Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, onmogelijk een beeld te vormen?

DMT, onmogelijk een beeld te vormen?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spor zei:
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...
Klik om te vergroten...

Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...

Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.

Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.
Klik om te vergroten...

Uhm, nee. LSD en lachgas is de enige trip behalve DMT waarbij ik ook echt lichamelijk out ga en hyperspace in word geknald. Een balon bij een milde trip zal het niet doen, maar 200-250 ug met 3 balonnen kan ik niet meer lopen, en snap ik ook niet meer wat lopen is, dat ik besta, wie ik ben, waar ik ben.. De ervaring duurt misschien maar 30 seconden, maar ik kan het vergelijken.

Ik kan op 500 ug lsd met nog 5 andere dingen er doorheen nog prima lopen en enigsinds communiceren en beseffen dat ik trip. Met DMT is dat niet zo, en met lsd + lachgas ook niet.

De vorige keer dat ik DMT had gedaan, kan ik het beste omschrijven dat m'n zintuigen samensmolten, en mijn hele bestaan een lange, gloeiende tunnel van eindeloze lichten in kleuren die nooit hebben bestaan, wat uitmondde in een soort portaal dat me telepathisch de vraag stelde of ik er doorheen wou, maar voor ik kon "antwoordden" was ik al aan het landden op aarde. De heftigste lachgas/lsd ervaring die ik tot nu toe heb gehad was op een tripfeestje bij iemand thuis, en dat was als ik het me goed herinner met 250 ug lsd. Ik weet nog dat alles wegsmolt, ik totaal van m'n lichaam werd gescheiden en alle dimensies een singulariteit werden, en ik zat tegelijkertijd out te gaan, en naast mezelf te kijken hoe ik out ging, en daarna in het hele universum tegelijkertijd, alles verdween behalve de visuals, maar toen besefte ik dat ik geen visuals had maar de visuals was, terwijl al m'n gedachtes, zintuigen en hele ik samensmolten tot een "iets" wat op een soort golvende brij van neonverf was.

Ik vind die twee ervaringen ongeveer even "heftig". Ja, natuurlijk zijn ze anders en kan je ze niet vergelijken, maar je kan het veel beter vergelijken dan met gewoon trippen op acid of paddo's ofzo.

Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.

Trouwens, jij zei dat lachgas+lsd niet zo'n heftige werking op jou had, dus misschien ervaar jij het anders?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.
Klik om te vergroten...

nog meer crap uit de mond van AT ... stop maar met vergelijken je geeft een vertekent beeld af.

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.
Klik om te vergroten...

nog meer crap uit de mond van AT ... stop maar met vergelijken je geeft een vertekent beeld af.

:wave:
Klik om te vergroten...

:kots:

Volgens mij ben jij zo'n zweverig, raar figuur die er veel meer achter zoekt dan dat er is. Heel fijn allemaal, maar het blijft niks meer dan een serotonineagonist die je hersenen even anders laat werken.

Sorry voor de teleurstelling, de dmtelfjes zijn niet echt. Sinterklaas ook niet.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet je er ook naar gedragen. als je na een joint met je armen overelkaar op een bank gaat zitten en je af vraagt: wanneer gaat het werken? ? ? Dan zal het ook een andere werking hebben.
DMT is een lichaamseigen stof(ja) je kan de werking dus beinvloeden.
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nu ook DMT in huis. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd naar wat je te zien krijgt. Zou je echt meer te zien krijgen van deze wereld of is het gewoon iets wat door je hersenen zelf wordt gevormd? Tijd om het te checken dus..

Het is deels ook een natuurlijke stof die dus ook door je eigen lichaam wordt aangemaakt. Het is echter ook chemisch bewerkt waardoor ik er niet echt een goed gevoel bij heb. Ik heb dan altijd zoiets van: mag dit wel allemaal? Het is zo niet bedoeld? Dat had ik ook bij 2c's (die niet zo zwaar zijn maar toch) en lsd. Bij 100% natuurlijke tripmiddelen heb ik dat niet. Op een of andere manier geeft het me een vertrouwen omdat het gewoon uit de natuur komt.
Kan iemand me vertellen wat die chemische bewerking dan eigenlijk inhoudt en of dat zoveel slechter is?

Verder heb ik een vraagje over gebruik. Ik heb het al een keer geprobeerd maar ik voelde vrijwel niks (van 35 mg). Ik had het op een gaasje in een glazen puurpijpje gelegd en had de vlam erbij gehouden. Ik vond het moelijk te bepalen wanneer ik precies moest inademen, maar heb wel degelijk enkele trekken binnen gekregen en lange tijd ingehouden. Weet iemand wat ik fout heb gedaan en kan iemand vertellen op wat voor manier ik het beter kan gebruiken?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet het uit je hoofd zetten dat dingen uit de natuur beter zijn dan chemische middelen. Dingen uit de natuur kunnen trouwens veel veneiniger uit de hoek komen dan chemische dingen imho. Mensen zijn natuurlijke wezens dus alles wat wij doen is natuurlijk, ook chemische producten maken om ze daarna in ons lichaam de gooien. Een stof is gewoon een stof, je moet ze niet onderverdelen in "natuurlijk" en "chemisch". Dit is maar mijn mening he :wave:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe oud vinden jullie dat je moet zijn om DMT te gebruiken?
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
32 :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ontspan je, ga liggen. En laat alles over je heen komen, verzet je gedachten niet.

Het duurt maar even, dus geniet ervan. Stel jezelf maar eens voor hoe je zou doen als je een tekenfilmfiguur bent. Wat je dan kan doen.( vliegen, tekeningen maken in de lucht e.d.)

DMT is een kosmische vorm van vermaak.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ilyas zei:
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
Klik om te vergroten...

Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas... Is wel anders en je krijgt geen entiteiten, maar qua intensiteit kun je bij een breakthrough zoiets verwachten ongeveer. Daar verschillen de meningen ook over, maar het hangt enorm van de persoon af natuurlijk.

Probeer je extreme synthesie van de zintuigen voor te stellen, je lichaam kwijt zijn en wat je nog meemaakt het alles is, extreem harde visuals. Het gaat ook verdomd snel vaak, en duurt 10-20 minuten.

Meestal vind ik het trouwens een hele vrolijke, blije yay-trip, met uitzondering van een DMTtrip waarvan ik hier een report van heb neergezet. Ik vind lachgas + LSD eigenlijk stukken harder en verknipter; Het geeft je meer ruimte om na te denken en weirde mindfucks/loops in je hoofd te maken, terwijl ik bij DMT meestal gewoon super blij ben en iets heb van "waauuw". Wat ik bij lsd + lachgas ook heb, maar dat fuckt meer met m'n hoofd heb ik het idee (wat ik overiginds super leuk vind, die gedachtes gaan ZO ver, wauw :hearteyes: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."