Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, onmogelijk een beeld te vormen?

DMT, onmogelijk een beeld te vormen?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
32 :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ontspan je, ga liggen. En laat alles over je heen komen, verzet je gedachten niet.

Het duurt maar even, dus geniet ervan. Stel jezelf maar eens voor hoe je zou doen als je een tekenfilmfiguur bent. Wat je dan kan doen.( vliegen, tekeningen maken in de lucht e.d.)

DMT is een kosmische vorm van vermaak.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
ilyas zei:
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
Klik om te vergroten...

Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas... Is wel anders en je krijgt geen entiteiten, maar qua intensiteit kun je bij een breakthrough zoiets verwachten ongeveer. Daar verschillen de meningen ook over, maar het hangt enorm van de persoon af natuurlijk.

Probeer je extreme synthesie van de zintuigen voor te stellen, je lichaam kwijt zijn en wat je nog meemaakt het alles is, extreem harde visuals. Het gaat ook verdomd snel vaak, en duurt 10-20 minuten.

Meestal vind ik het trouwens een hele vrolijke, blije yay-trip, met uitzondering van een DMTtrip waarvan ik hier een report van heb neergezet. Ik vind lachgas + LSD eigenlijk stukken harder en verknipter; Het geeft je meer ruimte om na te denken en weirde mindfucks/loops in je hoofd te maken, terwijl ik bij DMT meestal gewoon super blij ben en iets heb van "waauuw". Wat ik bij lsd + lachgas ook heb, maar dat fuckt meer met m'n hoofd heb ik het idee (wat ik overiginds super leuk vind, die gedachtes gaan ZO ver, wauw :hearteyes: )
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik in (nu nog) theorie weet en van andere gehoord heb en zelf denk is dat je van DMT niet echt wat kan verwachten. Het is zo iets apparts, complete waanzin, zo snel, zo prachtig mooi of verschrikkelijk, daar kan je met je hoofd niet bij. Dmt gaat voorbij een level wat iemand die het nog nooit heeft meegemaakt zich kan voorstellen. Hoe je erover denkt hoe heftig middel het kan zijn, dan denk je 'en dan nog heftiger' maar het gaat verder dan dat. Weet trouwens niet of ik heftig hier als goed woord gebruik maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

Je kan nog zoveel lezen en ervaringen vragen, wat overigens nooit slecht is natuurlijk, maar je moet het meemaken om het te snappen..

Dat is hoe ik over dmt denk..


Edit: Op de laatste vraag die je stelde: hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
Volgensmij ben je dat niet voor dmt, omdat je het je niet kan voorstellen. Veel lezen zodat je weet waar je mee te maken hebt en er voor gaan :wink:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...
Klik om te vergroten...

AT weet wel hoe je advies geeft.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leipe stof man, vooral omdat je eigen pijnappelklier het aanmaakt en het zo'n grote rol bij bewustzijn speelt.

Voor degenen die het gedaan hebben, wat je meemaakt op DMT, voelt dit als hogere realiteit of geloof je dat je hersenen gewoon voor de gek gehouden worden en er zelf maar iets van maken, wat jij dan te zien krijgt? Een beetje rare vraag misschien, maar echt, of nep? :confused: :P
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
DMT.. Daar kan je je helemaal niet op voorbereiden. Ook niet met 200+ µg acid + 3 ballonnen lachgas. Probeer het eens zou ik zo zeggen. Het is de moeite waard, maar oh zo angstaanjagend :)

baaight zei:
Voor degenen die het gedaan hebben, wat je meemaakt op DMT, voelt dit als hogere realiteit of geloof je dat je hersenen gewoon voor de gek gehouden worden en er zelf maar iets van maken, wat jij dan te zien krijgt? Een beetje rare vraag misschien, maar echt, of nep? :confused: :P
Klik om te vergroten...

Het is al even echt als de realiteit die ik nu waarneem :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
'k heb al redelijk wat DMT gerookt en ook reports ervan geschreven en hier gepost, zoek maar eens bij tripreports :). Ik zeg niet dat het als veel LSD + Lachgas is, maar als ik het *ergens* mee moet vergelijken is dat het meest vergelijkbare. Alleen duurt het een stuk langer. En gaat het "sneller". En heb je soms entiteiten. Als ik het *ERGENS* mee moet vergelijken is dat toch het meest overeenkomende.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin dan gewoon met heel weinig dmt, bijvoorbeeld 15 mg. dit is moet qua intensiteit goed te doen zijn. En het is echt niet zo dat je gegarandeerd een entiteit gaat tegen komen. Bij de meeste trips kwam ik er geen tegen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...
Klik om te vergroten...

Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...

Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.

Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is niets dat je ook maar een beetje zou kunnen voorbereiden op DMT. Het is nergens mee te vergelijken, er bestaat niets dat je eerst zou kunnen doen om aan het effect te wennen ofzo, behalve dan misschien beginnen met hele lage doses.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je gevoel zit in droomtoestand, het is als een achtbaan die versnelt tot net aan lichtsnelheid, en dan zonder karretje, door een tunnel van kleuren. Je bent er met je bewustzijn, van hier en daar is op dat moment geen sprake, je denkt er niet eens over na. Het is dan alleen het moment waar je je bevind.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe veranderd je kijk op het leven na het gebruik van DMT?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
DMT laat je zien dat er meer is dan alleen maar alles wat je op school en in de huidige maatschappij hebt geleerd.
L
LocoLoveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ofniet DMT word by my ook steeds mysterieuzer... Alleen de kennis ervan (sinds gister) zet me leven op z'n kop :confused: En ik heb ook zo'n raar gevoel.. alsof ik et ooit eerder heb gehad of alsof ik et al es gedaan heb of Gaa doen.. ik weet et niet.. Of in een vorig leven. Mja echt creepy heb van psychedelics alleen ma 1 xtje paddos gehad 1 bakje golden teachers.. maar ik merkte er niks van nam de helft van het bakje in rond een uur of 7 savonds en was rond 1 uur snachts thuis.. en toen werd ik paranoiia. voelde me bezeten.. ja- ik las op een ander forum een reactie van iemand die zoiets zei "het grappige aan paddos is als je ze voor niks neemt straffen ze je zelf" of iets in die richting nouja zoiets was wel bij mij het geval. was die dag helemaal niet van plan om paddos te halen was echt een last minute idee. Mja DMT zet me echt zwaar aan het denken..

Groete ILiass (yes Ik heet ook ilias:wink:) :rockband:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
bedankt voor jullie reacties :)
Ik ga niet zoeken naar DMT, het zal me wel vinden wanneer de tijd rijp is. Of ik het dan ga durven is nog een ander verhaal. Bij LSD wist ik ongeveer wat te verwachten, bij 2c-b ook. Maar hoe meer ik over DMT opzoek mysterieuzer het word.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het hangt ervan af hoeveel je succesvol weet binnen te teugen. Heel veel gebruikers zuigen slechts een gedeelte en houden het ook nog eens tekort in waardoor er een een soort heftige buzz ontstaat in het lichaam met extreme kleurrijke visuals en een warme liefdes rush.

Maar een volle break-through daarbij suis je dwars door die visuals heen, verlies je je identiteit en lichaam volledig en ervaar je visuals zoals je deze nog nooit hebt gezien. Oneindige overlappingen en diepte in plaats van 2D patronen zoals met LSD of Paddo's. Zo fel als lasers. En veel uitgestrekter in de breedte.

Ik blijf het toch iets vinden waarmee je erg voorzichtig moet zijn, het heeft een vergaande indruk op je psyche. En de ervaring is nog meer subjectief dan bij andere psychedelica, waardoor je het echt vanuit jezelf en met jezelf moet laten integreren. DMT is een ander universum, LSD en Paddestoelen zijn dit niet. Die vormen 'slechts' een verdraaiing van de al bestaande wereld.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het aparte van DMT is, Als je in die "wereld" bent is het net of je er al eerder bent geweest, en net als met wakker worden uit een diepe slaap in het midden van de dag, een beetje onhandig bent, een beetje verdwaasd,alsof alles geforceerd moet opstarten.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...
Klik om te vergroten...

Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...

Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.

Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.
Klik om te vergroten...

Uhm, nee. LSD en lachgas is de enige trip behalve DMT waarbij ik ook echt lichamelijk out ga en hyperspace in word geknald. Een balon bij een milde trip zal het niet doen, maar 200-250 ug met 3 balonnen kan ik niet meer lopen, en snap ik ook niet meer wat lopen is, dat ik besta, wie ik ben, waar ik ben.. De ervaring duurt misschien maar 30 seconden, maar ik kan het vergelijken.

Ik kan op 500 ug lsd met nog 5 andere dingen er doorheen nog prima lopen en enigsinds communiceren en beseffen dat ik trip. Met DMT is dat niet zo, en met lsd + lachgas ook niet.

De vorige keer dat ik DMT had gedaan, kan ik het beste omschrijven dat m'n zintuigen samensmolten, en mijn hele bestaan een lange, gloeiende tunnel van eindeloze lichten in kleuren die nooit hebben bestaan, wat uitmondde in een soort portaal dat me telepathisch de vraag stelde of ik er doorheen wou, maar voor ik kon "antwoordden" was ik al aan het landden op aarde. De heftigste lachgas/lsd ervaring die ik tot nu toe heb gehad was op een tripfeestje bij iemand thuis, en dat was als ik het me goed herinner met 250 ug lsd. Ik weet nog dat alles wegsmolt, ik totaal van m'n lichaam werd gescheiden en alle dimensies een singulariteit werden, en ik zat tegelijkertijd out te gaan, en naast mezelf te kijken hoe ik out ging, en daarna in het hele universum tegelijkertijd, alles verdween behalve de visuals, maar toen besefte ik dat ik geen visuals had maar de visuals was, terwijl al m'n gedachtes, zintuigen en hele ik samensmolten tot een "iets" wat op een soort golvende brij van neonverf was.

Ik vind die twee ervaringen ongeveer even "heftig". Ja, natuurlijk zijn ze anders en kan je ze niet vergelijken, maar je kan het veel beter vergelijken dan met gewoon trippen op acid of paddo's ofzo.

Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.

Trouwens, jij zei dat lachgas+lsd niet zo'n heftige werking op jou had, dus misschien ervaar jij het anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."