Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil graag eens zien wat de huidige prijzen overal zijn, als men verder kan toevoegen en de prijzen van alles in jullie buurt laten weten. Ik merk dat sommige 8x zoveel durven vragen dan wat ik betaal en de kwaliteit is nergens (zelf half) zo goed als waar ik nu ga, dus vraag me af of dit overal dan zo geëvolueerd is. voornamelijk Heroïne, ik zelf betaal steeds *modknip* goede kwaliteit en heel uitzonderlijk zal ik maximaal eens *modknip* betalen, maar ik zie nu dat het zelf in hoofdstad Brussel al naar *modknip* of zelf al gehoord van mensen die *modknip* hebben betaald.. Is het dan zo extreem gesteld vantegenwoordig? Of hoor ik enkel de klachten van mensen die niet zo goede contacten hebben? Verder lijkt het me wel interessant te horen of de prijzen van andere producten nog zijn veranderd in de laatste maanden (sinds Covid)"
"Belgie gaat in de praktijk bijna altijd standaard een boete geven van €8000 totaal, bijna ieder die ik ken heeft dit exacte bedrag aangerekend gekregen, en dat gaat van bezit, tot gepakt met verkoop voor zelf maar 8gr toen. Celstraffen is iets verschillender, soms niets, soms 4 maand, die van verkoop was 4maand effectief & 4 maand voorwaardelijk. Belgie moet je gewoon weten dat alles afhangt van rechter tot rechter, kan de rechter je kop niet hebben ga je meer hebben en is de andere rechter een realistisch persoon die ziet dat je niemand iets mis doet kan je evengoed niets hebben van celstraffen.. Over het algemeen ga je in België niet meer dan €8000 boete kwijt zijn, maximaal 8 maand totaal cel & mogelijke verbeurdverklaring als ze je pakken op verkoop in kleinere hoeveelheden bij softdrugs (mogen ze uiteraard wel niet te veel extra bewijzen van meer vinden in je gsm bv) & vaak krijg je de eerste keer nog een uitweg om je blanco te behouden met een traject dat je vrijwillig kan volgen, heb ik zelf afgewezen en verstek laten gaan, raad ik niet aan maar is met geluk toch nog goed gekomen en had een 8maand totaal gekregen, wat niets had kunnen zijn met een aangeboden traject."
"Volg de soundsystems, vantegenwoordig zijn ze toch lang niet slim/underground genoeg om het wat binnen de groep te houden, alles en iedereen loopt daar vantegenwoordig rond en dat is me nu net de reden dat het allemaal zo achteruit gaat"