Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer nu het daadwerkelijke 'verkoopverbod' paddo's

Wanneer nu het daadwerkelijke 'verkoopverbod' paddo's

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmn, ja ik weet het ook niet... ik denk dat het best nog wel eens relaxed zou kunnen zijn, maar als het goed is zou het binnen 2 weken binnen zijn, ik probeer het dan wel, en maak er een trip report van...
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Riel zei:
Majic zei:
27 mei is het besluit...
Klik om te vergroten...

hoe kom je bij die datum?
Klik om te vergroten...

bv
http://www.de-sjamaan.nl/shops/NL/sjama ... ws_NL.html
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het staat nog niet vast dat de paddo's verboden worden, maar op 27 mei horen jullie het.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog 5 dagen dus, ik hoop echt dat ze legaal blijven. Omdat die kkr toeristen er niet mee om kunnen gaan zal het verboden worden. Zou egt jammer zijn van dit prachtige middel...
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, duss...

Vandaag is het 27/5 ...
Is er al meer bekend over of/wanneer het verboden wordt?
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik laatst in de smartshop was zei die vent daar dat ze eind juli verboden zouden worden. Heb me er verder niet in verdiept, dus weet niet of dat al bevestigd is ofzo.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn smartshop houder vandaag: "deze week wordt 't besproken, dan moet 't nog naar de 1e kamer (ik zelf dacht dat dat deze week was), dan naar de Raad v State, en dan zal het ergens in de zomer worden waarschijnlijk."
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pffft, het is wel weer lekker efficient allemaal! Komt er uberhaupt een einde aan al dat gewauwel?

Maar deze keer vind ik dat niet erg.
J
JannesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag zou het debat geweest zijn maar nergens is er wat over te vinden? volgens mij is het niet geweest? of weet iemand hier meer over?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jannes zei:
Vandaag zou het debat geweest zijn maar nergens is er wat over te vinden? volgens mij is het niet geweest? of weet iemand hier meer over?
Klik om te vergroten...

Nou als ik er zo lang over zou doen zou ik geen werk meer hebben...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
phy zei:
Jannes zei:
Vandaag zou het debat geweest zijn maar nergens is er wat over te vinden? volgens mij is het niet geweest? of weet iemand hier meer over?
Klik om te vergroten...

Nou als ik er zo lang over zou doen zou ik geen werk meer hebben...
Klik om te vergroten...


Kan er nergens iets over vinden :openmouth:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
phy zei:
Jannes zei:
Vandaag zou het debat geweest zijn maar nergens is er wat over te vinden? volgens mij is het niet geweest? of weet iemand hier meer over?
Klik om te vergroten...

Nou als ik er zo lang over zou doen zou ik geen werk meer hebben...
Klik om te vergroten...


Kan er nergens iets over vinden :openmouth:
Klik om te vergroten...

Same here.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
zijn ze er nog wel zaterdag?
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoorde van een vriend die bij een smartshop was geweest dat het verbod er niet door 'mag' komen.. In dat geval zou staats bosbeheer namelijk de grootste 'drugsdealer' worden van allemaal.. Klink kan het verbod nog wel in voeren onder het motto: "Waarom??'' 'Nou, daarom!'..
Hiermee verliest hij wel (nog) meer 'vrienden'.. Dus zal hij dat niet zo snel doen..

Het is slechts een kwestie van tijd voordat het verbod er alsnog door komt.. Maar voorlopig schijnt alles nog gewoon lekker legaal te blijven :grin: :) !

Ik persoonlijk denk dat het zo gaat als bij het pc-privé project.. Dat was ooit ook eens spontaan 'verdwenen'.. Zodat mensen niet alsnog de kans kregen om van de voordelen te mogen genieten..

:) Ik heb mijn porties ondertussen al ingeslagen.. Kan ik ze vers halen, haal ik ze vers maar anders heb ik gewoon al mijn voorraad. Denk dat dat het verstandigst is..


Mvg,
Mellow
e
ellingtonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben van plan om deze zomer voor de eerste keer paddo's te halen, ik zou dus graag zeker zijn van de kwaliteit en ze dus liefst in de smartshop gaan halen. Als belg heb ik er echt geen zicht op van hoe het nu aan de gang is in de smartshops bij jullie, dus ik vroeg mij af, zijn er nog smartshops dicht bij de belgisch/nederlandse grens (rosendaal etc.) die paddo's verkopen? Azarius is er blijkbaar al mee gestopt...

bedankt!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ellington zei:
Ik ben van plan om deze zomer voor de eerste keer paddo's te halen, ik zou dus graag zeker zijn van de kwaliteit en ze dus liefst in de smartshop gaan halen. Als belg heb ik er echt geen zicht op van hoe het nu aan de gang is in de smartshops bij jullie, dus ik vroeg mij af, zijn er nog smartshops dicht bij de belgisch/nederlandse grens (rosendaal etc.) die paddo's verkopen? Azarius is er blijkbaar al mee gestopt...

bedankt!
Klik om te vergroten...

Paddo's zijn hier voorlopig nog in de smartshops te krijgen.. Maar hoe lang nog dat weet niemand.
En een smartshop vinden is niet zo moeilijk: google knows!
Je kan het best even bellen naar die smartshop om te voorkomen dat je voor niets reist.

Ow! en have a good trip! :wave:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Uit betrouwbare bron; In septeber zal de regering zich over de kwestie buigen

:P
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
fs180 zei:
Uit betrouwbare bron; In septeber zal de regering zich over de kwestie buigen

:P
Klik om te vergroten...
bedoel je daar de eerste kamer mee?
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#19
September? Altijd leuk zo'n langzame regering :P Hoewel leuk altijd relatief is natuurlijk :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmmm achjaaa best wel jammer dat ze verboden worden...
maar worden de growboxen dan ook verboden ? denk het wel he :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."