#1
Weet iemand of het illegaal is om thuis een san pedro en een peyote te hebben in België?
kapitein-x zei:Dat san pedro poeder, zie ik nu, ziet er idd ook wel interessant uit. Als 1 trip ongeveer 50 gram is, dan valt de prijs ook enorm mee.
Over die bitterheid: het heeft toch ook wel zijn charme lijkt me dat je er echt even moeite voor moet doen om één te worden met San Pedro. Alles in van die capsules stoppen trekt me niet echt aan. Alhoewel, als je door de bitterheid te vroeg moet overgeven, dan zou dat ook wel weer jammer zijn - 'had ik toch maar...'![]()
Ach, misschien is dat idee van bitterheid nemen en heling ontvangen enzo ook maar een mythe van conservatievelingen. Zo las ik laatst een verslag van iemand die overdag ayahuasca had genomen (ipv 's avonds [foei!].) En weet je wat? Het was een enorm helende trip.
![]()
Dus misschien is dat cactus-bitterheid-verhaal wel net zo'n beperkende mythe. Wellicht, maar gevoelsmatig wil ik iig de eerste keer wél volledig ervaren hoe vies, vies kan zijn. :P
Ik zou 1 san pedro van 20-30cm proberen om te beginnen. Op Azarius staat beter uitgelegd hoeveel je moet nemen. Citroensap verbeterd de opname van alcoide in water, daar proef je niks van. Verder haal je de stekels en het buitenste schilletje eraf (niet dat groene kleverige spul, daar zit de meeste mescaline in), dat schilletje is ongeveer een milimeter dik en lijkt op kaarsvet ofzoiets. Dan snij je de cactus in stukjes. Kook je dat 3-4 uur op zacht vuur en dan filter je de troep eruit, dus of je alles kookt of niet maakt weinig uit. Alleen door de blender doen is echt te smerig voor woorden. Drink er ongezoete grapefruitsap bij, dan nog is het onmenselijk smerig.cuber3 zei:Ik ben van plan om het binnenkort eens te proberen met San Pedro.
Rouw opeten lijkt me vrij ondoenbaar, dus ik ben van plan om het te koken en er een soort drank van te maken.
Nu heb ik gelezen dat de hoogste concentraties mescaline net onder de 'schil' van de cactus zitten, en dat de kern van de cactus helemaal geen mescaline bevat.
Zou het dan best zijn om de kern eruit te snijden, al de rest in de mixer te gooien, te mixen tot een poeder (of papje, ik neem aan dat er wel een hoop water inzit)? Of gewoon in stervormige schijfjes te snijden en die zo in de pot gooien?
Hoe lang moet je het ongeveer koken, en zijn er dingen die je zeker niet mag doen, of net wel moet doen om ervoor te zorgen dat er geen mescaline verloren gaat?
Ik lees verschillende dingen. Vb de ene bron zegt 4u koken op een laag vuur, terwijl de andere zegt dat je het meer dan 24 uur moet laten koken. En sommigen voegen ook nog citroensap enzo bij tijdens het koken (is dit voor de smaak of heeft het een bepaald nut met die zuren ofzo?)
Dan lees ik ook nog dat sommigen de cactusschijfjes meermaals bevriezen en ontdooien om de celwanden te breken. Dit is toch niet vereist als je het gaat koken, of wel?
En de dosissen verschillen ook enorm (zoals hierboven al eens gezegd is).
Ik neem aan dat de enige manier om er achter te komen hoe potent je cactus is, het uitproberen is...
Hoeveel zouden jullie (in cm. San Pedro, Trichocereus Pachanoi) aanraden?
Omi zei:Hallo!
Ik vroeg me af, is dit geen oplossing om die vieze smaak tegen te gaan:
http://www.miracleberrypill.org/
Lijkt me wel erg gaaf, want natuurlijk is even doorbijten altijd goed, doe ik ook als ik gedroogde paddos wegwerk, maar misschien is dit wel iets om alles te vergemakkelijken!
Edit: Hier ook even de erowid pagina bij http://www.erowid.org/herbs/miracle_berry/![]()
Flip Trip zei:Omi zei:Hallo!
Ik vroeg me af, is dit geen oplossing om die vieze smaak tegen te gaan:
http://www.miracleberrypill.org/
Lijkt me wel erg gaaf, want natuurlijk is even doorbijten altijd goed, doe ik ook als ik gedroogde paddos wegwerk, maar misschien is dit wel iets om alles te vergemakkelijken!
Edit: Hier ook even de erowid pagina bij http://www.erowid.org/herbs/miracle_berry/![]()
Dat hoort zich heel interessant aan, als iemand het wil uitproberen ik hoor graag wat feedback.
mellowWw zei:Tripreportje?![]()
Hoeveel had je genomen?
Ben steeds nieuwschieriger naar dit middel.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."