Goed, gister langs de shop geweest. Ze hadden alleen nog gedroogde (!) hawaïaantjes.
Komt eigenlijk wel goed uit want we hadden al een vervoerprobleem en wouden nog moeilijk gaan doen met koelkasten enzo.. nu gelukkig allemaal niet meer nodig
We gaan of vanmiddag of morgen trippen ,ligt er helemaal aan of ik zaterdag en zondag vrij van werk kan krijgen..
Jullie horen van me
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.