Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsegodeath, vaarwel oude ik

egodeath, vaarwel oude ik

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij paddestoelen heeft het over het algemeen geen zin enorme hoeveelheden te eten. Op een bepaald punt stop namenlijk de opname van phylocibine en phylocine in je lichaam. De werksamen stoffen plas je dan gewoon evenhard weer uit als je ze naar binnen werkt. Dit platfond licht voor iedereen anders maar bij de meeste mensen heeft het bijvoorbeeld geen zin om meer dan 5 of 6gr gedroogde paddo's te eten (bij somige licht het natuurlijk hoger en ik ken extreme gevallen die tot 12gr door kunnen eten en merkbaar de intensiteit voelen toenemen). Ik raad je echter aan niet teveel te eten en het maximaal bij 60gr vers of 6gr gedroogde te houden, mocht dit geen voldoening bieden kun je altijd door tot 90gr of 9gr gedroogde. Maak het jezelf niet te zwaar en verspil geen paddestoelen.
h
heartcoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken uit persoonlijke ervaring gevallen waarin doseringen psilocybine werden genomen die een dosis van 1000 gram verse paddestoelen benaderen. Zowel in thee vorm, als in pure vorm (alcohol extractie).

Zo'n trip is extreem heavy en niet aan te raden maar meer psilocybine boven de door jouw genoemde dosis, heeft wel degelijk effect..

Wat je zegt klopt dus niet volgens mij.

Edit: Wil er wel aan toevoegen dat ik geen advies geef om doseringen van 1000 gram te doen. Zoals je aangaf, 60 to 90 gram voor de meesten ruim voldoende :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier een quote uit een van mn vorige topics waairn ik aangekondigd had dat ik die avond paddo's ging doen... dit is wat ik de dag erna erover te zeggen had... geeft je misschien een idee... tis maar wat je lekker vind :( egodeath vond ik toch echt n flink mindere ervaring...

fokker zei:
Zoals nooit te voor, gelukkig kan ik er nu weer mee lachen... :mrgreen:

Heb een onwijze bad trip gehad :(

Het begon allemaal erg ruig, de meest extreme visuele trip ooit te voor.

Normaal zag ik vervormingen van mn beeld, maar nu was helemaal niets meer herkenbaar, en ik vond het extreem kikke! Niks van de werkelijkheid stond meer overeind...

echter, mn korte termijnen geheugen begon compleet te vervagen, en t begon echt moeilijk te worden om me te herinneren wie ik was en wat ik gedaan had... en toen dacht ik, kut, dit voelt niet helemaal okay, mn vriendin had hetzelfde...

ik dacht nog bij mn eigen, zal ik maar de suikerpot gaan halen, maar dacht toen och joh dat gaat wel over, niet aan denken en just go with the flow... geen goede keus geweest... t ging van kwaad tot erger, en ik wist totaal niet meer wie ik was, waar ik was, hoe ik er terecht was gekomen... snapte totaal niets meer en voelde mn bewustzijn langzaam weg zakken... omdat ik niet eens meer wist dat ik paddo´s gehad had, en uberhaubt wat paddo´s waren begon toch langzaam een gevoel van paniek op te komen... dan flitste door mn hoofd, misschien ben je wel dood aan t gaan, maar wat is doodgaan :confused: wat betekent dit allemaal. Mn geheugen was nu zo ver vertrokken dat ik nog geen seconde meer terug kon denken en werd ongelooflijk paranoia....

Mn vriendin had (god zei dank) minder geslobbert dan mij van t magische goedje, en was nog in staat het woord 'suiker' te roepen, maar wist ik veel wat in godsnaam suiker was :mrgreen: Ook wist ik niet meer wie mn vriendin was en was dus erg wantrouwend.

Na n flinke tijd hadden we de suiker gevonden, en toen was de vraag, wat moeten we hiermee? Eindelijk wat lepels van t goedje onze keel af gegutst, en vrij snel daarna werd t allemaal wat rustiger in mn hoofd... mn geheugen keerde weer wat terug, en ik wist weer wie ik was en waardoor ik dit allemaal doormaakte... toen kon ik gelukkig ook weer redeneren dat dit kwam door de paddo's, niet echt was, en ik me gewoon moest laten gaan. Vanaf dat punt heb ik een heerlijke trip ervaren, visueel bleef flink alles vervormd, maar ik kon er gelukkig weer van genieten, en we hebben om heel de situatie flink kunnen lachen gieren en brullen.

Volgende keer toch wat minder sterke paddo soep maken! 2 overvolle bakjes waren echt wat te veel van t goede :rolleyes:

Nu zit ik nog wat te genieten van flashbacks en n joint... en ik ga zo meteen de foto's van t begin van de avond eens uploaden, vanaf toen ik slecht begon te gaan zijn er (achteraf helaas) geen foto's meer gemaakt.

Och ja, kan gebeuren, volgende keer beter :)














en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3
Klik om te vergroten...
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn meest intense ego death was na ongeveer 60 gram verse P. Cubensis (2 bakjes). Gewoon allemaal in 1x opgegeten, Ravel's Bolero aangezet en op bed gaan liggen (donkere kamer op 1 gedimde lamp na).

En ja, dan word je na een tijdje het universum zelve.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
Naar mijn mening zijn het middel en de dosis niet bepalend om een egodood te bereiken; ik denk dat je geestelijke voorbereiding een veel belangrijkere rol speelt.
Klik om te vergroten...
J
JeppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je voor de echte "Reborn" wilt gaan wat dacht je van Iboga.
kheb er verschillende docu's overgezien, het schijnt absoluut geen prettige trip te zijn, maar je wordt wel weer als herboren.
Docu: Ibogaine - Rite of Passage en ook een leuke is de afl. van Tribe wanneer ie Iboga gaat doen "Tribe_Babongo_Iboga_(myCapture).avi"

hier nog wat info http://www.azarius.nl/product1_2_6_tabe ... iboga.html
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat kan ook, maar dat het aan de dosis zal liggen is bullshit.

Toch is geestelijke voorbereiding belangrijk. Wat denk je dat al die monnikken met dat eindeloze mediteren doen? Wachten tot ze een keer per ongeluk verlicht worden..?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet echt akkoord, ik denk dat je er je juist niet op moet voorbereiden.. het komt wel van zichzelf
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
goh ja, ook al heeft het mss raakpunten, kvind het een beetje appels met peren vergelijken
B
Bill_HicksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat. zoals hierboven al wordt gezegd, dat je geestelijke toestand veel belangrijker is dan de dosis of het middel waarmee je die Egodeath wil bereiken.

Btw waarom wil je persee die "egodeath" zo snel mogelijk? Ik bedoel je merkt het wel als je er klaar voor bent lijkt me :)

Offtopic:
Weet iemand hier eigenlijk of de "Egodeath" die je tijdens het trippen kan bereiken, vergelijkbaar is met de "verlichting" die sommige monniken proberen te bereiken? Ik heb wel ergens verhalen gehoord van verlichte mensen die geen enkel verschil merkten tussen trippen/niet trippen op paddo's.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bill_Hicks zei:
Ik denk dat. zoals hierboven al wordt gezegd, dat je geestelijke toestand veel belangrijker is dan de dosis of het middel waarmee je die Egodeath wil bereiken..
Klik om te vergroten...

idd,denk ik ook...

me lsd lukt het ook trouwens, psychiaters pasten da vroeger soms toe op hun patiënten... dus nie enkel uw eigen geestelijke toestand, ma ook andere mensen kunnen een egodeath bij u veroorzaken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."