Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Re: wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ? Klik om te vergroten... Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!! Niet normaal. Ik doe normaal truffels die zijn bij mij ongelooflijk visueel; een patronenparadijs. Geen enkele andere paddo kan daar aan tippen! Hawaiiaantjes zijn ook visueel, maar heel anders. Mijn ervaringen: Visuals: Ik kon een bepaald graspolletje oneindig kopieren totdat mijn hele gezichtsveld uit identieke graspolletjes bestond Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag. Ik had ook heel even de sensatie dat, als ik mijn ogen dicht deed, er een rode bol verscheen. Deze kon ik door mijn ogen te openen 'afschieten' in de omgeving. Dan verdween alle kleur uit de omgeving, Alles was paars-grijzig zwart. Na ong 10 seconden werd opeens werd alles om me heen rood, blauw, groen, geel, oranje het hele kleurenspectrum door totdat het zachtjes groen naknetterde. Cool! [/quote] Ik heb afgelopen weekend voor het eerst paddestoelen gegeten, en ik had echt precies deze ervaring zoals hier boven beschreven hahah. wel grappig, we waren in het duin, na 2uur lachkick werd alles groen. waarna ik de bosjes wat beter ging bekijken alles paarsgrijszwart achtig, btje fantasy kleuren, opeens neon oranja en paars, heel erg vet!toen ik dichterbij ging kijken werd het meer organisch, alsof het ademde. maar het bleef veranderen van zwart/paars/grijs.. Ook keek ik naar mezelf en tot mn grote verbazing gaf ik licht!! haha.met mn ogen dicht, rood/oranje/gele tunnels wat door de zon kwam had ik het idee. Daarna lekker met een sigaretje naar de bomen en de lucht gaan kijken en die kon ik idd in bloei laten staan, en weer uit laten vallen. weer met zwart en paarse kleuren. Kortom hele leuke ervaring, ik had alles zelf in de hand. Ben 1x gestopt met kijken naar een vriend van zn gezicht veranderde van vorm en kleur haha. Ik vond het een hele vette ervaring, ik raad aan niet te vaak naar je eigen lichaam te kijken, kan me voorstellen dat het dan btje freaky kan worden."