#1
zou normaal gezien zelfs met salvia moetn lukken
of niet?
of niet?
ja idd dat zou moeten lukkenJeller zei:zou normaal gezien zelfs met salvia moetn lukken
of niet?
Intoxicated zei:Dat je tijdens een trip je 'ego', de persoon die jij 'ik' noemt langzaam verliest. Op een gegeven moment ben je niet 'ik' meer maar ben je gewoon. Je ziet dingen even op een heel andere manier dan normaal, en ook heel anders dan bij een 'normale' trip. De kunst is dan om wat je leert van die egodeath later te verwerken in je leven. Want je ego'tje komt wel weer terug als de stoffen zijn uitgewerlt.
Skyer zei:Ayahuasca staat bekend om zijn "ego death" en wedergeboorte momenten. Zelfs als je er niet veel van neemt (1 of 2 kopjes). Je moet jezelf echter sirieus afvragen of je zoiets wilt aangaan, een stuk van jou persoonlijkheid zal die nacht ook sterven en om je rug te keren naar het geen je ervaard tijdens zo een nacht is moeilijk. Het wordt er dus niet percee allemaal beter, leuker, gelukkiger enz enz op. Denk na over wat je wilt doen, dit zijn geen gemakkelijke beslissingen (ik weet het uit ervaring), als je echt achter zo een heftige ervaring staat en daar mentaal, spiritueel en fysiek rijp voor bent is Ayahuasca mischien wel een goed middel.
space scientist zei:Skyer zei:Ayahuasca staat bekend om zijn "ego death" en wedergeboorte momenten. Zelfs als je er niet veel van neemt (1 of 2 kopjes). Je moet jezelf echter sirieus afvragen of je zoiets wilt aangaan, een stuk van jou persoonlijkheid zal die nacht ook sterven en om je rug te keren naar het geen je ervaard tijdens zo een nacht is moeilijk. Het wordt er dus niet percee allemaal beter, leuker, gelukkiger enz enz op. Denk na over wat je wilt doen, dit zijn geen gemakkelijke beslissingen (ik weet het uit ervaring), als je echt achter zo een heftige ervaring staat en daar mentaal, spiritueel en fysiek rijp voor bent is Ayahuasca mischien wel een goed middel.
ja alleen ik heb geen plaats om het te bereiden, en ik weet wat zo'n egodeath allemaal met zich mee brengt, maar is er niet iets waarmee dit te goed te berijken is, wat je zo kan halen?
iets koken/dergelijke en dit alles is heleaas niet tot mijn beschikking i.v.m ouders
iemand?
maar zoals ik al zei, ik zou dit niet proberen te bereiken met paddos, de bodyload zal enorm zwaar zijn (mss zelfs gevaarlijk) en een leuke trip zal het niet worden denk ik...
fokker zei:Zoals nooit te voor, gelukkig kan ik er nu weer mee lachen...![]()
Heb een onwijze bad trip gehad![]()
Het begon allemaal erg ruig, de meest extreme visuele trip ooit te voor.
Normaal zag ik vervormingen van mn beeld, maar nu was helemaal niets meer herkenbaar, en ik vond het extreem kikke! Niks van de werkelijkheid stond meer overeind...
echter, mn korte termijnen geheugen begon compleet te vervagen, en t begon echt moeilijk te worden om me te herinneren wie ik was en wat ik gedaan had... en toen dacht ik, kut, dit voelt niet helemaal okay, mn vriendin had hetzelfde...
ik dacht nog bij mn eigen, zal ik maar de suikerpot gaan halen, maar dacht toen och joh dat gaat wel over, niet aan denken en just go with the flow... geen goede keus geweest... t ging van kwaad tot erger, en ik wist totaal niet meer wie ik was, waar ik was, hoe ik er terecht was gekomen... snapte totaal niets meer en voelde mn bewustzijn langzaam weg zakken... omdat ik niet eens meer wist dat ik paddo´s gehad had, en uberhaubt wat paddo´s waren begon toch langzaam een gevoel van paniek op te komen... dan flitste door mn hoofd, misschien ben je wel dood aan t gaan, maar wat is doodgaanwat betekent dit allemaal. Mn geheugen was nu zo ver vertrokken dat ik nog geen seconde meer terug kon denken en werd ongelooflijk paranoia....
Mn vriendin had (god zei dank) minder geslobbert dan mij van t magische goedje, en was nog in staat het woord 'suiker' te roepen, maar wist ik veel wat in godsnaam suiker wasOok wist ik niet meer wie mn vriendin was en was dus erg wantrouwend.
Na n flinke tijd hadden we de suiker gevonden, en toen was de vraag, wat moeten we hiermee? Eindelijk wat lepels van t goedje onze keel af gegutst, en vrij snel daarna werd t allemaal wat rustiger in mn hoofd... mn geheugen keerde weer wat terug, en ik wist weer wie ik was en waardoor ik dit allemaal doormaakte... toen kon ik gelukkig ook weer redeneren dat dit kwam door de paddo's, niet echt was, en ik me gewoon moest laten gaan. Vanaf dat punt heb ik een heerlijke trip ervaren, visueel bleef flink alles vervormd, maar ik kon er gelukkig weer van genieten, en we hebben om heel de situatie flink kunnen lachen gieren en brullen.
Volgende keer toch wat minder sterke paddo soep maken! 2 overvolle bakjes waren echt wat te veel van t goede![]()
Nu zit ik nog wat te genieten van flashbacks en n joint... en ik ga zo meteen de foto's van t begin van de avond eens uploaden, vanaf toen ik slecht begon te gaan zijn er (achteraf helaas) geen foto's meer gemaakt.
Och ja, kan gebeuren, volgende keer beter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."