#1
is goed
nou nog hopen dat ze columbianen hebben:P
Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!!wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.phy zei:Ewie zei:Lijp zei:één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes.
Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.
Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.
Niet aanvallend bedoeld hoor![]()
phy zei:Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.
Niet aanvallend bedoeld hoor![]()
Tja, ik ben er inmiddels ook achter dat het per persoon verschilt hoe hij/zij reageert op een soort. Truffels en inmiddels mexicana's staan bij mij nu ook hoog. Hawaiians zijn leuk, maar niet zo sterk voor mij als beweerd wordt.
raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Lijp zei:één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
shokora zei:Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.Majic zei:hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."