Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1

Deze omdat ik die aan had staan, het nummer dat echt in me opkwam was eigenlijk:
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#2
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
straatpiraat zei:

Deze omdat ik die aan had staan, het nummer dat echt in me opkwam was eigenlijk:
Klik om te vergroten...

Forever young alphaville
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze was ook altijd goud!
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ff meer tempo !!

C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#6
Michael-123 zei:
Deze was ook altijd goud!
Klik om te vergroten...


Zovaak meegeschreeuwd hahah heerlijk happy nummertje ouwe gouwe
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke Spook zei:
Forever young alphaville
Klik om te vergroten...
Ben zelf meer van Big in Japan, mede omdat het ook een van mijn vaders favoriete nummers is.
Ondanks dat ik vaker niet dan wel door een deur kan met hem hou ik toch van hem. Dit nummer haalt de goede kant even naar boven.
Nog zo eentje en eigenlijk alles van het album:
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke Spook zei:
Ff meer tempo !!

Klik om te vergroten...
Tha Playah blijft overigens wel echt een legend
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke Spook zei:
Ff meer tempo !!

Klik om te vergroten...
Dat kan SNELLERRRR!
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#10
Michael-123 zei:
Tha Playah blijft overigens wel echt een legend
Klik om te vergroten...

Hahah ja die gast weet hoe t moet!!!
Goed opgevoed door de gaste van neophyte!! :grimacing:
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke Spook zei:
Hahah ja die gast weet hoe t moet!!!
Goed opgevoed door de gaste van neophyte!! :grimacing:
Klik om te vergroten...
Deze gasten kunnen/konden t ook altijd heel erg goed!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Michael-123 zei:
Deze gasten kunnen/konden t ook altijd heel erg goed!
Klik om te vergroten...
Deze set van Endymion 😍
lsdb.nl

Endymion @ DefQon.1 2009 Black | Liveset Database

lsdb.nl lsdb.nl
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoo zeker!!! Enzyme records!!! Ook weer onder de vleugels van neophyte records net als evil activities.... ook was! Rotturrrdamm jonguh!! Daar wordt pass muziek gemaakt!!!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke Spook zei:
Zoo zeker!!! Enzyme records!!! Ook weer onder de vleugels van neophyte records net als evil activities.... ook was! Rotturrrdamm jonguh!! Daar wordt pass muziek gemaakt!!!
Klik om te vergroten...
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#15
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke Spook zei:
Klik om te vergroten...
Die zocht ik eigenlijk 😂 nice!
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
Michael-123 zei:
Die zocht ik eigenlijk 😂 nice!
Klik om te vergroten...
Heb em opstaan ..... lekker heurrr
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
Heb em opstaan ..... lekker heurrr
Klik om te vergroten...
Ik heb nu weer de dvd van Defqon 2008 aangezet haha, van Decibel 2007 naar Defqon 2012 en nu weer 2008 😜
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#19
Been there many times!!!
Defqon op almeerderstrand al...
Decibel wat later en allebij wel op favo lijstje qua festivals in die style! Na 2014 niemeer geweest btw
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."