Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#1
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Klik om te vergroten...
Podverdikkeme had net ohya lele van k3 in mijn kop en nu dit
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim-93 zei:
Omg thanks.. nu heb ik die in mijn hoofd.. AAAAAAAAAAA
Klik om te vergroten...
Deze dan...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké nu serieus....

Deze is lekker... omdat het origineel vaak in mn hoofd zit en deze versie mij kippenvel geeft.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Deze dan...
Klik om te vergroten...
Deze kende ik (nog) niet haha
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Klik om te vergroten...
Doe 🤭
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flower123 zei:
Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Klik om te vergroten...
Deel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flower123 zei:
Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten
Klik om te vergroten...
Jan Smit?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
FTS💪
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Oké nu serieus....

Deze is lekker... omdat het origineel vaak in mn hoofd zit en deze versie mij kippenvel geeft.
Klik om te vergroten...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim-93 zei:
Deel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd
Klik om te vergroten...
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laramonjour zei:
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Klik om te vergroten...

Woehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen :tearsofjoy:
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#14
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
Woehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja zoals nu dus 🥳
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laramonjour zei:
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Klik om te vergroten...
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor de echte liefhebbers 😍
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sabotage zei:
Klik om te vergroten...
Moest dit.... 😑😑😑😑
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19

Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien


Edit: ik heb er zelf niet eens ook maar één seconde naar geluisterd, dan hoor ik het de rest van de nacht nog in m'n hoofd haha. Dat is toch en partijtje kut.
Heb dat best vaak met dit nummer namelijk, waardoor het misschien ook wel steeds vaker gebeurt omdat ik er dan weer over nadenk?:thinking: Enfin, daarom was het het eerste wat in me binnenkwam hahaha.....
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Tjoe tjoe wa.... omdat ik daar gek van word
Klik om te vergroten...
Omg thanks.. nu heb ik die in mijn hoofd.. AAAAAAAAAAA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."