#1
Aan iedereen die gereageerd heeft: heel erg bedankt!
Ik twijfel nog een beetje over hoeveel ik nu ga eten. Ik denk dat ik ga beginnen met een halve portie, gewoon zo rauw opeten. Eventueel eet ik de andere helft dan op na een uur of anderhalf uur. Maar langs de andere kant: als het zo idd minder sterk is dan gewoon heel de portie in één keer naar binnen spelen, is dat mss niet zo'n goed idee. Of juist wel? Ik heb het nooit eerder gedaan, maar er wel veel over gelezen (ook over lsd-trips enz.) Al jarenlang wil ik dit ooit doen, maar het kwam er maar nooit van. Door het verbod had ik zo'n beetje een nu of nooit gevoel, en ik zou het dan ook jammer vinden als ik na afloop het gevoel heb dat er niets echt bijzonders gebeurd is. Ik ga nog wat tripverslagen lezen voor ik definitief beslis hoeveel ik neem.
Ook zal ik zorgen dat ik die dag niet te veel eet (al heb ik de indruk dat helemaal niets eten ook niet zo gezond is), en ik ga die uitleg voor de sitters zeker aan m'n sitters laten lezen (en zelf ook even doornemen uiteraard).
De sitters zijn m'n vriendin en m'n tweede beste vriendin, en ik ga het thuis doen, dus qua vertrouwde omgeving zou dat wel ok moeten zijn.
Ook heb ik vandaag reeds muntthee gekocht (ik drink normaal nooit thee, maar ergens op het forum las ik dat het helpt tegen de misselijkheid als je het meteen na het paddo-eten drinkt). Ook heb ik enkele pakjes Dextro in huis gehaald.
Zijn er nog dingen die ik best kan kopen/in huis halen? Ik wil nog wat fruit in huis halen (bananen?), wat beschuiten tegen eventuele misselijkheid, en appelsap.
Verder dacht ik psychedelische muziek uit de sixties op te zetten (genre Jefferson Airplane enz.). Trance e.d. is niet echt mijn ding.
Hebben jullie nog suggesties, of dingen waar ik op moet letten, of gelijk wat? Het komt nu wel dichterbij...![:)]()
Ik twijfel nog een beetje over hoeveel ik nu ga eten. Ik denk dat ik ga beginnen met een halve portie, gewoon zo rauw opeten. Eventueel eet ik de andere helft dan op na een uur of anderhalf uur. Maar langs de andere kant: als het zo idd minder sterk is dan gewoon heel de portie in één keer naar binnen spelen, is dat mss niet zo'n goed idee. Of juist wel? Ik heb het nooit eerder gedaan, maar er wel veel over gelezen (ook over lsd-trips enz.) Al jarenlang wil ik dit ooit doen, maar het kwam er maar nooit van. Door het verbod had ik zo'n beetje een nu of nooit gevoel, en ik zou het dan ook jammer vinden als ik na afloop het gevoel heb dat er niets echt bijzonders gebeurd is. Ik ga nog wat tripverslagen lezen voor ik definitief beslis hoeveel ik neem.
Ook zal ik zorgen dat ik die dag niet te veel eet (al heb ik de indruk dat helemaal niets eten ook niet zo gezond is), en ik ga die uitleg voor de sitters zeker aan m'n sitters laten lezen (en zelf ook even doornemen uiteraard).
De sitters zijn m'n vriendin en m'n tweede beste vriendin, en ik ga het thuis doen, dus qua vertrouwde omgeving zou dat wel ok moeten zijn.
Ook heb ik vandaag reeds muntthee gekocht (ik drink normaal nooit thee, maar ergens op het forum las ik dat het helpt tegen de misselijkheid als je het meteen na het paddo-eten drinkt). Ook heb ik enkele pakjes Dextro in huis gehaald.
Zijn er nog dingen die ik best kan kopen/in huis halen? Ik wil nog wat fruit in huis halen (bananen?), wat beschuiten tegen eventuele misselijkheid, en appelsap.
Verder dacht ik psychedelische muziek uit de sixties op te zetten (genre Jefferson Airplane enz.). Trance e.d. is niet echt mijn ding.
Hebben jullie nog suggesties, of dingen waar ik op moet letten, of gelijk wat? Het komt nu wel dichterbij...
