#1
Spor zei:Angramar Temenos zei:Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...
Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...
Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.
Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.
Uhm, nee. LSD en lachgas is de enige trip behalve DMT waarbij ik ook echt lichamelijk out ga en hyperspace in word geknald. Een balon bij een milde trip zal het niet doen, maar 200-250 ug met 3 balonnen kan ik niet meer lopen, en snap ik ook niet meer wat lopen is, dat ik besta, wie ik ben, waar ik ben.. De ervaring duurt misschien maar 30 seconden, maar ik kan het vergelijken.
Ik kan op 500 ug lsd met nog 5 andere dingen er doorheen nog prima lopen en enigsinds communiceren en beseffen dat ik trip. Met DMT is dat niet zo, en met lsd + lachgas ook niet.
De vorige keer dat ik DMT had gedaan, kan ik het beste omschrijven dat m'n zintuigen samensmolten, en mijn hele bestaan een lange, gloeiende tunnel van eindeloze lichten in kleuren die nooit hebben bestaan, wat uitmondde in een soort portaal dat me telepathisch de vraag stelde of ik er doorheen wou, maar voor ik kon "antwoordden" was ik al aan het landden op aarde. De heftigste lachgas/lsd ervaring die ik tot nu toe heb gehad was op een tripfeestje bij iemand thuis, en dat was als ik het me goed herinner met 250 ug lsd. Ik weet nog dat alles wegsmolt, ik totaal van m'n lichaam werd gescheiden en alle dimensies een singulariteit werden, en ik zat tegelijkertijd out te gaan, en naast mezelf te kijken hoe ik out ging, en daarna in het hele universum tegelijkertijd, alles verdween behalve de visuals, maar toen besefte ik dat ik geen visuals had maar de visuals was, terwijl al m'n gedachtes, zintuigen en hele ik samensmolten tot een "iets" wat op een soort golvende brij van neonverf was.
Ik vind die twee ervaringen ongeveer even "heftig". Ja, natuurlijk zijn ze anders en kan je ze niet vergelijken, maar je kan het veel beter vergelijken dan met gewoon trippen op acid of paddo's ofzo.
Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.
Trouwens, jij zei dat lachgas+lsd niet zo'n heftige werking op jou had, dus misschien ervaar jij het anders?

