#1
En als ik wel neem hoeveel kan ik dan het beste nemen?
Ben 1m65 en 52kg.
Ben 1m65 en 52kg.


KurikintonFox zei:BT2303 zei:Wat je ook doet, luister iig niet naar KurikintonFox, want die heeft nog wel eens de nare gewoonte om 'advies' te geven wat nergens op slaat. Ook vinden sommige mensen dat je er misschien goede inzichten van kunt gaan krijgen in je leven, maar mijn mening is dat je dit alleen kunt bereiken als je meer ervaring met paddo's of verwante middelen hebt.
Grz. BT
*ps snap eigenlijk niet waarom ik hier op reageer, omdat het soort mensen als deze TS toch niet luistert naar onze goede bedoelingen
Goh, ik heb 1 keer slecht advies gegeven
Je hoeft niet gelijk te haten
Devils Reject zei:Hoi allemaal,
echt super bedankt voor het advies en de info!
Ik wil wel even zeggen dat ik 21 jaar ben gewoon volwassen dus.. attans volwassen genoegen woon ook al in me eigen huisje.
Denk al 2 jaar na over paddo's gewoon omdat het mij facineert een trip en de verhalen erover.
Ik luister wel degelijk naar jullie goed bedoelde adviezen trouwens.
En ik zal ook zeker niet aan een trip beginnen op een slechte dag
maar alleen als ik echt een leuke, fijne stemming heb.
Ik zou het absoluut niet doen om aan me gevoelens en depressie te ontkomen.
En het is ook zeker geen impulsieve handeling van mij "als" ik het doe aangezien
ik er al 2 jaar overna denk. Ik wou me er gewoon iets meer in gaan verdiepen.
Wel jammer inderdaad dat verbod, daar komt vaak meer slechts dan goeds van!
Het lijkt mij juist extra gaaf in een bos maar misschien geen goed idee voor
een eerste keer.
Maar als ik de horror film Shrooms zie lijkt het me wel erg trippie zo in het bos.![]()
Mvg,
Reject

Devils Reject zei:Hoi allemaal,
ik zou graag is een keer paddos proberen.
Ik lijd alleen al 2 jaar aan een depressie
en hoor vaak dat je dan beter geen paddos kunt nemen.![]()
wat is jullie mening daarover?
Hoeveel kans heb ik op een badtrip?
Hoe weet je hoeveel je moet nemen? via gewicht en lengte?
Alvast bedankt!
Devils Reject zei:Maar stel me trip gaat fout kan je er dan in blijven hangen?
Dat heb ik wel eens gehoord is dat waar of?
Spatzi zei:Devils Reject zei:Hoi allemaal,
ik zou graag is een keer paddos proberen.
Ik lijd alleen al 2 jaar aan een depressie
en hoor vaak dat je dan beter geen paddos kunt nemen.![]()
wat is jullie mening daarover?
Hoeveel kans heb ik op een badtrip?
Hoe weet je hoeveel je moet nemen? via gewicht en lengte?
Alvast bedankt!
Ligt er aan: Wat wil je bereiken? Waarom wil je een paddotrip ervaren?
Gewoon uit nieuwschierigheid? Doe het dan niet als je echt een depressie hebt. Doe je het toch, doe dan alsjeblieft echt een magere portie!
Doe je het om zaken in jezelf te ontdekken? Dan zijn paddo's een potent middel! Echter je eerste trip zal waarschijnlijk uit heel veel chaos bestaan; het 'ontdek jezelf' gehalte bij je eerste trip blijft nogal achter, omdat je volledige aandacht wordt opgeist door het "ontdek de paddo" effect.
Doe je het om te bewijzen dat je het durft, ondanks je depressie? Zoek dan nog even door naar een goede reden.
Ik krijg echter het gevoel dat je het gewoon hoe dan ook wilt proberen, omdat je de vele adviezen om het niet te doen zo makkelijk links laat liggen. Daarom: Zorg voor een vertrouwde en ervaren sitter, lees de topics over settings en muziek en pas de tips toe, zorg dat je je op de dag zelf lekker relaxed en goed voelt en neem niet te veel! Philsophers stones zijn fraai om mee te beginnen (al zijn ze veruit het smerigst!); ze geven een relaxete, constante trip ipv. veel golfbewegingen en je trip start met een lekker euforisch gevoel welke je mindset positief beinvloed. Fraai hoor!
Ohja, en mix de 1e keer niet met andere drugs. Ook niet met wiet/hash, daar ga je veel te veel bij nadenken en dat wil je met een depressie echt niet in je trip!

Devils Reject zei:Ik schrijf toch dat ik er al zeker 2 jaar overnadenk.....
Ik geloof dat er maar weinig zijn die het al zo lang overwegen en overnadenken.
Dus gemakkelijk nee... juist heel bewust en voorzichtig!
KurikintonFox zei:Ik zou de paddoos gewoon nemen
lekker trippen![]()
KurikintonFox zei:Ik zou de paddoos gewoon nemen
lekker trippen![]()
phy zei:^ Ben ik het helemaal mee eens. Behalve één ding. Een 'bad' trip kan heel leerzaam zijn, maar is geen aanrader als eerste trip. Dit omdat je er dan nog weinig tegen kan doen. Idealiter heb je eerst een paar 'goede' trips achter de rug voordat je je eerste 'baddie' tegenkomt.
Zorgt dat je het veel beter kan relativeren, en nog belangrijker: de paddo nog steeds kan waarderen.
Pak Suiker zei:Eerst wat goede trips en dan een bad trip als leermoment zou beter zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."