#1
in de thee of in de cup a soup

space scientist zei:vind ze helemaal niet zo vies,
rauw, paddestoelen of truffels, truffels vind ik nootachtig smaken.
En anders in een dikke laag pindasaus dippen, proef je er niks meer van en ik vind ze dan zelfs echt lekker![]()
Heb ik ook gedaan, 't was best lekkerHans zei:Op een croissant.

+1!peace frog zei:neem het goede bij het slechte, trouwens als ik het zo puur eet voel ik mij echt een indiaantje die ergens in 'n andere tijdsgolf op de prairie ook paddestoeltjes eet
Dit was een echt heksendrankje geworden dat proefde naar warme kots.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."