#1
En als ik wel neem hoeveel kan ik dan het beste nemen?
Ben 1m65 en 52kg.
Ben 1m65 en 52kg.


Spatzi zei:Devils Reject zei:Hoi allemaal,
ik zou graag is een keer paddos proberen.
Ik lijd alleen al 2 jaar aan een depressie
en hoor vaak dat je dan beter geen paddos kunt nemen.![]()
wat is jullie mening daarover?
Hoeveel kans heb ik op een badtrip?
Hoe weet je hoeveel je moet nemen? via gewicht en lengte?
Alvast bedankt!
Ligt er aan: Wat wil je bereiken? Waarom wil je een paddotrip ervaren?
Gewoon uit nieuwschierigheid? Doe het dan niet als je echt een depressie hebt. Doe je het toch, doe dan alsjeblieft echt een magere portie!
Doe je het om zaken in jezelf te ontdekken? Dan zijn paddo's een potent middel! Echter je eerste trip zal waarschijnlijk uit heel veel chaos bestaan; het 'ontdek jezelf' gehalte bij je eerste trip blijft nogal achter, omdat je volledige aandacht wordt opgeist door het "ontdek de paddo" effect.
Doe je het om te bewijzen dat je het durft, ondanks je depressie? Zoek dan nog even door naar een goede reden.
Ik krijg echter het gevoel dat je het gewoon hoe dan ook wilt proberen, omdat je de vele adviezen om het niet te doen zo makkelijk links laat liggen. Daarom: Zorg voor een vertrouwde en ervaren sitter, lees de topics over settings en muziek en pas de tips toe, zorg dat je je op de dag zelf lekker relaxed en goed voelt en neem niet te veel! Philsophers stones zijn fraai om mee te beginnen (al zijn ze veruit het smerigst!); ze geven een relaxete, constante trip ipv. veel golfbewegingen en je trip start met een lekker euforisch gevoel welke je mindset positief beinvloed. Fraai hoor!
Ohja, en mix de 1e keer niet met andere drugs. Ook niet met wiet/hash, daar ga je veel te veel bij nadenken en dat wil je met een depressie echt niet in je trip!

Devils Reject zei:Ik schrijf toch dat ik er al zeker 2 jaar overnadenk.....
Ik geloof dat er maar weinig zijn die het al zo lang overwegen en overnadenken.
Dus gemakkelijk nee... juist heel bewust en voorzichtig!
KurikintonFox zei:Ik zou de paddoos gewoon nemen
lekker trippen![]()
KurikintonFox zei:Ik zou de paddoos gewoon nemen
lekker trippen![]()
phy zei:^ Ben ik het helemaal mee eens. Behalve één ding. Een 'bad' trip kan heel leerzaam zijn, maar is geen aanrader als eerste trip. Dit omdat je er dan nog weinig tegen kan doen. Idealiter heb je eerst een paar 'goede' trips achter de rug voordat je je eerste 'baddie' tegenkomt.
Zorgt dat je het veel beter kan relativeren, en nog belangrijker: de paddo nog steeds kan waarderen.
Pak Suiker zei:Eerst wat goede trips en dan een bad trip als leermoment zou beter zijn.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."