Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan pedro

San pedro

73 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een mescaline extractie doet, komen dan die andere alkaloiden er niet mee uit ? (of misschien een aanzienlijk deel ervan)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Tjonge, volgens mij hebben wij dezelfde dealer =). Maareh, iemand die poeder ooit geprobeerd?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Tjonge, volgens mij hebben wij dezelfde dealer =). Maareh, iemand die poeder ooit geprobeerd?
Klik om te vergroten...

Same here. Nope niet geprobeerd. Even wat vraagjes aan Atropa. Ik kan dus net zoals die 2 hierboven gemalen san pedro poeder bemachtigen. Dit schijnt vanaf 35 gram een goeie trip te geven, net lees ik boven dat 30 gram voor ervarenen een goede hoeveelheid is, dit zal dus mijn 1e keer worden. Kan het poeder dan ook zoveel in kwaliteit verschillen. Verder, waar moet ik op letten, hoe ziet het poeder eruit? Hoe ruikt het? Kortom, hoe zie ik echt dat het san pedro poeder is.

Kan ook aan synthetische komen, maar die is 100 euro per gram, en dus betaal je ongeveer 50 euro voor een trip, zonde vind ik. Sowieso geeft het gemalen poeder eigenlijk ook een andere trip, een veel natuurlijkere en puurdere trip, de reden waarvoor ik mescaline wil proberen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Tjonge, volgens mij hebben wij dezelfde dealer =). Maareh, iemand die poeder ooit geprobeerd?
Klik om te vergroten...

Same here. Nope niet geprobeerd. Even wat vraagjes aan Atropa. Ik kan dus net zoals die 2 hierboven gemalen san pedro poeder bemachtigen. Dit schijnt vanaf 35 gram een goeie trip te geven, net lees ik boven dat 30 gram voor ervarenen een goede hoeveelheid is, dit zal dus mijn 1e keer worden. Kan het poeder dan ook zoveel in kwaliteit verschillen. Verder, waar moet ik op letten, hoe ziet het poeder eruit? Hoe ruikt het? Kortom, hoe zie ik echt dat het san pedro poeder is.

Kan ook aan synthetische komen, maar die is 100 euro per gram, en dus betaal je ongeveer 50 euro voor een trip, zonde vind ik. Sowieso geeft het gemalen poeder eigenlijk ook een andere trip, een veel natuurlijkere en puurdere trip, de reden waarvoor ik mescaline wil proberen.
Klik om te vergroten...

haha nou weet ik bijna zeker dat het dezelfde is :P

Maar ff over je vraag. San pedro poeder zou idd een wat andere trip geven omdat hier meer alkaloiden in zitten dan alleen mescaline. Het moet wel ook meer misselijkheid en diaree geven.
Boven de 30gram voor ervarenen is net hoe je het zelf bekijkt. Tiss beetje rekenen waar ik nu geen zin in heb, maar volgens veel mensen is 250/300mg het niet echt heel erg waard. Je zegt zelf ook dat 500mg mescaline kristallen 1 trip zou zijn. Reken maar eens uit hoeveel miligram mescaline er in 30/35 gram sanpedro poeder zou zitten? Denk geen 100mg ofzo dan.

Beetje rekenen dus. Zelf ff geen zin in :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laatste keer 60gram san pedro poeder genomen... Best wel heftig, volgende keer gaan we voor de 100...

Maarrr 8-9 november ga ik eerst peyote eten/drinken in een ceremonie, eerst is kijken hoe dat is.
Ik heb ook nog synthetische mescaline liggen maar daar ben ik eigenlijk niet zo geintresseerd in.. maar als ik niemand vind die er intresse in heeft eet ik gewoon alles op wat ik heb liggen... Zal dan nog wel reportje over schrijven mocht dat gaan gebeuren. Maar nogmaals moet ik zeggen dat ik niet zon intresse heb in de synthetische variant, ben meer geintresseerd om de plant gewoon zelf op te eten.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoeveel raad je aan voor een 1e trip dan? Niet heel veel tripervaring, 70 kg weegik ongevee.r
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
Ik denk dat je een dosis bedoelt waarin de cirkel geheel rond is. Over dat laatste heb je wel gelijk. Het is totaal anders dan LSD, DMT of shrooms, maar zeker een entheogeen. Alleen blijf je voor zo'n goddelijke ervaring echt verbazingwekkend helder en fris.

Compleet bij de tijd en kunnen spreken met anderen zoals altijd. Alleen ben jij anders aangesloten op de software v/d realiteit. Op een manier die niet niet in woorden valt te omvatten. Pas als je de omschrijving leest na je mescaline trip worden ze begrepen.

Maar ooit, ooit hoop ik nog eens door het schilderij te stappen, een schilderij dat niet langer zal zijn in een lijst. Maar zich zal opentrekken voor een nieuwe 3D werkelijkheid waarin ik m'n voeten op wezenlijke grond verbind.
Klik om te vergroten...

Nice. Hoelang is san pedro poeder dan trippen? Is dat andere trip van peyote? Dus bad trip of paniek of paranoia is bijna niet mogelijk, soort verdovende trip of hoe moet ik dat zien?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
40-50?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Atropa zei:
Iig moet je zorgen dat je cafeine vrij bent, tabak vrij, vlees en zuivel vrij drie dagen van te voren, lege maag en uitgeslapen, en VEEL nemen.

Ik ben 18 uur onderweg op 60 cm San Pedro. En de trip is niet vermoeiend zoals LSD, vergelijking met paddo's gaat niet eens op. Het lichaam breekt de cactus echt traag af merk ik.

Volgende keer, zal volgend jaar worden, 1 meter. Op een volle dosis schijnt het drie dagen te duren, maar dan zul je het uit de natuur moeten halen.



Dit zal een nieuwe realiteit zijn, een andere 3D wereld met onbegrenste mogelijkheden.
Klik om te vergroten...

Drie dagen is vrij lang. weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. kun je dan nog wel slapen en wanneer piekt de mescaline in je lichaam?
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen, eindelijk heb ik vorige week 900 gram san pedro poeder uit peru besteld.
heeft iemand ervaring met de poeder-vorm? Is het ook net zo werkzaam?
Ik ga dat samen met een collega van mij innemen. Ik heb met haar afgesproken dat wij op een mooie/zonnige dag naar een mooie natuurgebied kunnen gaan om de ziel van de plant te kunnen ontmoeten.
Ik heb wat ervaring met andere trip-middelen, zij gaat voor het eerst trippen. Is mescaline geschikt voor iemands eerste keer?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drie dagen is vrij lang. weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. kun je dan nog wel slapen en wanneer piekt de mescaline in je lichaam?
Klik om te vergroten...

Het is lastig uit te leggen, maar het lichaam is een adapter, op mescaline ga je heel zuinig met je energie om. Het geeft adviezen voor genezing waarin wij in de Westerse wereld zo vervreemd van zijn geraakt dat het niet meer gelooft wordt of gedetecteert kan worden als zelf diagnose. Slapen gaat prima, de trip is rustiger en kalmer dan het sobere leven als je gaat liggen. De hardheid van het hedendaagse leven is om uit te spuugen.

Onze Westerse manier zal bij velen de reden zijn dat mescaline nooit in volle betekenis zal aanslaan. Het beste haal je alles in de natuur winkel want die E300 e.d. fucken met je lichaam en geest.

Wiet is gewoon giftige zooi vergeleken bij mescaline. Het enige zuivere leven is een blad voor je geslachtsdeel en duizenden jaren terug in de amazone in vrede leven met de dieren.

Ik heb met haar afgesproken dat wij op een mooie/zonnige dag naar een mooie natuurgebied kunnen gaan om de ziel van de plant te kunnen ontmoeten.
Ik heb wat ervaring met andere trip-middelen, zij gaat voor het eerst trippen. Is mescaline geschikt voor iemands eerste keer?
Klik om te vergroten...

Ja, het is zo helder en teder dat er geen spanning of ongemakkelijkheid is. Alleen kun je je aan zaken ergeren zoals vervuilde lucht (die is er op veel plaatsen) en pijn krijgt een bijna onbegrijpelijke sensatie. Op een mier staan zal gepaard gaan met bijna huilende compassie.

Op mescaline kunnen hemelse lucide dromen met wit licht ontstaan, maar dan moet er extreem veel gegeten worden. Het is het enige middel samen met datura waarop gevlogen kan worden. Mantra is de sleutel voor mescaline.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is het een middel wat je gelijk goed moet ervaren en een volle mik moet nemen of raad je aan om gewoon rustig te beginnen?

En nog even de vraag: Ik ben 17, zal ik hiermee wachten tot 18+ ??
Ik heb tripervaring met 13x paddo's en een keer lsd als psychedelica als dit verder nodig is.
Ik heb zelf het gevoel dat ik er klaar voor ben. Raad je het echt af of zal ik me er aan wagen als ik vind dat ik er klaar voor ben?

Andere mogen ook hun mening geven natuurlijk he :P
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey, ik wou ff dankjewel zeggen, heb 4 weken geleden bij https://www.compra-segura.com/ 900 gram san pedro poeder bestelt. Gister kwam het binnen, lekker een zak drugs afgehaald bij het postkantoor :hearteyes: . Thuis ik het meteen opengemaakt enzo, toen heb ik een eetlepel, volgens mijn weegschaal was dat 25 gram, maar volgens mij klopt dit niet. Sinaasappelsap erbij gedaan en langzaam beginnen te drinken, bah wat vies, heb ook maar de helft opgedronken. Als ik meer had gedronken, was ik waarschijnlijk over me nek gegaan. Toen ben ik fear and loathing gaan kijken, klopte echt wat ze zeiden in die film over mesc, had sowieso eigenlijk verwacht dat ik er niks van zou merken. Maar ik ben toch na een tijdje lekker gaan trippen, het was niet al te heftig, maar zag lettertjes bewegen op de pc enzo, wel geen kleuren verandering enzo, heb me wel heel goed gevoeld, helemaal geen paras ofzo, gewoon heerlijk.

Ben daarna naar wat vrienden van mij gegaan, daar heeft een jongen 15 g van dat spul afgewogen en opgedronken, dat was een veel betere weegschaal en die 15 g daar zag uit als veel meer als wat bij mij 25 g was. Hij heeft ook al veel ervaring met paddos en 2 keer lsd gedaan (die lsd was wel onder de 80 mics), hij was naar zijn zeggen echt heftig aan het trippen, op een gegeven moment voelde hij zich een met alles :hearteyes: . Dus nog maar es dankjewel voor die goede tip.

Maar wat ik nou wou vragen, ik denk dus dat het mescaline content boven de 2 % zit, dat is heel goed wat ik zo heb gelezen. Wat denken jullie ? En de volgende keer moet ik capsules hebben, waar kan ik die het beste kopen, ik slik nog liever 50 capsules in een uur dan dat nog eens te hoeven drinken. Ik denk dat ik de volgende keer voor 20-25 g ga, wat vinden jullie hiervan? Lijkt me een goede dosis.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#15
wil ook poeder gaan bestellen, hoe lang is dat houdbaar?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kwam even geleden langs een site waar ze redelijk goedkoop san pedro verkopen. En zodoende ben ik me er ook wat meer in gaan verdiepen via het internet. Wellicht dat ik eens is een reis naar San Pedro ga ondernemen. :)

Wat zo al speurende bij me opviel was de grote uiteenlopendheid van de doseeradviesen. In het Engels zag ik dat vaak een 'foot' (=c.a. 30,5 cm) wordt geadviseerd. Maar hier en elders lees ik ook wel dat het dubbele een goede dosis is. En nu bedacht ik: het heeft natuurlijk ook wel enorm met de doorsnede van de cactus te maken! Dat is toch wel iets om op te letten. Dat kan qua volume ook wel de helft schelen.

Maar ja, als ik hier is serieus mee bezig ga dan probeer ik uiteraard wel voorzichtig te werk te gaan. Dus ongeacht de doorsnede van de cactus neem ik echt niet meer dan 40 cm. En wellicht dat ik dat dan weer in 2 porties verdeel, waar ik een geruime tijd tussenhoud.

Hier een link naar azarius, waar de 2e recensie van ene John wel interessant is om te lezen. Dit met betrekking tot hoe hevig een geringe(?) hoeveelheid kan zijn: http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... san_pedro/

Dat bereiden lijkt me ook een kunst opzich. Ik zit er zelf wel over te denken om er eventueel thee van te zetten, hoewel ik ook wel de risico's zie dat dit kan 'mislukken.' Maar het koken opzich hoeft volgens mij niet slecht te zijn voor de materie, zoals ook paddothee tot prachtige dingen kan leiden. Maar goed, dit is allemaal geredeneerd vanaf mijn bureaustoel. :P

Als ik het is ga doen, dan breng ik wel verslag uit over de resultaten van mijn onderneming. :sunglasses:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat san pedro poeder, zie ik nu, ziet er idd ook wel interessant uit. Als 1 trip ongeveer 50 gram is, dan valt de prijs ook enorm mee.
Over die bitterheid: het heeft toch ook wel zijn charme lijkt me dat je er echt even moeite voor moet doen om één te worden met San Pedro. Alles in van die capsules stoppen trekt me niet echt aan. Alhoewel, als je door de bitterheid te vroeg moet overgeven, dan zou dat ook wel weer jammer zijn - 'had ik toch maar...' :)

Ach, misschien is dat idee van bitterheid nemen en heling ontvangen enzo ook maar een mythe van conservatievelingen. Zo las ik laatst een verslag van iemand die overdag ayahuasca had genomen (ipv 's avonds [foei!] :grin: .) En weet je wat? Het was een enorm helende trip. :)

Dus misschien is dat cactus-bitterheid-verhaal wel net zo'n beperkende mythe. Wellicht, maar gevoelsmatig wil ik iig de eerste keer wél volledig ervaren hoe vies, vies kan zijn. :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
kapitein-x zei:
Dat san pedro poeder, zie ik nu, ziet er idd ook wel interessant uit. Als 1 trip ongeveer 50 gram is, dan valt de prijs ook enorm mee.
Over die bitterheid: het heeft toch ook wel zijn charme lijkt me dat je er echt even moeite voor moet doen om één te worden met San Pedro. Alles in van die capsules stoppen trekt me niet echt aan. Alhoewel, als je door de bitterheid te vroeg moet overgeven, dan zou dat ook wel weer jammer zijn - 'had ik toch maar...' :)

Ach, misschien is dat idee van bitterheid nemen en heling ontvangen enzo ook maar een mythe van conservatievelingen. Zo las ik laatst een verslag van iemand die overdag ayahuasca had genomen (ipv 's avonds [foei!] :grin: .) En weet je wat? Het was een enorm helende trip. :)

Dus misschien is dat cactus-bitterheid-verhaal wel net zo'n beperkende mythe. Wellicht, maar gevoelsmatig wil ik iig de eerste keer wél volledig ervaren hoe vies, vies kan zijn. :P
Klik om te vergroten...

Ik heb San Pedro uit Peru waar 15 gram een goede trip is. Verschilt per oogst denk ik.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ Lijkt me niet, aangezien het zelfs in de V.S. ook toegestaan is. Of je het ook mag bereiden en innemen dat is weer een ander verhaal. In Amerika is dat meen ik alleen voor bepaalde religieuze groeperingen.

Ik weet eigenlijk niet precies hoe het nu in Nederland is geregeld, of je alleen zo'n cactus mag bezitten of dat je het ook mag gebruiken (al dan niet in een religieuze setting.)
Als het ook legaal is om te gebruiken, dan kan ik me voorstellen dat er ook meer smartshops zullen komen die san pedro poeder gaan verkopen.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
San Pedro zal hoogstwaarschijnlijk niet verboden zijn in belgie, peyeto zou eerder verboden kunnen zijn. Daarnaast is het gebruik van drugs zo goed als nergens in europa strafbaar, het bezit en verhandelen daarentegen wel. Ik denk dat je in nederland wel cactus mag bezitten, maar net zoals het met paddos was geen bewerkte, dus dat met die poeder in de smartshop zal hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."