Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ook 🥳🥳"
"Natozlato zei: De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍 Klik om te vergroten... Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂"
"Hardcore_frk zei: Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had. Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder! Klik om te vergroten... Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemen"
"Ik gebruik al 7 maanden iets waarvan ik niet weet wat erin zit. Het lijkt gewoon een papiertje maar doe je hier een stukje van in je sigaret krijg je een heerlijk effect wat ik bij wiet/coke/hasj/speed en xtc niet krijg. Het is dus opeens mijn enige drugs geworden. Ik gebruikte vroeger alleen wiet en kon wel eens een xtc pilletje gebruiken maar dit deed ik meer omdat ik deze drugs te saai vond en weinig effect vond hebben op mij. Het was mij te saai. Toen ik dit probeerde was ik direct verkocht. Ik moet er wel bij vermelden dat dit niet in Nederland was en ik flink heb moeten zoeken om thuis hetzelfde spul te krijgen. Ik kan niet snappen waarom ik dit in een drugs intolerant land steeds makkelijk vind maar in Nederland in heel andere minder sterke vormen. Het gaat om Spice? Maar zo wordt het ergens anders totaal niet genoemd. Het wordt ID/tan/Danduna genoemd. Het is idd een vloeibaar goedje wat ze op een doodleuk schoolpapiertje sprayen. Ik kan dit helaas niet vergelijken met spice K2. Ik wil graag meer info hierover omdat ik het dus gebruik en het heerlijk vind. Het is niet zeer verslavend omdat ik het een week niet kan gebruiken en mijn gedrag hierdoor niet beïnvloedt wordt. Ik wil gewoon heel graag meer info of er nog andere gebruikers zijn in Nederland."