Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag mij af op welk tijdstip het normaal is om me eerste koningsnacht drankje te nuttigen"
"Casrus zei: Misschien een ander middel? Klik om te vergroten... Combineren is altijd de oplossing😂 Kordie zei: Het is (bij mij) niet de focus op ... maar het laten leiden door het middel. 3mmc zou ik bv opgejaagd van worden. Ook al wil ik de focus op kalmte houden Klik om te vergroten... Heb je tips om die focus te houden? Denk dat je best een punt heb"
"Anoniempje1235 zei: Hoe focussen jullie je op iets leuks als jullie alleen gebruiken? Klik om te vergroten... Maak een planning! Althans dat werkt erg goed bij mij. Ik ga sws erg goed op dingen op een rijtje hebben. Als ik iets moet doen en zit aan de miauw dan bedenk ik me altijd hoelaat ik alles ga doen, dit doe ik in timestamps van een kwartier het liefst. Als ik aan de zooi is reken ik het liefst ff een kwartiertje of half uurtje speling in mn planning zodat ik nog kan lijnen of op adem kan komen omdat ik net iets te enthousiast was met mijn spullen pakken. (; even concreet: - gebruikt vaste timestamps. Als je dat niet doet dan kan t zijn dat je met je vage kop allemaal niet meer weet of je het nou 5 over of 5 voor half ging doen. - Iedereen word een dagje ouder. Dus geef jezelf een gunst en bereken (zo mogelijk) een kwartier of halfuur speling in je planning en neem wat rust. - Als je iets aan t doen bent bijvoorbeeld de was opvouwen, zet dan iets van muziek (of enige vorm van afleiding) aan zodat je niet constant aan drugs denkt. Ik hoop dat dit helpt, als je nog vragen of feedback hebt is dat erg welkom! P.s. bij mij is het snuiven een beetje als drinken geworden tegenwoordig, dus mijn focus ligt er automatisch minder bij dan als je hoofd nog erg is gefocust op drugs. "gebruik beste gewoon geen drugs alleen, want dan is probleem verdween""
"Ik meld me. Heeft iemand hier toevallig ook triptips? Ik vv me namelijk beetje maar slapen zit er nog lange lange na nie in"
"alles gaat voorbij zei: Muziek luisteren, nachtwandeling, Klik om te vergroten... Woww ik dacht dus oprecht dat t een audiofragment van een speech van Hitler was op t begin van de song😂 maar ik vibe nu wel op deze afrikaanse techno. Dirtyhuismus zei: Wat heb je gebruikt? Niet slapen doet mij denken aan harddrugs.. maar triptips aan lid, paddo-s etc. Hoop dat je het niet beide wil doen. Klik om te vergroten... Lsd man en nog 3m maar das eigenlijk mijn bakje koffie"
"Dirtyhuismus zei: Soms krijg ik ook schoonmaakdrang Klik om te vergroten... Oh dat heb ik totaal niet, ookal wil ik nu wel weten hoe handen wassen is"
"Dirtyhuismus zei: Nee als ik pep of sos heb gebruikt. Trippen doe ik niet. Vind niet chill geen controle te hebben. En paar keer goed fout gegaan op wiet haha Klik om te vergroten... Ahh ja van die uppers herken ik wel ja. kreeg eerst van de zooi ook altijd schoonmaakdrang"
"Dirtyhuismus zei: Alleen met warm water dan Klik om te vergroten... Te laat gelezen.. Best wel opgehelderd van de trip nu. Net nog wat 3m genomen en nu klinkt mn neus als een starwars lightsaber"
"RN12 zei: Zoals hierboven vermeld is een doosje fentanyl pillen per post ONTVANGEN strafbaar? Kan ik hiervoor een werk/celstraf krijgen? Klik om te vergroten... Als het 1 doosje is dan acht ik de kans klein dat ze echt veel onderzoek doen, ik verwacht wel dat de politie je adres registreert en misschien meer controleert op post naar jou adres. Als de politie inderdaad aan de deur komt zijn dit volgensmij de straffen als ze er een zaak van maken: Als je word veroordeeld voor bestellen voor het dealen: 11 t/m 30 pillen Eerste overtreding= eis 120 taakstraf Als je word veroordeeld voor eigen gebruik: Meer dan 10 pillen: Eerste overtreding: €750,- boete Als hier een zaak van word gemaakt worden er natuurlijk ook factoren als verslaving (als dat de reden is) etc meegerekend. Dit zijn volgensmij de straffen Bron: https://www.de-strafrechtadvocaat.nl/drugshandel-advocaat/"
"Shinyzappy zei: Altijd als ik t gebruik vanaf begins aan al sindsdien ook al 1.5 nee kunnen zeggen tegen die troep heb r afgunst voor , liefde voor keta is daarin tegen gegroeid ookal is dat ondertussen al even onder controle Klik om te vergroten... Ik weet niet of t aan de 3m of aan mij ligt, maar t voelde alsof ik een tia kreeg toen ik dit probeerde te lezen. wat ik er uit begrijp ben je gestopt met 3m en is keta het nieuwe slachtoffer. Goed bezig met geen 3m meer nemen maar pas op met ket man, zitten ook serieuze gevaren aan en kan je net zo goed verslaafd aan raken."