Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjouw favoriete trip nummer.

jouw favoriete trip nummer.

108 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: jou favoriete trip nummer.

IkkeIkkeIkke zei:
Flume ft. Anthony - Sleepless

Vind het liedje zo chill dat ik ervan ga spacen :).
Klik om te vergroten...

Flume is superchill ja. Als je Sleepless chill vind dan vind je deze vast ook geweldig: :hearteyes:
http://www.youtube.com/watch?v=MGtKETJIcZs
s
shive44Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: jou favoriete trip nummer.

mt eden - silence (dubstep remix)
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: jou favoriete trip nummer.

:sunglasses:

H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: jou favoriete trip nummer.

Ik vind de muziek van Worakls echt heerlijk!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: jou favoriete trip nummer.

Helenas zei:
Ik vind de muziek van Worakls echt heerlijk!
Klik om te vergroten...
Zo ontzettend waar! Vooral deze:
L
Life_ATWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: jou favoriete trip nummer.

teveel om op te noemen maar iig:

- great gig in the sky, pink floyd
- Random playlist met Faithless, Portishead en LTJ Bukem
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: jou favoriete trip nummer.

Sasha - Three Little Piggies, heel fijn als je van progressive houdt!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb de 'jou' in de titel van het topic even aangepast naar 'jouw'. Ik bedoel, da kennie hè.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
ik heb de 'jou' in de titel van het topic even aangepast naar 'jouw'. Ik bedoel, da kennie hè.
Klik om te vergroten...

Zet dan ook gelijk een tripnummer erbij :grin:

S
SwlabrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pfoe, eentje opnoemen is moeilijk...

Wat dachten jullie van Maggot Brain van Funkadelic :hearteyes:
Maar ook de Red Hot Chili Peppers, Velvet Underground, the Doors, Pink Floyd, Sacred Mushroom, Jefferson Airplane en Cream doen het altijd goed. En eigenlijk nog wel meer, muziek + LSD = :hearteyes:
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik luister eigenlijk altijd een playlist van de Eagles. Rustgevend, diepe teksten etc.
Als klap op de vuurpijl vaak ook nog even dream on van Aerosmith erdoorheen.
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer dat ik XTC deed was bij een vriend van me thuis, hij had geen muziek opgezet totdat die inkickte, toen die inkickte zette hij snel dit nummer op: Sjaak ft Willie wartaal - drankje (giocatori & dr. Phunk anthem remix) van hard with style 32 (headhunterz), die was zo geweldig voor de eerste keer haha.
Pink Floyd gaat er ook altijd wel in vooral met psychedelische drugs.
En persoonlijk vind ik flux pavilion erg goed met uppers, vooral het album blow the roof vind ik erg goed dan.
En van destroid - crusaders (funtcase remix) ging erg goed met XTC (live gezien op 50 hurtz kreeg toen flinke kippenvel :hearteyes: )
En van bassnectar - heads up (west coast lo fi remix 2013), al is die voor nuchtere mensen flink irritant dan moet je hem maar doorspoelen naar 1 minuut (intro is erg lang en met veel irritante piepjes), maar onder invloed en nuchter vind ik hem geniaal. :mrgreen:
G
GamesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: jou favoriete trip nummer.

Pink Floyd - A Saucerful Of Secrets, het hele album eigenlijk wel. Heerlijke muziek :hearteyes:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geniaaaal. Mensen die trippen, probeer dit eens goed te luisteren. Eargasms all the way.

K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15

Meer door herinneringen die het oproept dan dat het mogelijk een goed trip nummer is. maarja :smoke:
S
SirWankAlotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tom Trago - Use Me Again. Geen twijfel.
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#17
het album Black Sands van Bonobo https://www.youtube.com/watch?v=D9f2KZvf9sk&list=PLiAsROY30L5m4O9vKZ6TCWzqVT3yOIbn0 op een bankje in park het Loo met een goede dosis paddo's. Beste trip ooit :grin:
M
MajormeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goose-no seeds
Zalig nummer! :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moet er ook nog eentje kwijt. Greenville Massive - LOST :hearteyes: Progressive ten top, kan hier helemaal in wegglijden tijdens een trip. Heerlijk!


blaatschaap404 zei:
het album Black Sands van Bonobo https://www.youtube.com/watch?v=D9f2KZvf9sk&list=PLiAsROY30L5m4O9vKZ6TCWzqVT3yOIbn0 op een bankje in park het Loo met een goede dosis paddo's. Beste trip ooit :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Ook een waanzinnig album inderdaad
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rico - DMT. De naam zegt het al, maar WAUW!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y0EYWfuJR9w[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."