Bij thee zetten zal de werkzame stof niet verdampen. Het water verdampt.
En paddo´s op oudejaarsavond, in een feestsetting, is wsl een slecht idee.
Als je nog niet zo veel paddo-ervaring hebt, is het sterk af te raden om met mao-remmers te experimenteren.
Het is moeilijk aan te geven hoeveel paddestoeltjes je moet nemen voor een gewenst effect. Hangt namelijk ook af van de soort. Het beste ga je is in een rustige setting, na goede voorbereiding, een paar paddestoeltjes opeten, of je neemt een klein beetje thee, en vervolgens wacht je het effect af. Als je na een uur, of iets langer, nog niet veel voelt, of je wilt wat dieper gaan, dan kun je eventueel wat bijnemen.
Dit lijkt me een veillige manier om de voor jou geschikte dosis te bepalen. Als je dan de volgende keer weer dezelfde soort hebt, dan weet je ongeveer hoeveel je kunt nemen. Maar zelfs dan is voorzichtigheid geboden, want het kan iedere keer weer iets anders uitvallen, en het blijft een natuurproduct.
Het blijft sterk spul, die paddo´s. Ik klink nu misschien als een oude lul, maar echt waar, onderschat het niet. Na mijn eerste 2 trips had ik nog niet echt een duidelijk idee hoe krachtig die paddo´s kunnen zijn. Dus zorg dat je altijd tript in een setting waar je, je helemaal veillig voelt.
Lees anders ook even het ´alles over paddo´s topic´ hierboven in het sticky gedeelte.
Veel trip-plezier toegewenst