Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar vraagjes over paddo's

paar vraagjes over paddo's

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke hier komt dan tog de mijne wel gedroogd natuurlijk
oke wtf?
is dit nu een kaalkopje of niet? :confused:
G
GoaFreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
is dit nu een kaalkopje of niet? :confused:
Klik om te vergroten...

Maak je nou een foto van een woordenboek of van een paddestoel ?
Maargoed, zelfs met een slechte foto kun je zien dat het in de verste verte niet lijkt op een kaalkopje ...
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het niet weten, een meer gedetailleerde foto is idd nodig, en een foto van een groter aantal eigenlijk ook.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
GoaFreak zei:
Intoxication zei:
is dit nu een kaalkopje of niet? :confused:
Klik om te vergroten...

Maak je nou een foto van een woordenboek of van een paddestoel ?
Maargoed, zelfs met een slechte foto kun je zien dat het in de verste verte niet lijkt op een kaalkopje ...
Klik om te vergroten...
kerels wat zijn jullie mij een bende zeuren nu is het nog ni goed, ok ik zal de andere er ook mee uithale ik trek vanavond nog pic
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind hem eigenlijk wel lijken. Maar goed dat ik ze nooit zo uit de natuur zou eten.

Ik zat me vandaag eigenlijk af te vragen, als schapen ofzo in een wei staan te grazen en ze vreten per ongeluk zo'n groepje van die kaalkopjes op, gaan ze dan ook trippen? Lijkt me wel grappig om te zien, zo'n schaap met een lachkick :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
kapitein-x zei:
Bij thee zetten zal de werkzame stof niet verdampen. Het water verdampt.
En paddo´s op oudejaarsavond, in een feestsetting, is wsl een slecht idee.

Als je nog niet zo veel paddo-ervaring hebt, is het sterk af te raden om met mao-remmers te experimenteren.

Het is moeilijk aan te geven hoeveel paddestoeltjes je moet nemen voor een gewenst effect. Hangt namelijk ook af van de soort. Het beste ga je is in een rustige setting, na goede voorbereiding, een paar paddestoeltjes opeten, of je neemt een klein beetje thee, en vervolgens wacht je het effect af. Als je na een uur, of iets langer, nog niet veel voelt, of je wilt wat dieper gaan, dan kun je eventueel wat bijnemen.
Dit lijkt me een veillige manier om de voor jou geschikte dosis te bepalen. Als je dan de volgende keer weer dezelfde soort hebt, dan weet je ongeveer hoeveel je kunt nemen. Maar zelfs dan is voorzichtigheid geboden, want het kan iedere keer weer iets anders uitvallen, en het blijft een natuurproduct.

Het blijft sterk spul, die paddo´s. Ik klink nu misschien als een oude lul, maar echt waar, onderschat het niet. Na mijn eerste 2 trips had ik nog niet echt een duidelijk idee hoe krachtig die paddo´s kunnen zijn. Dus zorg dat je altijd tript in een setting waar je, je helemaal veillig voelt.

Lees anders ook even het ´alles over paddo´s topic´ hierboven in het sticky gedeelte.

Veel trip-plezier toegewenst :)
Klik om te vergroten...
sorry maar ik heb er mijn eigen wetenschappelijke theorie over die verdamping van werkzame stof

neem nu aan,
h2o is oplosmiddel en h2o + werkzame stof is "opgeloste stof" beide in vloeistof
je hebt eigelijk h2o+h2o dus 2 keer oplosmiddel ,
dusss 2h2o die bijde koken bij 100graden is dus al het water dat verdampt met de werkzame stof in omdat het beide gwn h2o is man je hebt niet eens een vaste stof toegevoegd
:confused:


:rock:
Klik om te vergroten...

De psilocybine wordt opgelost in het water, het gaat niet over in water door een chemische reactie ofzo.

Als je 2 stoffen bij elkaar gooit kun je ze ook scheiden dmv verschil in kookpunt (mits onder de juiste omstandigheden natuurlijk). Bij psilocybine is volgens mij meer het probleem dat het niet zo goed tegen hoge temperaturen kan en bij 100 C gewoon stuk gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."