Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

TOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oei. Laten we vooral ontopic blijven... (zei ik offtopic) :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien moet hij dat doel maar vergeten en een hoge boom en een kort touwtje zoeken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een poll met de 4 antwoorden

Ja
Nee
Weet niet
Anders:


is altijd beter :wink:
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
en je hebt ook totaal geen ego ofzo. waarom kom je in godsnaam tof doen met het feit dat je model & redacteur bent. alsof dat zo belangrijk is... kjenker, dj jean is niets qua ego vergeleken bij jou
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
nino83 zei:
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
Klik om te vergroten...

Je vertelde in een andere post toch dat je zoveel nadenkt over wat mensen van je denken. En dat je perfectionist bent. En nu kom je hiermee.
Doe je ogen eens open, en zie niet alleen dat je niet beter bent dan anderen (betwijfel of je dat echt doet), maar dat je ook niet teveel beter moet willen zijn dan anderen (perfectionisme), en natuurlijk al helemaal niet dat je moet voordoen alsof je beter bent dan anderen terwijl je zelf weet dat het anders is. (meer waarschijnlijk dan het eerste statement)

Dit is niet om je af te zeiken ofzo. En natuurlijk ken ik je verder niet en kan het zijn dat ik je helemaal verkeerd inschat, maar dat moet je zelf maar beoordelen :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoop niet dat je ook wel eens stukjes moet schrijven voor het blad waar je redacteur van bent ^^ (no offense)

Maargoed, je zou wel polls kunnen maken die wat minder jouw eigen mening weergeven.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
nino83 zei:
haha geweldig:grin:! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha:grin:! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
Klik om te vergroten...

:kots:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dat zeg ik hoge bomen vangen veel wind.. hoe mee reacties.. des te beter.. kom tot de kern is beter.. idd je kent me nie:wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een leuk topic...

Erg leerzaam ook, ben veel te weten gekomen over angsten en depressies (de naam van het topic voor degene die ook tot hier hebben gelezen en het vergeten waren)
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#12
^
:mrgreen:
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
antwoorden zijn mij te radicaal. Geef mij maar een antwoord als: Ja, ik zie af en toe nog het beeld bewegen.. nog geen echte problemen gelukkig:grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds ik hoedjes ben gaan eten; is het alsof er een tovernaar vanuit mijn onbewustzijn steeds met zijn stokje magische stralen richting mijn bewustzijn straalt. Helaas slaapt hij soms en is het alsof ik weer kind ben.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben heel erg door veranderd heb een keer verkeerde trip meegemaakt en voelde me na de trip heel erg onzelfverzekerd, ik heb dat gevoel nu nog maar ik heb ermee leren leven heb daarna nog heel vaak getripped van paddos en lsd maar nooit meer problemen door gehad.
ik denk dat ik dat gevoel altijd blijf houden, het is heel erg verminderd en voel me nu al veel better. me leven is wel heel erg grijs en saai geworden weet iemand waardoor dat komt?

mvg xplu
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
me leven is wel heel erg grijs en saai geworden weet iemand waardoor dat komt?
Klik om te vergroten...

Grijs en saai?!?? Bij mij is het juist andersom!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
"Nee, ik ben relaxter geworden, maar luister niet naar mezelf. Im going with the flowww..."

Dit vind ik maar vreemd
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik mis een optie: ja, ik ben een beter mens geworden
niet elke verandering is slecht.
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen, heb hier al een topic eerder geplaatst onder de naam: Psychische klachten na Paddoo gebruik. Deze is meer gericht op mensen die na drugs hun spychische klachten hebben zien versterken en die meer in de shit zijn gekomen. Zijn er bepaalde angsten naar voren gekomen ,waar je eerst geen wet van hebt of zijn er angsten versterkt? Denk hierbij aan sociale angst, rare ideeen in je hoofd, meer stress, deprresiever, geen uitweg vinden of een gevoel van onwerkelijkheid. Ik kamp nu zelf met een aantal problemen. In mijn vorige topic kan je lezen dat ik na paddoo's de weg een beetje ben kwijt geraakt. Hiervoor kampte ik al met relatie problemen, veel stress, was ik al sociaal wat angstig. Ik kom uit een gescheiden gezin, ben homo en hebzeerrr slechte relaties gehad. Aan de andere kant ben ik iemand die streeft naar perfectie. Misschien omdat ik homo ben. dit heb meegekregen van mijn omgeving of van mensen om me heen, of misschien zat dit altijd wel in me. Ik heb een enorm goeie cv en doe fucking leuke dingen. Maar een ding, ik ben mezelf kwijt geraakt. Ik zit nu meer ibj mijn gevoel. VAAAAAAAAAAAGheid komt er al een lange tijd naar boven, Het is gewoon simpel gezegd, geen raad met het leven.

Ik hoor graag jullie ideeen en dingen die jullie op dit moment meemaken in combinatie met drugs gebruik of drugs die je hebt gebruikt.

Weet wel. Gebruik geen drugs als je slecht in je vel zit, daar ben ik over uit....

Laterss peepz!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
(-edit, dit van mij gaat niet over paddo trouwens... misschien hoort dit verhaaltje in een andere topic thuis)

Ik wilde alleen maar ff zeggen, onder invloed kan je fouten maken, en lullen, dingen zeggen die je niet had wil zeggen, liegen alleen maar om interesant gevonden te worden,.

meegebruiken alleen maar omdat je denkt dat je dan leuk gevonden wordt.

Dit was voor mij de reden dat ik af en toe wel eens een snuifje nam... maar nu is dat over... ik wil er vanaf. Ik heb een kameraad mijn pasjes gegeven en ID bewijs. nu koopt hij voor mij de boodschappen, ik heb iedereen gevraagd mij geen geld te lenen, ik heb familie gesmeekt, om mij geen geld te geven... Ik heb zelfd de dealer moeten bedreigen om bij me uit de buurt te blijven, met zijn opmerking van "je kan wel lenen, en later terugbetalen" (gvdgvd)


Deze weken zijn zwaar, gewoon onbeschrijflijk... dat een wit poedertje, zo onschuldig , zo maagdelijk wit, je zo vreselijk in de sjit kan jagen.
Alleen maar om je even beter te voelen.

Week 4: geen trillingen meer gelukkig. het erste is voorbij. iets om niet meer aan te beginnen, want ik weet gewoon, dat als ik er weer aan toe geef, er Weer een ellendige periode aan ziit te komen, als ik er Weer vanaf wil.

ik begin er niet meer aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."