Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

TOPIC voor mensen met ANGSTEN EN DEPRESSIES!

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien moet hij dat doel maar vergeten en een hoge boom en een kort touwtje zoeken.
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen, heb hier al een topic eerder geplaatst onder de naam: Psychische klachten na Paddoo gebruik. Deze is meer gericht op mensen die na drugs hun spychische klachten hebben zien versterken en die meer in de shit zijn gekomen. Zijn er bepaalde angsten naar voren gekomen ,waar je eerst geen wet van hebt of zijn er angsten versterkt? Denk hierbij aan sociale angst, rare ideeen in je hoofd, meer stress, deprresiever, geen uitweg vinden of een gevoel van onwerkelijkheid. Ik kamp nu zelf met een aantal problemen. In mijn vorige topic kan je lezen dat ik na paddoo's de weg een beetje ben kwijt geraakt. Hiervoor kampte ik al met relatie problemen, veel stress, was ik al sociaal wat angstig. Ik kom uit een gescheiden gezin, ben homo en hebzeerrr slechte relaties gehad. Aan de andere kant ben ik iemand die streeft naar perfectie. Misschien omdat ik homo ben. dit heb meegekregen van mijn omgeving of van mensen om me heen, of misschien zat dit altijd wel in me. Ik heb een enorm goeie cv en doe fucking leuke dingen. Maar een ding, ik ben mezelf kwijt geraakt. Ik zit nu meer ibj mijn gevoel. VAAAAAAAAAAAGheid komt er al een lange tijd naar boven, Het is gewoon simpel gezegd, geen raad met het leven.

Ik hoor graag jullie ideeen en dingen die jullie op dit moment meemaken in combinatie met drugs gebruik of drugs die je hebt gebruikt.

Weet wel. Gebruik geen drugs als je slecht in je vel zit, daar ben ik over uit....

Laterss peepz!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
(-edit, dit van mij gaat niet over paddo trouwens... misschien hoort dit verhaaltje in een andere topic thuis)

Ik wilde alleen maar ff zeggen, onder invloed kan je fouten maken, en lullen, dingen zeggen die je niet had wil zeggen, liegen alleen maar om interesant gevonden te worden,.

meegebruiken alleen maar omdat je denkt dat je dan leuk gevonden wordt.

Dit was voor mij de reden dat ik af en toe wel eens een snuifje nam... maar nu is dat over... ik wil er vanaf. Ik heb een kameraad mijn pasjes gegeven en ID bewijs. nu koopt hij voor mij de boodschappen, ik heb iedereen gevraagd mij geen geld te lenen, ik heb familie gesmeekt, om mij geen geld te geven... Ik heb zelfd de dealer moeten bedreigen om bij me uit de buurt te blijven, met zijn opmerking van "je kan wel lenen, en later terugbetalen" (gvdgvd)


Deze weken zijn zwaar, gewoon onbeschrijflijk... dat een wit poedertje, zo onschuldig , zo maagdelijk wit, je zo vreselijk in de sjit kan jagen.
Alleen maar om je even beter te voelen.

Week 4: geen trillingen meer gelukkig. het erste is voorbij. iets om niet meer aan te beginnen, want ik weet gewoon, dat als ik er weer aan toe geef, er Weer een ellendige periode aan ziit te komen, als ik er Weer vanaf wil.

ik begin er niet meer aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind jouw polls maar raar, de antwoorden vooral. Had je niet al zo'n topic?
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kom dan ook nie hier als je klaagt, zoekt iets anders
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh, nu ben ik degene die klaagt, nou word 'ie mooi.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, ik vind het geil, top spulll.. nooit problemen gehad
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, nu ben ik degene die klaagt, nou word 'ie mooi.
Klik om te vergroten...
Heel scherp exceptional :)

Gelukkig heb ik zelf geen last van psychoses en depressies. Mijn jeugd kon beter maar gelukkig stond mijn familie altijd voor me klaar. En ik heb een sterke wil.

Ik geloof heilig in een sterke wil. Uiteindelijk ben je zelf de enige op wie je kan bouwen. Zorg voor een sterke basis, dan krijgt niets/niemand in de wereld dat omver.

Zen, baby
:smoke:

wel weinig keus in de poll zeg
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11425
:rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
"Nee, ik ben relaxter geworden, maar luister niet naar mezelf. Im going with the flowww..."

Dit vind ik maar vreemd
Klik om te vergroten...

Inderdaad snap het ook niet egt.
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk niet dat je hier zoveel mensen gaat vinden die klachten hebben die op die van jou lijken. En wat ik van je paddotrip gelezen heb, heb ik zelf meer het idee dat jouw psychische klachten voortkomen uit het feit dat je met de neus op bepaalde problemen gedrukt bent binnen die trip. Misschien een mooi aanknooppunt om ze proberen op te lossen?

Persoonlijk ben ik zelf alleen maar beter uit de drugs gekomen. Vooral paddo's zijn voor mij bijna levendreddend geweest.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga jij eens lekker deaud ofzo.
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel grappig dat iedereen alles van mij leest, misschien tog zelf wat problemen allemaal? Daarom is ie ook opgezet hoor die topic..

expetional INTEELT, het feit dat je zo reageer laat al veel va nje zien. Al vanaf het begin werk je tegendraads wat naar mijn idee erg lijkt op je eigen problemen opkroppen en mensen afzeiken.. misschien jaloers dat Ik en andere mensen hun problemen wel kwijt kunnen? Wens je veel sterkte :grin:!! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
nino83 zei:
Wel grappig dat iedereen alles van mij leest, misschien tog zelf wat problemen allemaal? Daarom is ie ook opgezet hoor die topic..
Klik om te vergroten...
Nou moet je het niet te hoog in je bol gaan krijgen hè.. we lezen gewoon alle topics, dus ook die van jou.

nino83 zei:
expetional INTEELT, het feit dat je zo reageer laat al veel va nje zien. Al vanaf het begin werk je tegendraads wat naar mijn idee erg lijkt op je eigen problemen opkroppen en mensen afzeiken.. misschien jaloers dat Ik en andere mensen hun problemen wel kwijt kunnen? Wens je veel sterkte :grin:!! :wave:
Klik om te vergroten...
Exceptional Inteelt.. goeie.. erg scherp. Wat je blijkbaar gemist hebt is het feit dat je van inteelt kinderen met geestelijke afwijkingen krijgt en volgens mij was ik hier niet de gene met een dergelijk probleem, wel?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen zin in sex meer.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
nino83 zei:
wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu
Klik om te vergroten...

Ik heb zo het idee dat jijzelf ook niet al te snugger bent... Vraag me af hoe dat nou zo komt :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja hoor wij zijn allemaal gek en jij bent slim.


daaag :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu
Klik om te vergroten...

Deze meneer heeft nog een hoop te leren. En praat eens normaal, je komt niet bepaald intelligent over op deze manier.

Succes met je doel. Ik vraag me af: Misschien moet je die ergens anders zoeken?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
iq van 80 en paddo's gaan niet samen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."