#1
Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemenZo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.
Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!