Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke Spook zei:
Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....
Klik om te vergroten...
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
Klik om te vergroten...

gewoon een leuke thread op het juiste moment 🤩
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke Spook zei:
Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
Klik om te vergroten...

uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke Spook zei:
hahah ja dat heb ik al paar uurrrr... we gaan een reunie party organiseren okee hahah

ken je de Peppermill in Heerlen oook nog??? oook zo'n wause locatie back in the days
Klik om te vergroten...
ha ha ha jij hebt ze alle gehad . nee zelf niet geweest wel over gehoord. maar wel elke weekend naar of park of hardcore feest. toen werd elk weekend wel een feest gegeven.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Michael-123 zei:
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
Klik om te vergroten...

hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke Spook zei:
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Klik om te vergroten...
Nee joh, er staat toch vriendjes :kissingheart:
Valt gewoon heel erg op. Niks mis mee hoor!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke Spook zei:
hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
Klik om te vergroten...

jaartal ?? periode....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke Spook zei:
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt het goed ^^
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke Spook zei:
Klik om te vergroten...
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is btw ook echt een aanrader 😍

C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Michael-123 zei:
Klik om te vergroten...

Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke Spook zei:
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Klik om te vergroten...

Kom we maken er een quiz van...
Iemand post een deuntje en dan raden hahah geniaal
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke Spook zei:
Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
Klik om te vergroten...
Yes ging om een geluidsman!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Klik om te vergroten...

eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke Spook zei:
Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
Klik om te vergroten...
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
Klik om te vergroten...


Aanwijzingen?? Begin jaren 90... soort sirene geluid....
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Michael-123 zei:
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.
Klik om te vergroten...
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.

C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
Klik om te vergroten...


Speedy J - Pull over


C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#20
Michael-123 zei:
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.

Klik om te vergroten...


Das toch kicke!! Lekker nrtje ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."