#1
Paddo's zijn bij mij erg "lichaamlijk", gevoel van warmte, tintelingen, soms visuals. (licht wordt feller, sommige schaduwen worden donkerder met een verlichte achtergrond. en kleuren worden helderder.
Hylke zei:Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.
Stoneboot zei:ExceptionalInsight zei:^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."