#1
Podverdikkeme had net ohya lele van k3 in mijn kop en nu dit
Deze dan...Omg thanks.. nu heb ik die in mijn hoofd.. AAAAAAAAAAA
Deze kende ik (nog) niet hahaDeze dan...
Doe 🤭Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Deel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofdIk durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Jan Smit?Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Oké nu serieus....
Deze is lekker... omdat het origineel vaak in mn hoofd zit en deze versie mij kippenvel geeft.
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kopDeel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Ja zoals nu dus 🥳Woehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen![]()
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aanOhnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Moest dit.... 😑😑😑😑
Omg thanks.. nu heb ik die in mijn hoofd.. AAAAAAAAAAATjoe tjoe wa.... omdat ik daar gek van word
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."