#1
Heb ze ook wel eens in een soep gehad maar daar werd ik misselijk door. Dus gewoon puur opeten
En ik snap niet dat mensen het vies vinden want zelf geniet ik altijd van de smaak. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de smaak me metteen in een trippende stemming brengt.
