#1
RosettA_StoneD zei:Ik zal een verslagje schrijven
Het zal iig nog wel ff duren (maandje of 1, 2) voordat ik ga trippen, maar jullie horen zeker van me![]()
Goed dat je je zo goed voor bereid! Als iedereen dat zou doen zou nooit iemand op het idee komen dit spul te verbieden..
Mijn mening:
Neem gewoon eerst een half bakje.. kijk wat het met je doet.. vermaak je ondertussen (niet constant op de klok blijven kijken, of op de trip gaan zitten 'wachten'.. Hoe lastig dit ook is ) maar na ongeveer een uurtje toch het andere helft van het bakje naar binnen werkt. Het moment dat je eenmaal 'wegzakt' in de trip ( zo beleef ik het ) is toch wel heel apart..
Maar het belangrijkste en dat wordt al zo vaak gezegt maar ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen..
Go with the flowww!! Laat je meenemen door de trip maar vergeet niet dat jij diegene bent die dat paddestoelletje naar binnen hebt gewerkt en dat het een paar uur later ook weer verdwenen zal zijn.. Verzet je niet, maar geniet van al het moois dat de trip jou te bieden heeft..
En zorg dat er gewoon 1 ding is wat je heeel graag wilt doen onder het trippen.. Bij mij was dat tekenen.. ALleen al het feit dat ik 'wist' dat ik een tekenblok in m'n bezit had, toen ik net tripte.. gaf me al zowat een MDMA euforie van vreugde.. (en toen had ik de stift / tekenblok nog niet eens aangeraakt
Doe relaxede kleren aan, neem wat leuks mee om te spelen/doen, je mp3 speler (héél belangrijk) en dan..
Enjoy the ride!
