Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"he mensen ik heb vorige week mexicaanse paddo's genomen en dat was geweldig. 't had bijna de zelfde werking als truffels.Bij mij was alleen t visueel minder in de puntjes verzorgt om t zo maar te zeggen meer golvende beelden.helaas worden de truffels hier in nijmegen niet meer verkocht maar mn vraag is wat er 't meest op truffels lijkt qua werking? heb wel iets over dmt gelezen maar stond niet veel bij. alvast bedankt gr Acidsmak"
"ExceptionalInsight zei: Haha truffels met dmt vergelijken! Kruip jij eens in een hoekje en schaam je! Klik om te vergroten... ik zei dat ik iets over dmt gelezen had! niet dat ik t vergelijk.dus je mag 't hoekje zelf in tsja ik kan moeilijk aan dmt komen want niemand hier kent t in nijmegen truffels waren voor mij t beste maar heb wat dit onderwerp betreft ook niet veel verschillende dingen gebruikt maar ben wel nieuwsgierig naar zulk soort tripjes welke hebben nog meer een soort gelijke werking?? want er kan geen xtc,coke of wiet tegen op!!!!!"
"nou ik ervaar truffels precies zoals jij 't beschrijft.dus kom maar op met die hawaiaanse!! ik neem aan dat die ook gewoon te koop zijn bij de sjamaan?"
"als je op dit nummer niet helemaal lijp word weet ik t ook niet meer:P above & beyond - Good to me http://youtube.com/watch?v=fx-fKHm6GAU"
"En om niet te vergeten Energy 52 - Cafe Del Mar (Michael Woods Remix) http://www.youtube.com/watch?v=xGLhsMHK6wM"
"das gelukkig per persoon verschillend!ik vind de eerste beter zelfs, ga ik nog verder van heen"
"nou heb 't gister gedaan en 't was helemaal geweldig en totaal nergens last van en ook geen gevoel dat t fout ging of dat ik me niet lekker voel! 't was zelfs 10 x beter dan al mn vorige trips."
"Even een vraagje. ik heb vorige week mexicaanse paddo's op en nou is mijn vraag: kan ik die morgen weer nemen? heb ooit ergens gelezen 2 weken er tussen voor zekerheid maar heeft iemand hier ervaring mee?? gr Wim"
"nee ik neem zeker niet te veel passiebloem!! en in combi met half xtc pilletje?is dat teveel van t goede?eerst halfje en als de werking van de paddo's afneemt dan de passiebloem??"
"oke nou ik ga vanavond een poging wagen!! Wat is trouwens de beste manier om passiebloem te gebruiken?"