Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe trip jij op paddo's?

Hoe trip jij op paddo's?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddo's zijn bij mij erg "lichaamlijk", gevoel van warmte, tintelingen, soms visuals. (licht wordt feller, sommige schaduwen worden donkerder met een verlichte achtergrond. en kleuren worden helderder.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik probeer altijd zoveel mogelijk uit een trip te halen, helaas analyseer ik ook constant wat er gebeurt, ik bekijk alles zeer objectief, dat is soms wel jammer.

verder vind ik het raar dat mijn trips heel vaak rond mijn ego draaien, om het kort te zeggen, als ik een beetje zit te ego-boosten word ik euforisch, als ik denk aan de slechte kanten van mijn persoonlijkheid voel ik mij minder goed.
tijdens een goeie trip zit ik mezelf dus vaak op te hemelen...
ergens schaam ik mij hier voor maar ik kan er natuurlijk niets aan doen buiten het proberen af te leren. Daar ben ik nu mee bezig (ik wou hiervoor eens een topic oprichten maar ik schrijf het gewoon hier neer)
verder ben ik tijdens een trip altijd bezig met mindfucks af te leren, leren genieten van het hier en het nu, leren een beter mens te zijn, enz, ik bekijk mijn paddogebruik dan ook op lange termijn en ik sta nu nog niet volledig waar ik ooit zou willen staan
ik trip trouwens overwegend auditief, daar mijn tripbuddy iets hardere hallucinaties heeft zal ik iets meer opgaan in de muziek.
jammer dat ik alles zo objectief bekijk en niet dieper kan gaan in de sprookjeswereld
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Dreamer ik snap wat je bedoelt. Probeer je zelf ergens mee bezig te houden ipv je in je 'ego' op te sluiten. Ik heb me tijdens de laatste trip een geweldige 'mindset' bereikt door naar de smurfen te kijken vlak nadat ik ze ingenomen had. Ik was helemaal vrolijk en blij :)

En echt waar, die smurfen zijn heel slimme beestjes!!! Hoe ze Gargamel steeds weer te slim af zijn. :sunglasses: Wat heb ik hierna een heerlijke trip gehad!!!

Muziek werkt ook heel goed, zet een koptelefoon op je kop en laat je meevoeren door de tonen.

@psysurfer: Neem 2,5 gram. En als het zelfgekweekte zijn misschien iets minder. Die zijn vaak wat sterker. Ik had een geweldig intense trip op 2,5 gram zelfgekweekte colombiaantjes.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal trip ik alleen op de paddo's, het liefst 2 bakjes. Voordat ik begin met trippen leg ik er een intentie in, een doel waarom ik deze trip doe. Vaak krijg ik dan tijdens het trippen antwoord of een oplossing op mijn vraag. Als ik alleen trip loop ik lekker rond in het bos, of spring/dans ik lekker vaag rond :P
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#5
:) Bij mij was het van speels/visueel naar complete filosofieën.. wisselde af telkens.. Naar mijn idee erg fijn.. Bepaalde momenten compleet verlamd gewoon van emoties en een paar minuten zei ik inmezelf 'oké , dat is boek is afgesloten.. weer verder met 'spelen'/blij doen' haha!
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#6
-
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hylke zei:
Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon leren van mezelf, ogen open of dicht, hangt ervan af
Alleen geen stilte, muziek als Shpongle ofzo, vind ik heerlyk
en dan mezelf laten balanceren op de muziek enzo

Daarna analyseer ik mn hele trip, en kyk ik wat ik ervan heb geleerd
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hangt er van af met wie ik trip, en waar we trippen.

Als ik met een aantal vrienden trip, zet mij maar aan het water, met een kampvuurtje, een lekker muziekje en een blowtje. Hier kun je met je vrienden socializen, of je eigen ding doen, net waar je zin in hebt!

Alleen trippen gaat dieper inderdaad
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou nooit met vuur gaan trippen, veel te gevaarlijk.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoneboot zei:
ExceptionalInsight zei:
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.
Klik om te vergroten...

Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
Klik om te vergroten...

Noh man das niet waar, dat overkomt je!

Wij hebben dit zo vaak uitgetest onder een paddo trip. Elkaar HELEMAAL gek maken, maar als je eenmaal lekker aan het trippen bent, gaat het niet fout hoor!
Ligt echt aan de situatie..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."