Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiian Paddo's

Hawaiian Paddo's

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
is goed :grin: nou nog hopen dat ze columbianen hebben:P
B
BenazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
Klik om te vergroten...
Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!! :confused: Niet normaal.

Ik doe normaal truffels die zijn bij mij ongelooflijk visueel; een patronenparadijs. Geen enkele andere paddo kan daar aan tippen! Hawaiiaantjes zijn ook visueel, maar heel anders. Mijn ervaringen:

Visuals: Ik kon een bepaald graspolletje oneindig kopieren totdat mijn hele gezichtsveld uit identieke graspolletjes bestond :rolleyes: Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.

Ik had ook heel even de sensatie dat, als ik mijn ogen dicht deed, er een rode bol verscheen. Deze kon ik door mijn ogen te openen 'afschieten' in de omgeving. Dan verdween alle kleur uit de omgeving, Alles was paars-grijzig zwart. Na ong 10 seconden werd opeens werd alles om me heen rood, blauw, groen, geel, oranje het hele kleurenspectrum door totdat het zachtjes groen naknetterde. Cool! :hearteyes:[/quote]

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst paddestoelen gegeten, en ik had echt precies deze ervaring zoals hier boven beschreven hahah. wel grappig, we waren in het duin, na 2uur lachkick werd alles groen. waarna ik de bosjes wat beter ging bekijken alles paarsgrijszwart achtig, btje fantasy kleuren, opeens neon oranja en paars, heel erg vet!toen ik dichterbij ging kijken werd het meer organisch, alsof het ademde. maar het bleef veranderen van zwart/paars/grijs..
Ook keek ik naar mezelf en tot mn grote verbazing gaf ik licht!! haha.met mn ogen dicht, rood/oranje/gele tunnels wat door de zon kwam had ik het idee.
Daarna lekker met een sigaretje naar de bomen en de lucht gaan kijken en die kon ik idd in bloei laten staan, en weer uit laten vallen. weer met zwart en paarse kleuren.

Kortom hele leuke ervaring, ik had alles zelf in de hand. Ben 1x gestopt met kijken naar een vriend van zn gezicht veranderde van vorm en kleur haha.

Ik vond het een hele vette ervaring, ik raad aan niet te vaak naar je eigen lichaam te kijken, kan me voorstellen dat het dan btje freaky kan worden. :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik dit las dacht ik al: Deja vu!!!??! Zet er de volgende keer ook maar even een quote bij :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Re:

phy zei:
Ewie zei:
Lijp zei:
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
Klik om te vergroten...

Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes.
Klik om te vergroten...

Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.
Klik om te vergroten...

Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.

Niet aanvallend bedoeld hoor :tongueout:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benaz dat is al eerder gepost door iemand anders, als je geen eigen info te posten hebt, post dan gewoon niks.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat die jongen genieten van zn 1e post :P
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Re:

Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.

Niet aanvallend bedoeld hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Tja, ik ben er inmiddels ook achter dat het per persoon verschilt hoe hij/zij reageert op een soort. Truffels en inmiddels mexicana's staan bij mij nu ook hoog. Hawaiians zijn leuk, maar niet zo sterk voor mij als beweerd wordt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt hawaiaantjes in Smartshop de Stoelendans in Deventer kopen, altijd wel vers en goed, ze hebben ook echt alle paddo's. 15 euro voor een bakje.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 2x hawaiiaantjes gedaan.

Van de eerste keer kreeg ik een ontieglijk filosofische bui en ik wandelde als het ware een sprookjesbos binnen (ik tripte in een bos op dat moment). Erg intens en prachtig.

De tweede keer was een 'bommetje'. De piek was na twee uur en ik was compleet van de wereld. Ik herinner me er niet veel van. Op uur drie was ik al flink aan het landen.

Ik heb dus twee mooie, goede trips gehad op hawaiiaantjes. Maar truffels en mexicana's (mushies) zijn voor mij gewoon veel visueler dan de hawaiians. En ik trip gewoon harder op ze dan op hawaiians.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

phy zei:
Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.

Niet aanvallend bedoeld hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Tja, ik ben er inmiddels ook achter dat het per persoon verschilt hoe hij/zij reageert op een soort. Truffels en inmiddels mexicana's staan bij mij nu ook hoog. Hawaiians zijn leuk, maar niet zo sterk voor mij als beweerd wordt.
Klik om te vergroten...

Dusdat, ik vond ze lang niet zo bijzonder als mexicaanse of zelf truffels die de zwakkere soort horen te zijn met weinig tot geen visuals, ook mexicaantjes horen weinig visuals te hebben. Toch vind k ze allebei een heel stuk visueler, vrolijker, mooier en bijzonderder dan hawaiiaanse die de sterkste zouden moeten zijn.
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zie je mensen gegrepen worden door homo's, hahaha :mrgreen:
Srry, dit maakte iemand van het forum met mij mee..
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook altijd :grin::grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook altijd, maar dan op andere paddo's (ik heb nog nooit hawaiaanse gegeten). Altijd is de lucht maar ook de grond heel paars o.o'

Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijp zei:
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
Klik om te vergroten...

Kom naar Amsterdam :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#18
shokora zei:
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...
Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.
Klik om te vergroten...

Het verschil tussen de meeste soorten paddo's zit hem ook in de verhouding en hoeveelheid van die twee stoffen.
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Majic zei:
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
Klik om te vergroten...
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."