Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe trip jij op paddo's?

Hoe trip jij op paddo's?

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddo's zijn bij mij erg "lichaamlijk", gevoel van warmte, tintelingen, soms visuals. (licht wordt feller, sommige schaduwen worden donkerder met een verlichte achtergrond. en kleuren worden helderder.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe trippen jullie op paddo's? Ik ben zo'n type dat zijn trip heel nuchter gaat analyseren, ik heb nog altijd door dat het allemaal niet echt is en let heel veel op veranderingen met de werkelijkheid? Een vriend van mij die word meestal helemaal gek als die paddo's op heeft, in een leuke manier dan :) Nou zou ik het van jullie ook wel willen weten, even kijken wat voor soort effecten paddo's op mensen kunnen hebben :grin:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik trip meestal met een groep, dus dan ben ik niet echt met mijn gedachten bezig. Ik zie de visuals en dan ben ik gewoon heel nuchter, afgezien dat alles grappig is. In mijn eentje ga ik pas echt trippen en zie ik een andere wereld, zo lijkt het. Alsof ik in de overgang zit naar een andere dimensie. :stoned:
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek.

De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hylke zei:
Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek.

De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon een beetje over de shit nadenken die je ziet :rock:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op een bank zitten kijken en lachen om alles...

Aanschouw de kleuren en patronen zoals je dat in een museum doet (naja ik niet, ik vind dat saai maar bij wijze van :P ).

Stukje wandelen

Gesprekken proberen te voeren

Als je echt hard gaat vind ik het altijd leuk om me op me knieën te laten vallen en WAJOOO IK GA HARD te schreeuwen :hearteyes:

Als de space bijna klaar is gaan nadenken en niet zoveel prikkels om je heen, puur dat van binnen
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
verschilt altijd per keer. dat hangt af van de soort paddo's en de gemoedstoestand en de sfeer. ik krijg vaak lachkicks maar soms ook huilbuien. de ene keer superactief en bewegelijk terwijl ik de andere keer rustig in me gedachten zink. ik vind het eigenlijk bizar als je niet gek zou worden op paddo's.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik las: hoe strip jij op paddo's?


:tearsofjoy:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rammelslakje zei:
Als je echt hard gaat vind ik het altijd leuk om me op me knieën te laten vallen en WAJOOO IK GA HARD te schreeuwen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Whaha, dat ga ik echt de volgende keer doen
:sunglasses:
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb sinds kort door hoe ik ïn hogere sferen" met paddo's kan komen.

Waar je precies terecht komt weet ik niet, maar ik kan me er prima in vermaken.

Ik ben het nog aan het leren. Ik heb het vele jaren geleden al gedaan, maar dat was steeds in een voor mij verkeerde situatie, dus liet ik het maar voor wat het was. Nu is het allemaal een stuk beter voor elkaar. Ik heb de draad dus weer opgepikt, maar beter.

Ik ben in mijn nuchtere bestaan vrij op mezelf. Ik trip voorlopig dus alleen. (Weet niet of ik een sitter zou kunnen hebben.)

Op paddo's kan ik tot nu toe op twee verschillende manieren trippen. De trip waarbij ik blijf hangen in kleurtjes, patronen etc. Dan ga ik daar van genieten, en beschouw ik mezelf op allerlei manieren. Erg leuk, erg leerzaam.

Ik kan ook nog op een andere manier trippen. Deze is meer naar binnen gericht. Hier is er geen tijd voor mooie vormpjes enzo, hier schiet ik nog verder door. Na een bepaalde periode merk je dat je niet meer in de gewone wereld bent. Hier ben je los van je fysieke lichaam. (Zo ervaar ik het) Ik ben nu op een punt, dat wanneer ik zeg maar naar de andere wereld ben, ik wat in de buurt van mezelf aan het vliegen ben. Nog meer trips zijn nodig om dat goed te leren. Ook mijn "noodlijn" moet ik nog goed onderzoeken.

Ik heb in ieder geval wel altijd het idee dat ik zinvol bezig ben geweest in een trip. Het aantal vragen dat erbij komt over het leven en wat erbij hoort wordt echter alleen maar groter.

Antwoord op de vraag Hoe trip jij op paddo's? Vrij heftig.
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je nooit last dat je jezelf een bad trip in denkt wanneer je alleen tript? Ik heb zelf ook de behoefte om in mijn eentje te gaan trippen, maar ik weet niet zeker of je dan eerder in een negatieve spiraal terecht kunt komen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
Klik om te vergroten...

'Uniek trippen' zoals lysergine het omschreef.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
Klik om te vergroten...

Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoneboot zei:
Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
Klik om te vergroten...
Bullshit. Je gaat je er hooguit kut door voelen, maar een zogenaamde bad trip (unieke trip is inderdaad beter) is iets compleet anders.
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is een 'bad' trip dan precies? Ik dacht altijd dat wanneer je door negatieve invloeden, of bijv. een te hoge dosis (waardoor je de trip niet meer aankunt) in een negatieve spiraal kunt raken waardoor je bad gaat.
Enige levensveranderende ervaring die ik daar aan zou koppelen is stoppen met drugs.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een bad trip is eigenlijk dat je word opgeslokt door je eigen trip. Ik heb een keer een bad trip gehad met wiet, voor zover je dat een bad trip kan noemen en toen ging ik helemaal trillen en kotsen enzo. Maar met paddo's en sterkere dingen waardoor je echt tript gaat je wereld visueel ook eng worden. Mijn eerste keer paddo's ging ik bad en toen regende het en toen was het echt alsof er bloed uit de hemel viel, was echt eng! Maar als je gewoon relaxed enzo bent ga je eigenlijk nooit bad, je moet jezelf gewoon goed voorbereiden! :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik trip op 2 manieren, afhankelijk van de portie die ik neem.

Wandeltrip (lichtere portie)
Ik loop het sprookjesbos (of strand, of een andere mooie plek met veel natuur en weinig mensen) in en maak mezelf klaar voor de mooiste aanzichten. Deze trips zijn altijd heel visueel.

Innerlijke trip (zwaardere portie)
Ik zit thuis in mijn kamer en verken de hoeken van mijn geest. Opgaan in muziek, filosoferen over alles, CEV's, dat soort dingen. Deze trips vind ik persoonlijk het mooiste omdat je geweldige inzichten krijgt.

Soms combineer ik beide
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stoneboot zei:
Een bad trip is eigenlijk dat je word opgeslokt door je eigen trip. Ik heb een keer een bad trip gehad met wiet, voor zover je dat een bad trip kan noemen en toen ging ik helemaal trillen en kotsen enzo. Maar met paddo's en sterkere dingen waardoor je echt tript gaat je wereld visueel ook eng worden. Mijn eerste keer paddo's ging ik bad en toen regende het en toen was het echt alsof er bloed uit de hemel viel, was echt eng! Maar als je gewoon relaxed enzo bent ga je eigenlijk nooit bad, je moet jezelf gewoon goed voorbereiden! :)
Klik om te vergroten...

Och, bij mijn laatste paddotrip voelde het alsof de bomen om mij heen, mij aan het uitlachen waren. Ik kan nu niet zeggen dat ik dat als een bad trip heb ervaren, ik heb teruggelachen en nagedacht over waarom mijn onderbewustzijn mij zoiets zou laten voelen.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij mij is elke keer nog anders geweest maar gewoon super gevoel. paddos blijf 1 van me favoriten alleen jammer dat ik het zo vies vind

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."