#1
Njah uit de trip valt wel mee. Maar je komt wel uit je bad-trip en in de meeste gevallen kun je gewoon nog lekker genieten van de rest.
grazygirl18 zei:Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
Grazy Girl.
ImmortalTech zei:Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is.
Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip.
Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen.
Dingen zoals:
- Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw?
- Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel?
- Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit?
- Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid?
Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt.
Paddo's zijn niet om 'een beetje gek te zitten doen enzo', het is een serieus middel dat jou met jezelf confronteert. Je moet het niet onderschatten, en in staat zijn om je bij aanvang helemaal over te geven aan de trip en aan alles wat door je heen gaat. Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.grazygirl18 zei:De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Het ligt gewoon aan de intentie. Paddo's moet je denk ik sowieso niet zien als 'leuk', je moet er met een bepaald respect en met behoedzaamheid mee omgaan. En dan aanvaard je vantevoren dat er wel eens hele serieuze momenten kunnen komen, momenten waarop je echt iets over jezelf leert, en hoef je op dat moment niet zo te schrikkenDaarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
JJJ zei:Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.
grazygirl18 zei:Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
Grazy Girl.
vag0 zei:grazygirl18 zei:Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
Grazy Girl.
soww, klinkt wel heftig, ik heb een keer een paddo-avond gehouden met een maat van mer bij mij thuis, en hij ging ook zwaar bad, we waren alle2 van de kaart en ik wist totaal ook neit wat te doen. edit zo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."