Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmerige paddosmaak : hoe eten jullie ze ?

Smerige paddosmaak : hoe eten jullie ze ?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ze ook wel eens in een soep gehad maar daar werd ik misselijk door. Dus gewoon puur opeten :sunglasses: En ik snap niet dat mensen het vies vinden want zelf geniet ik altijd van de smaak. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de smaak me metteen in een trippende stemming brengt.
b
beertjahhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lkkr Theetje ervan Maken, Of tomatensoep!! :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Anaal inbrengen! :grin:

OF in stukjes snijden, in heet water gooien en 25 min op het vuur laten staan zodat het nét niet kookt. Voeg achteraf naar genoegen honing en citroen toe. En HOPLA je hebt paddothee die niet eens zo slecht smaakt. :beer:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
peace frog zei:
neem het goede bij het slechte, trouwens als ik het zo puur eet voel ik mij echt een indiaantje die ergens in 'n andere tijdsgolf op de prairie ook paddestoeltjes eet
Klik om te vergroten...
+1!

Gewoon zo opeten, of een theetje er van zetten.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier is een geniale oplossing voor !

Je haalt de puurste chocolade die je er is, ik heb meestal 87% deze doe je in een keramieken kommetje, en dit doe je weer in een pan met kokend water... Het kommetje blijft drijven, en de chocolade smert.
Vervolgens doe je, je klein gesnipperde (gedroogde) paddo's erbij, en giet ze in een vormpje om het te laten drogen... en voila ! je hebt paddochocolade, met vette MAO remmer, betere smaak en en betere trip !

Ben nu zelf shroomies aan het kweken, komt binnekort net zoon mooite tutoirial van de chocolade, als van de ketamine neusspray
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#6
slagroomijs+paddestoel :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha herkenbaar, ik vind het ook niet te eten. :P Omdat ik er meestal toch chocola bij eet neem ik eerst een hap chocola, kauw ik ff en gooi er dan nog wat paddo's bij. Dat maskeert de smaak en textuur wel grotendeels.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
in de thee of in de cup a soup

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."