Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoningsdag plannen ?

Koningsdag plannen ?

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiii allemaal,
Koningsdag komt steeds dichterbij en ik vroeg me af of jullie leuke plannen hebben ervoor? Ik ga zelf 2 dagen naar Kingdance, zin innn. Benieuwd wat jullie gaan doen!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven ๐Ÿ”ฅ
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven ๐Ÿ”ฅ
Klik om te vergroten...
Hetzelfde hier!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koningsnacht๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿชฉ Heeeeeeel leuk feestje, kijk er enorm naar uit!
Koningsdag daarvan bijkomen. HEEL VEEL ZIN IN DE VRIJMARKT.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kiikiin zei:
Goed bezig!
Klik om te vergroten...
Dankjewel
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven ๐Ÿ”ฅ
Klik om te vergroten...
Hier ook naar SSK.. hoop op een zonnetje en niet te veel wind
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ingeschreven voor een hardloopwedstrijd.
๐Ÿ‘Œ
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben uitgenodigd om mee te gaan naar een aantal feestjes, maar ik denk niet dat ik ga, wil nog ff wat langer van de coke afblijven, en ik weet dat dat niet gaat lukken als ik met deze mensen op pad ga, vind ik opzich niet erg, maar nu nog ff niet
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven ๐Ÿ”ฅ
Klik om te vergroten...
Leuk!! Veel plezier !
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Ingeschreven voor een hardloopwedstrijd.
๐Ÿ‘Œ
Klik om te vergroten...
Goed bezig!
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vraag mij af op welk tijdstip het normaal is om me eerste koningsnacht drankje te nuttigen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen idee, ik ben gisteren vast begonnen om er zeker van te zijn dat ik optijd ben
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MvV zei:
Ik vraag mij af op welk tijdstip het normaal is om me eerste koningsnacht drankje te nuttigen
Klik om te vergroten...
Als je je die vraag stelt, ben je al aan de late kant. Je had vanmorgen moeten beginnen, maar je kunt je achterstand snel inhalen door snel even 2 drankjes te pakken toch?

Lang leve de Koning!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
miles zei:
Geen idee, ik ben gisteren vast begonnen om er zeker van te zijn dat ik optijd ben
Klik om te vergroten...

Wij hebben gisteren ook al een oranje tompouce gehad en ik een paar Malibu gehad. Dus wij zijn iig ook op tijd๐Ÿ˜…
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee. Tenzij @HappyMind wil lopen
Willie komt hier de stad op stelten zetten alles afgezet ๐Ÿ˜‚
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uitrusten thuis op de bank :wink:
Ik kan dat nu niet meer. Maar heb altijd genoten van de feesten deze nacht/dag.
Geniet ervan. Let the beat control your baaaaaadieh
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Nee. Tenzij @HappyMind wil lopen
Willie komt hier de stad op stelten zetten alles afgezet ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Gaan we op stelten lopen?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Gaan we op stelten lopen?
Klik om te vergroten...
Jij wel met je beentjes ๐Ÿ˜‹
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#19
NOX in Klokgebouw!
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_2024-04-26-15-27-31-448-edit_com.whatsapp.jpg
Ik ga op deze passen. Als het goed is. Zodat mijn ouders de kroeg in kunnen ๐Ÿ˜Ž

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."