#1
Re: Re:
Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.
Ik kom net terug van een hawaiaans tripje, in den haag zijn ze ook nog steeds verkrijgbaar![:)]()
Ewie zei:Lijp zei:één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes.
Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.
Ik kom net terug van een hawaiaans tripje, in den haag zijn ze ook nog steeds verkrijgbaar
Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.