#1
Oei. Laten we vooral ontopic blijven... (zei ik offtopic) 


nino83 zei:haha geweldig! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha
! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..
nino83 zei:haha geweldig! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha
! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind..


me leven is wel heel erg grijs en saai geworden weet iemand waardoor dat komt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."