Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmerige paddosmaak : hoe eten jullie ze ?

Smerige paddosmaak : hoe eten jullie ze ?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
in de thee of in de cup a soup
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha herkenbaar, ik vind het ook niet te eten. :P Omdat ik er meestal toch chocola bij eet neem ik eerst een hap chocola, kauw ik ff en gooi er dan nog wat paddo's bij. Dat maskeert de smaak en textuur wel grotendeels.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal eet ik ze vers maar heb nog een bakje mexicaanse over en die zijn nu aan het drogen :beer:
Ik eet er niks bij maar als ik niet meer verder kan dan eet ik stukjes paprika erbij.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op een croissant.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
vind ze helemaal niet zo vies,

rauw, paddestoelen of truffels, truffels vind ik nootachtig smaken.
En anders in een dikke laag pindasaus dippen, proef je er niks meer van en ik vind ze dan zelfs echt lekker :grin:
Klik om te vergroten...

na die nootachtige smaak komt die zure melk smaak opzetten :beer:

Verder heb ik ook geen moeite met het eten van paddo's :)
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hans zei:
Op een croissant.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gedaan, 't was best lekker :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de cup a soup, proef je niets meer van de paddo's.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik eet ze gwn op, vindt ze hellemaal niet vies. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind ze opzich wel te eten, vies, maar te doen. Meestal heb ik een glas limonade of iets anders zoets erbij en na elke paar paddo's even een grote slok om mijn mond een beetje te spoelen. Ik heb er zelf nooit zo'n probleem mee gehad. Ik vind het idee van met een maaltijd een trip beginnen ook een beetje appart, ik eet ze liever gewoon zo op.
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon slikken die handel :wink:

hoe erger de smaak is hoe beter datgene smaakt wat je erna verobert :)
en dan nog een lekker jointje dus wat heeft het dan uitgemaakt :stoned:

neem het goede bij het slechte, trouwens als ik het zo puur eet voel ik mij echt een indiaantje die ergens in 'n andere tijdsgolf op de prairie ook paddestoeltjes eet
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ze ook wel eens in een soep gehad maar daar werd ik misselijk door. Dus gewoon puur opeten :sunglasses: En ik snap niet dat mensen het vies vinden want zelf geniet ik altijd van de smaak. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de smaak me metteen in een trippende stemming brengt.
b
beertjahhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lkkr Theetje ervan Maken, Of tomatensoep!! :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Anaal inbrengen! :grin:

OF in stukjes snijden, in heet water gooien en 25 min op het vuur laten staan zodat het nét niet kookt. Voeg achteraf naar genoegen honing en citroen toe. En HOPLA je hebt paddothee die niet eens zo slecht smaakt. :beer:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
peace frog zei:
neem het goede bij het slechte, trouwens als ik het zo puur eet voel ik mij echt een indiaantje die ergens in 'n andere tijdsgolf op de prairie ook paddestoeltjes eet
Klik om te vergroten...
+1!

Gewoon zo opeten, of een theetje er van zetten.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier is een geniale oplossing voor !

Je haalt de puurste chocolade die je er is, ik heb meestal 87% deze doe je in een keramieken kommetje, en dit doe je weer in een pan met kokend water... Het kommetje blijft drijven, en de chocolade smert.
Vervolgens doe je, je klein gesnipperde (gedroogde) paddo's erbij, en giet ze in een vormpje om het te laten drogen... en voila ! je hebt paddochocolade, met vette MAO remmer, betere smaak en en betere trip !

Ben nu zelf shroomies aan het kweken, komt binnekort net zoon mooite tutoirial van de chocolade, als van de ketamine neusspray
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Omdat de tijd tussen de aankoop van verse paddo's en het eigenlijke gebruik ervan bij mij wegens tijdsgebrek wel eens kan oplopen , ben ik genoodzaakt om de paddo's te drogen.
Ik ben misschien een beetje een viesneus , maar het lijkt of het steeds moeilijker wordt om ze binnen te krijgen. Ze worden percies smeriger en smeriger. :(
Met de Hawaiiaanse valt dit wel mee.
Maar met Mexicaanse en Colombiaanse is het erger.
Meestal mix ik de droge paddo's of knip ze in heel kleine stukje. IK doe ze soms in fruitsap of water. Ook heb ik het al eens vermengd met een instant tomatensoepje die helemaal zwart werd. :mrgreen: Dit was een echt heksendrankje geworden dat proefde naar warme kots. :flushed: Maar het was toen wel een erg coole trip.
Volgende keer probeer ik eens om thee te zetten.
In principe ben je die slechte smaak bij een vette trip vlug vergeten , maar het zou toch leuk zijn om ze beter binnen te krijgen.
Hoe doen jullie het? Hoe werken jullie je paddo's binnen?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hawaiiaantjes vond ik nog best lekker, haphap weg :mrgreen:

Mexicaantjes waren niet te taaien... gewoon flink wat vage overstemmende smaken erbij gooien, ik had ze in de cupasoup gedaan :P Alleen jammer dat het maar half werkte... :(
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#18
met melk werkt goed!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
vind ze helemaal niet zo vies,

rauw, paddestoelen of truffels, truffels vind ik nootachtig smaken.
En anders in een dikke laag pindasaus dippen, proef je er niks meer van en ik vind ze dan zelfs echt lekker :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ook niet. de kop van de paddestoel vind ik het lekkerst. paddo's hebben wel een hele erge giftige smaak en geur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."