Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ofniet DMT word by my ook steeds mysterieuzer... Alleen de kennis ervan (sinds gister) zet me leven op z'n kop En ik heb ook zo'n raar gevoel.. alsof ik et ooit eerder heb gehad of alsof ik et al es gedaan heb of Gaa doen.. ik weet et niet.. Of in een vorig leven. Mja echt creepy heb van psychedelics alleen ma 1 xtje paddos gehad 1 bakje golden teachers.. maar ik merkte er niks van nam de helft van het bakje in rond een uur of 7 savonds en was rond 1 uur snachts thuis.. en toen werd ik paranoiia. voelde me bezeten.. ja- ik las op een ander forum een reactie van iemand die zoiets zei "het grappige aan paddos is als je ze voor niks neemt straffen ze je zelf" of iets in die richting nouja zoiets was wel bij mij het geval. was die dag helemaal niet van plan om paddos te halen was echt een last minute idee. Mja DMT zet me echt zwaar aan het denken.. Groete ILiass (yes Ik heet ook ilias)"