#1
Geen idee, ik ben gisteren vast begonnen om er zeker van te zijn dat ik optijd ben
Wij hebben gisteren ook al een oranje tompouce gehad en ik een paar Malibu gehad. Dus wij zijn iig ook op tijd😅
Geen idee, ik ben gisteren vast begonnen om er zeker van te zijn dat ik optijd ben
Gaan we op stelten lopen?Nee. Tenzij @HappyMind wil lopen
Willie komt hier de stad op stelten zetten alles afgezet 😂
Jij wel met je beentjes 😋Gaan we op stelten lopen?
Mogen honden tegenwoordig niet meer mee?Bekijk bijlage 59259
Ik ga op deze passen. Als het goed is. Zodat mijn ouders de kroeg in kunnen 😎
Een puppy die vandaag bij de moeder is weg gegaan een hele dag meenemen naar een volle kroeg met teringveel lawaai in een teringdrukke stad? Mag vast, maar gaan we niet doen.Mogen honden tegenwoordig niet meer mee?
Hetzelfde hier!Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven 🔥
DankjewelGoed bezig!
Hier ook naar SSK.. hoop op een zonnetje en niet te veel windWij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven 🔥
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."