#1
wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Lijp zei:één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
shokora zei:Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.raging_bull zei:Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.Majic zei:hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
ExceptionalInsight zei:Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.Majic zei:hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?Holymoly zei:Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
ExceptionalInsight zei:Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?Holymoly zei:Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!!wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.Dat is ook toevallig.. de laatste keer dat ik ze had kwamen ze ook uit den haag, omdat ik ze in rotterdam niet meer kon vinden :þphy zei:Hmmm oude post, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik heb een week geleden hawaaiaantjes gehaald in DH. euphoria heet die tent geloof ik. Ze hadden er nog zat!
Haha dat denk ik wel, ik had mijn eerste keer ook mexicaantjes en er weinig tot niets van gemerkt. Je kunt wel een wat hardere soort proberen, maar ik zou niet meteen voor hawaïaantjes gaan.Worstenjongen zei:Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld![]()
(was op nuchtere maag)
Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel
Thnx...
X
Worstenjongen zei:Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld![]()
(was op nuchtere maag)
Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel
Thnx...
X
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."