#1
Paddo's zijn bij mij erg "lichaamlijk", gevoel van warmte, tintelingen, soms visuals. (licht wordt feller, sommige schaduwen worden donkerder met een verlichte achtergrond. en kleuren worden helderder.

Hylke zei:Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek.
De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.

Rammelslakje zei:Als je echt hard gaat vind ik het altijd leuk om me op me knieën te laten vallen en WAJOOO IK GA HARD te schreeuwen![]()
ExceptionalInsight zei:^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
ExceptionalInsight zei:^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
Bullshit. Je gaat je er hooguit kut door voelen, maar een zogenaamde bad trip (unieke trip is inderdaad beter) is iets compleet anders.Stoneboot zei:Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
Stoneboot zei:Een bad trip is eigenlijk dat je word opgeslokt door je eigen trip. Ik heb een keer een bad trip gehad met wiet, voor zover je dat een bad trip kan noemen en toen ging ik helemaal trillen en kotsen enzo. Maar met paddo's en sterkere dingen waardoor je echt tript gaat je wereld visueel ook eng worden. Mijn eerste keer paddo's ging ik bad en toen regende het en toen was het echt alsof er bloed uit de hemel viel, was echt eng! Maar als je gewoon relaxed enzo bent ga je eigenlijk nooit bad, je moet jezelf gewoon goed voorbereiden!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."