#1
Klinkt goed allemaal. Ik zou alleen niet beginnen met hasj, maar dat pas doen als je over de piek van je trip heen bent.
raging_bull zei:Zeker niet blowen voor de trip, het minderd het totale effect van de paddo's!

Bengt zei:Kijk als je echt wilt trippen op paddo's, koop een volledige portie per persoon en eet ze op( dus geen thee zetten).
Ze zijn echt niet zo vies, dat is gewoon een fabeltje...
Lord Herbal zei:Nou, tis gebeurd.... gisteravond thee gezet, maar kheb er jammergenoeg weinig van gemerkt....
We hebben de paddo's aan stukjes gesneden, afgewogen en gelijk verdeeld over drie koppen... Vervolgens hebben we water gekookt, af laten koelen en dat bij de paddostukjes gevoegd. We hebben het mengsel 25 minuten laten trekken, en om tien uur gingen we het drinken(zonder suiker natuurlijk)
Adrenochroom zei:Precies, je kan immers niet trippen op een halve portie... En smaak dat is ook gewoon objectief!![]()

Mn laatste paddotrip was een half portie Hawaiiaanse,kapitein-x zei:Adrenochroom zei:Precies, je kan immers niet trippen op een halve portie... En smaak dat is ook gewoon objectief!![]()
Misschien ten overvloede: dit is beslist niet waar.
kapitein-x zei:Adrenochroom zei:Precies, je kan immers niet trippen op een halve portie... En smaak dat is ook gewoon objectief!![]()
Misschien ten overvloede: dit is beslist niet waar.
Adrenochroom zei:Kapitein-x, ik weet dat sarcasme slecht werkt op het internet maar als ik roep dat smaak objectief is met een verbaasde smiley erachter lijkt het me toch vrij duidelijk dat het een sarcastische reactie was op Bengt zijn nogal vreemde post.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."