#1
Een heerlijk uurtje om op een avond als deze aan te hebben 😍
Nice! Mooi lied ook 👌🏼World of the dream - peacock en sefa
Puur door jouw input😁
World of the dream - peacock en sefaAan welk liedje denk je nu en waarom?
Aftrap:
Walking in the air - Sefa
Omdat als ik loop het gevoel heb alsof ik op wolken loop 🤣
Mooie herinneringen zo te lezen. Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die de eerste keer een drug met een liedje combineer en kan onthouden terwijl het lied wat ik bijvoorbeeld nuchter 4 uur geleden heb gehoord niet eens meer weet!Marco Lys - Raving
Omdat ik met mijn ogen dicht terug denk aan mijn eerste xtc ervaring op een geweldig house feest in Amsterdam in december 2019 en dit nummer gedraaid werd en ik heerlijk aan het dansen was met mijn vriendin.
Toen ik 10 was vond ik deze geweldigHeb nog wat dingetjes voor int museum![]()
Poh lekker oldskool!
Toen ik 10 was vond ik deze geweldig
bonzai heeft lekkere recordsBonzaaaaaaaai
Poh lekker oldskool!
Eerste feestje waar ik heen ging was Ansarat 2009 in België, hierna nog naar City of Justice 2009 geweest (totaal onbekend maar lekker een feestje dichtbij huis), Sensation Black en Last World
Helaas toen een hele tijd niks omdat ik mijn toen huidige vrienden, hoe ironisch, gedag heb gezegd omdat ze drugs gebruikte 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."