Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

TOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
nino83 zei:
wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu
Klik om te vergroten...

Ik heb zo het idee dat jijzelf ook niet al te snugger bent... Vraag me af hoe dat nou zo komt :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja hoor wij zijn allemaal gek en jij bent slim.


daaag :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu
Klik om te vergroten...

Deze meneer heeft nog een hoop te leren. En praat eens normaal, je komt niet bepaald intelligent over op deze manier.

Succes met je doel. Ik vraag me af: Misschien moet je die ergens anders zoeken?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
iq van 80 en paddo's gaan niet samen :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn depressies zijn minder erg geworden door lsd gebruik. Het werkt voor mij beter dan iedere therapie die ik so far gehad heb.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een poll met de 4 antwoorden

Ja
Nee
Weet niet
Anders:


is altijd beter :wink:
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
en je hebt ook totaal geen ego ofzo. waarom kom je in godsnaam tof doen met het feit dat je model & redacteur bent. alsof dat zo belangrijk is... kjenker, dj jean is niets qua ego vergeleken bij jou
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
nino83 zei:
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
Klik om te vergroten...

Je vertelde in een andere post toch dat je zoveel nadenkt over wat mensen van je denken. En dat je perfectionist bent. En nu kom je hiermee.
Doe je ogen eens open, en zie niet alleen dat je niet beter bent dan anderen (betwijfel of je dat echt doet), maar dat je ook niet teveel beter moet willen zijn dan anderen (perfectionisme), en natuurlijk al helemaal niet dat je moet voordoen alsof je beter bent dan anderen terwijl je zelf weet dat het anders is. (meer waarschijnlijk dan het eerste statement)

Dit is niet om je af te zeiken ofzo. En natuurlijk ken ik je verder niet en kan het zijn dat ik je helemaal verkeerd inschat, maar dat moet je zelf maar beoordelen :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop niet dat je ook wel eens stukjes moet schrijven voor het blad waar je redacteur van bent ^^ (no offense)

Maargoed, je zou wel polls kunnen maken die wat minder jouw eigen mening weergeven.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
nino83 zei:
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
Klik om te vergroten...

:kots:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dat zeg ik hoge bomen vangen veel wind.. hoe mee reacties.. des te beter.. kom tot de kern is beter.. idd je kent me nie:wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een leuk topic...

Erg leerzaam ook, ben veel te weten gekomen over angsten en depressies (de naam van het topic voor degene die ook tot hier hebben gelezen en het vergeten waren)
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#15
^
:mrgreen:
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
antwoorden zijn mij te radicaal. Geef mij maar een antwoord als: Ja, ik zie af en toe nog het beeld bewegen.. nog geen echte problemen gelukkig:grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sinds ik hoedjes ben gaan eten; is het alsof er een tovernaar vanuit mijn onbewustzijn steeds met zijn stokje magische stralen richting mijn bewustzijn straalt. Helaas slaapt hij soms en is het alsof ik weer kind ben.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben heel erg door veranderd heb een keer verkeerde trip meegemaakt en voelde me na de trip heel erg onzelfverzekerd, ik heb dat gevoel nu nog maar ik heb ermee leren leven heb daarna nog heel vaak getripped van paddos en lsd maar nooit meer problemen door gehad.
ik denk dat ik dat gevoel altijd blijf houden, het is heel erg verminderd en voel me nu al veel better. me leven is wel heel erg grijs en saai geworden weet iemand waardoor dat komt?

mvg xplu

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."