#1
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....
Hoe heeft dit nu al 190 reacties.
DF is de afgelopen twee weken echt tien keer zo actief geworden met al onze corona vluchtelingenvriendjes.
Hahah ja ik kan er zo niks van maken sorry... nog aanwijzingen???
ha ha ha jij hebt ze alle gehad . nee zelf niet geweest wel over gehoord. maar wel elke weekend naar of park of hardcore feest. toen werd elk weekend wel een feest gegeven.hahah ja dat heb ik al paar uurrrr... we gaan een reunie party organiseren okee hahah
ken je de Peppermill in Heerlen oook nog??? oook zo'n wause locatie back in the days
Haha wordt tijd dat je ook een beetje mee gaat dus 😜
Nee joh, er staat toch vriendjesWat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
Zoek maar is op, Phuture Noize - A New World 😏hahah ja ja doe ik ook wel.... luister een hoop elke dag![]()
uhm, alleen dat als ik er eenmaal achter ben dat je dan zegt: " oooohhw, ja natuurlijk! " 😅
Wat dan? Klinkt een beetje denigrerend van je??
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Yes ging om een geluidsman!Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."