#1
Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
TrippyShit zei:Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Tjonge, volgens mij hebben wij dezelfde dealer =). Maareh, iemand die poeder ooit geprobeerd?
J0rrit zei:Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Kan hier nu aan komen. Niet via een internet of smartshops. Vanaf 35gram zou je em goed moeten trippen. Maar ik kan ook aan de mescaline kristallen komen, dus ik denk dat ik dan voor deze zou gaan eigenlijk..
Tjonge, volgens mij hebben wij dezelfde dealer =). Maareh, iemand die poeder ooit geprobeerd?
Same here. Nope niet geprobeerd. Even wat vraagjes aan Atropa. Ik kan dus net zoals die 2 hierboven gemalen san pedro poeder bemachtigen. Dit schijnt vanaf 35 gram een goeie trip te geven, net lees ik boven dat 30 gram voor ervarenen een goede hoeveelheid is, dit zal dus mijn 1e keer worden. Kan het poeder dan ook zoveel in kwaliteit verschillen. Verder, waar moet ik op letten, hoe ziet het poeder eruit? Hoe ruikt het? Kortom, hoe zie ik echt dat het san pedro poeder is.
Kan ook aan synthetische komen, maar die is 100 euro per gram, en dus betaal je ongeveer 50 euro voor een trip, zonde vind ik. Sowieso geeft het gemalen poeder eigenlijk ook een andere trip, een veel natuurlijkere en puurdere trip, de reden waarvoor ik mescaline wil proberen.
Atropa zei:Ik denk dat je een dosis bedoelt waarin de cirkel geheel rond is. Over dat laatste heb je wel gelijk. Het is totaal anders dan LSD, DMT of shrooms, maar zeker een entheogeen. Alleen blijf je voor zo'n goddelijke ervaring echt verbazingwekkend helder en fris.
Compleet bij de tijd en kunnen spreken met anderen zoals altijd. Alleen ben jij anders aangesloten op de software v/d realiteit. Op een manier die niet niet in woorden valt te omvatten. Pas als je de omschrijving leest na je mescaline trip worden ze begrepen.
Maar ooit, ooit hoop ik nog eens door het schilderij te stappen, een schilderij dat niet langer zal zijn in een lijst. Maar zich zal opentrekken voor een nieuwe 3D werkelijkheid waarin ik m'n voeten op wezenlijke grond verbind.
Atropa zei:Iig moet je zorgen dat je cafeine vrij bent, tabak vrij, vlees en zuivel vrij drie dagen van te voren, lege maag en uitgeslapen, en VEEL nemen.
Ik ben 18 uur onderweg op 60 cm San Pedro. En de trip is niet vermoeiend zoals LSD, vergelijking met paddo's gaat niet eens op. Het lichaam breekt de cactus echt traag af merk ik.
Volgende keer, zal volgend jaar worden, 1 meter. Op een volle dosis schijnt het drie dagen te duren, maar dan zul je het uit de natuur moeten halen.
![]()
Dit zal een nieuwe realiteit zijn, een andere 3D wereld met onbegrenste mogelijkheden.
Drie dagen is vrij lang. weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. kun je dan nog wel slapen en wanneer piekt de mescaline in je lichaam?
Ik heb met haar afgesproken dat wij op een mooie/zonnige dag naar een mooie natuurgebied kunnen gaan om de ziel van de plant te kunnen ontmoeten.
Ik heb wat ervaring met andere trip-middelen, zij gaat voor het eerst trippen. Is mescaline geschikt voor iemands eerste keer?
kapitein-x zei:Dat san pedro poeder, zie ik nu, ziet er idd ook wel interessant uit. Als 1 trip ongeveer 50 gram is, dan valt de prijs ook enorm mee.
Over die bitterheid: het heeft toch ook wel zijn charme lijkt me dat je er echt even moeite voor moet doen om één te worden met San Pedro. Alles in van die capsules stoppen trekt me niet echt aan. Alhoewel, als je door de bitterheid te vroeg moet overgeven, dan zou dat ook wel weer jammer zijn - 'had ik toch maar...'![]()
Ach, misschien is dat idee van bitterheid nemen en heling ontvangen enzo ook maar een mythe van conservatievelingen. Zo las ik laatst een verslag van iemand die overdag ayahuasca had genomen (ipv 's avonds [foei!].) En weet je wat? Het was een enorm helende trip.
![]()
Dus misschien is dat cactus-bitterheid-verhaal wel net zo'n beperkende mythe. Wellicht, maar gevoelsmatig wil ik iig de eerste keer wél volledig ervaren hoe vies, vies kan zijn. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."