#1
+1Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
+1Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemenZo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.
Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!
Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk. 😁Gewoon je netwerk gebruiken 😉
Haha wat voor een feestje zoek je?Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk
Hetzelfde geld voor mij, woon in het noorden..Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk. 😁
Tekno met een K, of hardcore of dnb 🤩Haha wat voor een feestje zoek je?
Tekno met een K, love you!Tekno met een K, of hardcore of dnb 🤩
Ik heb wel wat de aankomende tijd maar dat doen we dan ff prive 😉Tekno met een K, of hardcore of dnb
Plus 1Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
Kan je lang wachten, rivalrie is niet meer onder ons. En niet de bedoeling zegmaarPlus 1
Zonder waren toch beste feestjesKan je lang wachten, rivalrie is niet meer onder ons. En niet de bedoeling zegmaar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."