locaties.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beter niet zo online vragen. Als er dan een antwoord komt is het geen geheime rave meer....
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Beter niet zo online vragen. Als er dan een antwoord komt is het geen geheime rave meer....
Klik om te vergroten...
Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.

Ik ben zelf uit de illegale rave scene dus kan je niet helpen helaas. Maar door de juiste mensen te kennen kreeg ik vroeger altijd via Facebook invites voor besloten evenementen en dan moest je op de avond zelf een nummer bellen voor de precieze locatie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.

Ik ben zelf uit de illegale rave scene dus kan je niet helpen helaas. Maar door de juiste mensen te kennen kreeg ik vroeger altijd via Facebook invites voor besloten evenementen en dan moest je op de avond zelf een nummer bellen voor de precieze locatie.
Klik om te vergroten...
Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ik ben zelf uit de illegale rave scene
Klik om te vergroten...

Zo leren we nog eens wat over je Bee :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.
Klik om te vergroten...
Hahaha ja dat waren altijd de vetste feesten moet ik zeggen, op de meest random locaties ook.

Roze olifant zei:
Zo leren we nog eens wat over je Bee :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Het klinkt nu groter dan is het hoor, ik kende een paar mensen die weer een paar mensen kenden die het daadwerkelijk organiseerden. Maar dan kreeg ik dus wel altijd invites voor die illegale raves doorgestuurd. De meesten ging ik trouwens niet eens heen, want het waren er veel te veel.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er heel wat gehad een paar jaar geleden, kende ook mensen die zelf organiseerden, was zo leuk altijd! Maar ja mensen groeien op en krijgen banen dus nu heb ik er niet zo veel meer haha.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zag er laatst een hele gave (al wat oudere) documentaire over. Wel echt vet om te zien. Je kon de spanning van die organiserende gasten met rijdende complete geluidinstallaties bijna voelen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10

..en het begin van illegale teknofeestjes in NL en de rest van Europa wellicht..
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Feestjes!! :disrelieved: wat mis ik die toch.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie riep er feestje?? :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
I ❤️💙💛 illegale raves! In de jaren '90 was er bij ons in Limburg nooit wat te doen op dat gebied, maarrr we hadden studerende vriendinnen in Eindhoven, via wie we hoorden waar de raves waren.
20 jaar later, was ik toch nog aan drugs begonnen, terwijl ik al bijna 40 was, en wilde ik toch wel es weten hoe dat was, zo'n rave met een pil op. Heeeeeeeeeeeeeeel lang gezocht en overal nagevraagd of iemand wist waar er 1 was. Vond ik er gewoon 1 op Facebook! Ik moest een pb sturen en dan zou ik horen hoe en wat. Later moest je informeren in 'je netwerk' over de locatie.
Ik mis de feestjes en het dansen ook heel erg!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gooit iemand is een dikke rave eh, fix locatie en iedereen staat daar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
eind jaren '90 begin 2000 vaak naar illegale tekno/skagger feestjes geweest.
door heel nederland gereisd ervoor.. gekke locaties.. buiten, boten, fabrieken enz.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
er waren er ook die hadden altijd super trippy decor enzo beschilderd met glow in de dark paint met blacklight erop.
en anderen met ander soorten bouwsels.. en vlammen machines etc.
super creatief.
en soms gewoon onder een viaduct met alleen draaitafels en speakers.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
C
Coolgirl-yasminLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ook 🥳🥳
C
Coolgirl-yasminLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
Klik om te vergroten...
Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."