Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan pedro

San pedro

73 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
40-50?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
net even gewogen maar heb nog 1200mg van die synthetische liggen, word volgens mij een flinke trip als ik dat in 1 keer neem...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De helft daarvan is al een volle trip. Wat ik ervan begrepen heb als ik het internet aflees is dat synthetische mescaline als alkaloide chaotischer en minder spiritueel is. 'tis slechts 1 alkaloide. De alkaloiden in cactussen werken ook nog eens synergetisch (versterken elkaars werking). Maar ben benieuwd, als je neemt wil ik daar weleens een report over horen.

At Dumpy, zijn er in Nederland peyote ceremonies? :openmouth:

Ben zelf echt v/d rauwe producten, gedroogde paddo's kauw ik altijd een half uur en slik zo min mogelijk door. Thee trekken is 't niet voor mij. Weet ook totaal niets van San Pedro poeder e.d. Maar 60 cm San Pedro is een mooie dosering.

Maar de potentie verschilt onderling nogal en dat kun je aan het plant materiaal niet zien. Aan de afkomst kan wel het een en ander worden afgeleid, in droge gebieden waar veel scherpe zon heerst willen de meest potente peyote cactussen gedijen.

Maar laat ik het zo zeggen dat er niet zoiets bestaat als overdosering met het natuurlijke product. Ongemakkelijk voelen zoals een OD Paddo's of LSD pakt met cactus heel anders uit. De trip is zo zacht en vol compassie dat alle rust bewaard wordt. Diepste wensen gaan dan in vervulling.

Ik kwam erachter dat bewustzijn vrouwelijk en mannelijk tegelijk is, hetgeen niet verdwijnt met de tijd. Een mescaline trip van 3 dagen met ego dissolutie met het natuurlijke product kan de menselijke geest voor de rest van z'n leven laten vliegen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar zit ik ook wel eens over na te denken. Een echte badtrip zoals op paddo's of lsd mogelijk is, lijkt me niet echt mogelijk op peyote/sanpedro. Het is gewoon een heel ander soort trippen.
Ik denk bij cacti ook niet echt gelijk aan een tripmiddel zoals lsd of paddo's. Beetje appart geforumuleerd maar misschien dat mensen me wel begrijpen in wat ik bedoel :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je een dosis bedoelt waarin de cirkel geheel rond is. Over dat laatste heb je wel gelijk. Het is totaal anders dan LSD, DMT of shrooms, maar zeker een entheogeen. Alleen blijf je voor zo'n goddelijke ervaring echt verbazingwekkend helder en fris.

Compleet bij de tijd en kunnen spreken met anderen zoals altijd. Alleen ben jij anders aangesloten op de software v/d realiteit. Op een manier die niet niet in woorden valt te omvatten. Pas als je de omschrijving leest na je mescaline trip worden ze begrepen.

Maar ooit, ooit hoop ik nog eens door het schilderij te stappen, een schilderij dat niet langer zal zijn in een lijst. Maar zich zal opentrekken voor een nieuwe 3D werkelijkheid waarin ik m'n voeten op wezenlijke grond verbind.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als jij ligt op een bloemenkleed, en wegdroomt in de armen van je vriendin. Is er dan een smet om je ongemakkelijk bij te voelen?

Peyote is potenter en heeft nog meer alkaloiden in zich. Maar om genoeg peyotes te hebben voor een trip, dat gaat je honderden euro's kosten.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
Hey,
Een dosis van 10-15gram is genoeg voor een eerste trip.
Blijkbaar ligt de dosis voor iedereen anders; de maximum dosis voor erveran gebruikers is 30 tot 60gram.
Grtz,clfr.
Klik om te vergroten...

holy fuck wat een awesome website, thx <3

Iemand ervaring met die webshop? Vooral dat san pedro poeder is echt awesome.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
Ik denk dat je een dosis bedoelt waarin de cirkel geheel rond is. Over dat laatste heb je wel gelijk. Het is totaal anders dan LSD, DMT of shrooms, maar zeker een entheogeen. Alleen blijf je voor zo'n goddelijke ervaring echt verbazingwekkend helder en fris.

Compleet bij de tijd en kunnen spreken met anderen zoals altijd. Alleen ben jij anders aangesloten op de software v/d realiteit. Op een manier die niet niet in woorden valt te omvatten. Pas als je de omschrijving leest na je mescaline trip worden ze begrepen.

Maar ooit, ooit hoop ik nog eens door het schilderij te stappen, een schilderij dat niet langer zal zijn in een lijst. Maar zich zal opentrekken voor een nieuwe 3D werkelijkheid waarin ik m'n voeten op wezenlijke grond verbind.
Klik om te vergroten...

Okok, dan zal ik aankomende zomer, als ik 18 ben geworden. Samen met 1 vriend van me kennis maken dit magische fenomeen. Of ik de mescaline kristallen of de gedroogde sanpedro poeder haal zie ik dan wel weer. Kan mooi kiezen :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Atropa zei:
At Dumpy, zijn er in Nederland peyote ceremonies? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Yep! :grin: een rondtrekkende sjamaan uit mexico zet voet aan wal in nederland voor een tijdje. Daarna trekt hij weer verder maar ik maak mooi van deze kans gebruik! Zaterdag is het zover, denk dat er nog wel een reportje zal komen. Als de ervaring zich laat vangen in woorden natuurlijk :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Okok, dan zal ik aankomende zomer, als ik 18 ben geworden. Samen met 1 vriend van me kennis maken dit magische fenomeen. Of ik de mescaline kristallen of de gedroogde sanpedro poeder haal zie ik dan wel weer. Kan mooi kiezen :P
Klik om te vergroten...

Die mescaline kristallen zijn dat synthetische of organisch? Als het syntetische zijn zou ik je aanraden om het san pedro poeder te nemen, van wat ik gehoord heb schijnt dat toch intenser te zijn dan synthetisch. en daarbij komt dat die kristallen echt ziekelijk duur zijn...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat is ongeveer de dosering met san pedro poeder? en wat is de beste manier om het in te nemen?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
30-40 gr voor kennismaking, 50-60 voor goede flinke trip (bij mij dan (65gr), maar had er ook wiet bij gerookt. weet niet of dat het versterkte) 70-100 als je er echt vol tegen aan wilt gaan. Houd rekening met een egodeath op deze sterkte, dus wees voorbereid :wink:

Wij hadden het poeder gewoon in een liter vruchtendrank gedaan. Was echt heel vies en moeilijk weg te drinken, we hebben er wel 2 uur over gedaan ofzo. Sommige doen het ook in capsules maar dan moet je wel 50-100 capsules innemen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dumpy zei:
TrippyShit zei:
Okok, dan zal ik aankomende zomer, als ik 18 ben geworden. Samen met 1 vriend van me kennis maken dit magische fenomeen. Of ik de mescaline kristallen of de gedroogde sanpedro poeder haal zie ik dan wel weer. Kan mooi kiezen :P
Klik om te vergroten...

Die mescaline kristallen zijn dat synthetische of organisch? Als het syntetische zijn zou ik je aanraden om het san pedro poeder te nemen, van wat ik gehoord heb schijnt dat toch intenser te zijn dan synthetisch. en daarbij komt dat die kristallen echt ziekelijk duur zijn...
Klik om te vergroten...

Ja kristallen zijn best prijzig. 100euro per gram. Dat is onderhand 50euro per trip dus.


@ shokora

Wat ik weet is dat 30/35 gram een goede dosis is met sanpedro poeder..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou inderdaad ook kunnen.. ik ben mischien niet de juiste persoon om een dosis aan te vragen. Ik vond 65 in ieder geval een goede flinke trip. :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iig moet je zorgen dat je cafeine vrij bent, tabak vrij, vlees en zuivel vrij drie dagen van te voren, lege maag en uitgeslapen, en VEEL nemen.

Ik ben 18 uur onderweg op 60 cm San Pedro. En de trip is niet vermoeiend zoals LSD, vergelijking met paddo's gaat niet eens op. Het lichaam breekt de cactus echt traag af merk ik.

Volgende keer, zal volgend jaar worden, 1 meter. Op een volle dosis schijnt het drie dagen te duren, maar dan zul je het uit de natuur moeten halen.



Dit zal een nieuwe realiteit zijn, een andere 3D wereld met onbegrenste mogelijkheden.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Atropa zei:
Iig moet je zorgen dat je cafeine vrij bent, tabak vrij, vlees en zuivel vrij drie dagen van te voren, lege maag en uitgeslapen, en VEEL nemen.
Klik om te vergroten...

Oei. Dit worden toch wel lastige taken voor mij. Cafeine vrij is geen probleem maar de rest wel.
3 dagen niet roken is echt een hele opgave. Rook gemiddeld iets meer dan pakje per dag. Vlees is eigenlijk het enigste wat ik eet. Dat wordt dus 3 dagen chips enzo :P Zuivel lukt ook nog wel.
Uitslapen is ook lastig. Als ik 6uur slaap is het veel maar echt topfit uitgeslapen ben k dan niet.

Waarom zijn deze dingen nodig eigenlijk?? Want 3 dagen niet roken en geen vlees :openmouth:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die zijn niet "nodig" lijkt mij. Maar het kan helpen natuurlijk :)
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
:) Het lijkt me wel meer een drug die het 'lekkerst' voelt als je de mogelijkheid hebt om echt naar buiten te gaan en van de natuur te genieten is 't niet?

En communiceren is dus gewoon mogelijk? Hoe zit het dan met het uiterlijk van diegene waar je tegen praat? Aangezien nuchtere mensen er onder invloed van paddo's bij mij altijd vrij bizar uit zien...

Ben wel erg nieuwschierig naar deze plant, maar zit me dan af te vragen of zo'n speciale drug interssant is om op een (regenachtige-) winterdag (ergens in december) binnen te nemen, en gedurende de trip ook waarschijnlijk binnen uit zal zitten?

Of (voor diegene die het dus al gebruikt heeft), zeggen jullie 'neem het wanneer buiten de zon weer schijnt, je het bos in kan enz. enz..?


Gr Mellow.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat uiterlijk heeft toch niets met communiceren te maken ?

Heb wel eens tijdens een trip met iemand staan praten die eruit zag alsof ie in zon special effect verouderd werd tot ie een zombie was zon beetje. Kon nog prima communiceren. Ik von het wel grappig. :grin:

Niet meer kunnen comuniceren kan best natuurlijk tijdens een trip, maar dat is iets mentaals dat niets met visuals te maken heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."