Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiian Paddo's

Hawaiian Paddo's

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan zie je mensen gegrepen worden door homo's, hahaha :mrgreen:
Srry, dit maakte iemand van het forum met mij mee..
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook altijd :grin::grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook altijd, maar dan op andere paddo's (ik heb nog nooit hawaiaanse gegeten). Altijd is de lucht maar ook de grond heel paars o.o'

Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijp zei:
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.
Klik om te vergroten...

Kom naar Amsterdam :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
shokora zei:
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Klik om te vergroten...
Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.
Klik om te vergroten...

Het verschil tussen de meeste soorten paddo's zit hem ook in de verhouding en hoeveelheid van die twee stoffen.
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
is goed :grin: nou nog hopen dat ze columbianen hebben:P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Majic zei:
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
Klik om te vergroten...
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Majic zei:
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
Klik om te vergroten...
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.
Klik om te vergroten...

Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Holymoly zei:
Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
Klik om te vergroten...
Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

ExceptionalInsight zei:
Holymoly zei:
Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
Klik om te vergroten...
Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?
Klik om te vergroten...

Hmmm oude post, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik heb een week geleden hawaaiaantjes gehaald in DH. euphoria heet die tent geloof ik. Ze hadden er nog zat!

wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
Klik om te vergroten...
Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!! :confused: Niet normaal.

Ik doe normaal truffels die zijn bij mij ongelooflijk visueel; een patronenparadijs. Geen enkele andere paddo kan daar aan tippen! Hawaiiaantjes zijn ook visueel, maar heel anders. Mijn ervaringen:

Visuals: Ik kon een bepaald graspolletje oneindig kopieren totdat mijn hele gezichtsveld uit identieke graspolletjes bestond :rolleyes: Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.

Ik had ook heel even de sensatie dat, als ik mijn ogen dicht deed, er een rode bol verscheen. Deze kon ik door mijn ogen te openen 'afschieten' in de omgeving. Dan verdween alle kleur uit de omgeving, Alles was paars-grijzig zwart. Na ong 10 seconden werd opeens werd alles om me heen rood, blauw, groen, geel, oranje het hele kleurenspectrum door totdat het zachtjes groen naknetterde. Cool! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Re:

phy zei:
Hmmm oude post, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik heb een week geleden hawaaiaantjes gehaald in DH. euphoria heet die tent geloof ik. Ze hadden er nog zat!
Klik om te vergroten...
Dat is ook toevallig.. de laatste keer dat ik ze had kwamen ze ook uit den haag, omdat ik ze in rotterdam niet meer kon vinden :þ
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm zag weleens doormiddengehakte babylijfjes en gespierde mannenlichamen toen ik hawaiaanse paddo's op had :P
C
CytotoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had ze vannacht voor het eerst genomen. Dingen die me het meeste zijn bijgebleven zijn het geen controle hebben over mijn lichaam. Mijn armen voelden twee meter lang. Niets ging meer vanzelf, ik moest zelfs nadenken hoe ik ook al weer moest drinken. Na een paar uur kwamen de schaduwen in beweging, ze vormden mooie patronen. Maar het meest hallucinerende was het glas met kaars erin dat in m'n handen smolt!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld :confused: :confused: (was op nuchtere maag)


Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel:grin:
Thnx...

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Worstenjongen zei:
Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld :confused: :confused: (was op nuchtere maag)


Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel:grin:
Thnx...

X
Klik om te vergroten...
Haha dat denk ik wel, ik had mijn eerste keer ook mexicaantjes en er weinig tot niets van gemerkt. Je kunt wel een wat hardere soort proberen, maar ik zou niet meteen voor hawaïaantjes gaan.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Worstenjongen zei:
Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld :confused: :confused: (was op nuchtere maag)


Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel:grin:
Thnx...

X
Klik om te vergroten...

Ik zou voor columbians gaan.
een halve of twee derde portie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."