Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#1
BraboF zei:
Zino in Tilburg? Zino heeft hedendaags ook nog steeds gruwelijke feesten
Klik om te vergroten...

Zino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
Zino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
Klik om te vergroten...
Aah oke
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen doet de necklace omdat dochterlief dat nu meermaals per dag op TikTok afspeelt ^^.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke Spook zei:
Zino?? Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
Klik om te vergroten...
och vaak geweest zillion en club X
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke Spook zei:
Nee Zillion was een club/discotheek in antwerpen
Klik om te vergroten...

Ooit geweest?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
okay, mss kunnen jullie me helpen..
omdat de thread "welk lied.." heet..
krijg ik nu dat oldskool nummer in m'n hoofd waarbij iedereen meezingt.,
niet lachen.. " tut tup tup tuda tup tup tup.. tatup tup tup tuda tup tup tup"
op de maat.. lol.
ik kan er niet op komen.
Klik om te vergroten...

geniaal dit :laughing:
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke Spook zei:
damn museum stukje ook hoor!!!
Ik heb al me draaitafels en platen allemaal verkocht 15 jaar geleden hahah dom he!!!
Klik om te vergroten...
Ja idd jammer.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
Klik om te vergroten...

Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke Spook zei:
geniaal dit :laughing:
Klik om te vergroten...

lol.. 't is echt een anthem.. klassieker.. shit joh..
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
lol.. 't is echt een anthem.. klassieker.. shit joh..
Klik om te vergroten...

Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke Spook zei:
Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....
Klik om te vergroten...
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
Klik om te vergroten...

gewoon een leuke thread op het juiste moment 🤩
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
Klik om te vergroten...

uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke Spook zei:
hahah ja dat heb ik al paar uurrrr... we gaan een reunie party organiseren okee hahah

ken je de Peppermill in Heerlen oook nog??? oook zo'n wause locatie back in the days
Klik om te vergroten...
ha ha ha jij hebt ze alle gehad . nee zelf niet geweest wel over gehoord. maar wel elke weekend naar of park of hardcore feest. toen werd elk weekend wel een feest gegeven.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
Michael-123 zei:
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
Klik om te vergroten...

hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Klik om te vergroten...
Nee joh, er staat toch vriendjes :kissingheart:
Valt gewoon heel erg op. Niks mis mee hoor!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke Spook zei:
hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
Klik om te vergroten...

jaartal ?? periode....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."