Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoen of niet

doen of niet

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je het alleen doet zou ik al zeker geen ganse portie eten.... :)
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
dag alemaal
ik ben 17 en ben al geruime tijd erg nieuwscherig naar paddo's
ik ken de gevaren enzo , en heb al veel gelezen en veel tripreports hier gelezen .
staan er enkele prachtige tussen :grin:
maar goed
ik vroeg mij af hoeveel ik zou eten be men eerste keer ?
if zouk er gwn thee van zetten?
heb tot nu toe aleen nog maar wiet,xtc,speed, gedaan
maar met wiet en speed is het maar enkele malen gebleven
wat ikk nog zou willen doen zijn uiteraard paddos en lsd
ik hoop dat ik wat reactie krijg want ik kijk al vet lang uit naar een mooie paddotrip
sta ook stevig in men schoenen en ben ook erg volwassen al zeg ik het zelf
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat wil je dat we zeggen?
Doe het! of Doe het maar niet joh. Je doet ook al speed...
ik kne je niet echt goed. Ik weet niet oe je erop reageetr. Als je 17 bent an het wel opzich. Ik doe het ook en ben 17. Men zal je aanraden met een halve portie te beginnen. Maar goed :rolleyes: Een hele overleef je ook wel :P
En ik blijf erbij. Ik ken je niet weet niet hoe stevig je in je schoenen staat enzo. Het is heftiger dan je denkt. Go with the flow.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook 17 en heb ut ook gedaan, gewoon een hele portie nemen.
Je kunt er thee van zetten maar op eten kan ook natuurlijk, ditlaatste heb ik ook gedaan en het smaakt eigenlijk helemaal niet zo vies en anders gewoon neus dicht knijpen en kauwen :P
Veel plezier!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee zeg, geen hele portie zetten de eerste keer! Weet jij veel hoe je erop reageert, bij psychedelica kunnen de effecten nogal uit een lopen bij verschillende personenen. Ik zou een half portie nemen, better safe than sorry.
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vond het zelf erg fijn dat er een ervaren persoon zij zat die nuchter bleef
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik sprak uit eigen ervaring, was ook eerst begonnen met een halve portie en half uurtje later begon ik wat te voelen beetje misselijkheid wat weer wegtrok en toen een bietje vaag gevoel in mn hoofd maar daarna wast hemaal weg. Daarna heb ik dus gewoon een hele portie gepakt en toen was ut stikrlxt. Is dat misselijke gevoel eigenlijk normaal ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Nee zeg, geen hele portie zetten de eerste keer! Weet jij veel hoe je erop reageert, bij psychedelica kunnen de effecten nogal uit een lopen bij verschillende personenen. Ik zou een half portie nemen, better safe than sorry.
Klik om te vergroten...

Ok. hij heeft wel gelijk ja :flushed:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#9
neem gewoon een halve portie van een milde soort (cubensis = mexicaanse of phil.stones)

de 1e keer heb ik 2/3 portie genomen en het effect was geweldig, omdat ik het nog nooit gedaan had en dus niet wist wat ik kon verwachten.

Onderhand is me duidelijk dat ik nog lang niet écht getript heb, omdat ik gewoon erg ongevoelig blijk te zijn voor paddo's.
Maar je kunt het altijd nog een keer doen en meer nemen, dat doe ik de volgende keer ook.
Begin gewoon rustig en laat het over je heen komen, als je teveel neemt heb je misschien de onderliggende angst "stel dat ik gevoelig ben" of "oei ik heb wel erg veel genomen, straks ga ik bad"

Dit soort gedachtes kunnen ervoor zorgen dat je ook bad gaat, wat volgens de verhalen die ik hier lees heel erg "bad" kunnen zijn.

Maar de ongevoeligheid die iemand heeft kan ook de gevoeligheid van een ander zijn, dus ik zou je adviseren de 1e keer een halve portie te nemen, eventueel na 1,5 tot 2 uur de rest bijeten.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#10
merci voor de reacties
kenk dak et bij een halve portie ga houden :)
zou men eerste trip niet willen verpesten door een bad trip
wat ik me eig afvraag is of ik niet eerst zou beginnen me lsd
omdat ik hoor dat die ervaring minder aangrijpend is?
reageer aub nogges manne :)
nu gaak ff een lekker j'ke paffe
:stoned: :smoke:
:wave:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat lsd makkelijker te houden is dan paddo's. als ik het achteraf bekijk, maar denk wel dat lsd 8 tot 12 uur kan duren, en als je dan niet lekker in je vel zit, kun je t niet ineens stopzetten...
ik zou voor de paddo's gaan. lekker rustgevende muziek erbij en je zweeft zo naar dromenland.

veel plezier :wave:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom halve portie is de beste voor beginners?
Nou, jou lichaam kent mescaline nooit eerder, dus in principe dat jou lichaam "schrikt" . Om te zorgen dat niet volle portie innemen voor de beginners, anders raakt jou lichaam in "paniek" van te hoge hoeveelheden mescaline in de bloed.

Over mescaline gelul, weet ik niet of het waar is dat de werkzame stof bevat?

Maar geloof mij maar, Paddo's is veel heftiger dan wiet met alcohol.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
mescaline zit in cactussen....
in paddo's zijn de werkzame stoffen psilocybine en psilocine
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
de vraag : eerst paddo's of eerst LSD is een hele moeilijke vraag.

waar k geen antwoord op weet.

ik zou toch voor een half zegeltje gaan van niet te goede kwaliteit
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt, ik heb zeker verkeerd getypt, Mescaline ipv Psilocine
:stoned: :stoned:
En inhoud van het stof, interresseer mij niet , wel de werking :mrgreen: :mrgreen:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#16
deze week heb ik met wat geluk men padotjes
ik denk dat ik het aleen ga doen op me kamer fzo savonds laat
wat ik me ook afvroeg was hoeveel je voor een portie betaalt ong.?
iemand zei iets van een15 euro?
:wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd, hou jezelf goed in de gaten, De paddo is vele malen sterker dan iedereen denkt
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
tussen de 7.50 en 15 euro is een redelijke prijs.

begin met mexicaanse of truffels . ik zou het niet HELEMAAL alleen doen eigenlijk.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, ga maar uit van 15 euro per portie hoor. Betaal ik er wel altijd voor.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#20
jah ik denk dat ik met mexicaantjes ga beinnen
en sja ik zal het wel aleen moeten doen want hier mogen geen vrienden meer komen ware vorige keer gepakt met :smoke: dusja
en hoe dozeer ik ? hoeveel paddestoeltjes zitte in 1 portie en hoeveel moet ik er eten voor een halve portie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."