#1
Zino in Tilburg? Zino heeft hedendaags ook nog steeds gruwelijke feesten
Zino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
Zino in Tilburg? Zino heeft hedendaags ook nog steeds gruwelijke feesten
Aah okeZino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
och vaak geweest zillion en club XZino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
okay, mss kunnen jullie me helpen..
omdat de thread "welk lied.." heet..
krijg ik nu dat oldskool nummer in m'n hoofd waarbij iedereen meezingt.,
niet lachen.. " tut tup tup tuda tup tup tup.. tatup tup tup tuda tup tup tup"
op de maat.. lol.
ik kan er niet op komen.
Ja idd jammer.damn museum stukje ook hoor!!!
Ik heb al me draaitafels en platen allemaal verkocht 15 jaar geleden hahah dom he!!!
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
geniaal dit![]()
lol.. 't is echt een anthem.. klassieker.. shit joh..
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
ha ha ha jij hebt ze alle gehad . nee zelf niet geweest wel over gehoord. maar wel elke weekend naar of park of hardcore feest. toen werd elk weekend wel een feest gegeven.hahah ja dat heb ik al paar uurrrr... we gaan een reunie party organiseren okee hahah
ken je de Peppermill in Heerlen oook nog??? oook zo'n wause locatie back in the days
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
Nee joh, er staat toch vriendjesWat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag![]()
uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."