Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVery very bad trip.

Very very bad trip.

32 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
v
vag0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
grazygirl18 zei:
Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.
Klik om te vergroten...




soww, klinkt wel heftig, ik heb een keer een paddo-avond gehouden met een maat van mer bij mij thuis, en hij ging ook zwaar bad, we waren alle2 van de kaart en ik wist totaal ook neit wat te doen. edit zo
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#2
vag0 zei:
grazygirl18 zei:
Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.
Klik om te vergroten...

soww, klinkt wel heftig, ik heb een keer een paddo-avond gehouden met een maat van mer bij mij thuis, en hij ging ook zwaar bad, we waren alle2 van de kaart en ik wist totaal ook neit wat te doen. edit zo
Klik om te vergroten...



Daarom altijd ervoor zorgen dat je een tripsitter bij je hebt, ik heb jarenlang ervaring met paddo's en andere hallucinogeen, een badtrip komt zelden voor bij mij, omdat ik altijd mezelf erop wijs dat het een tijdelijke illusie is als het een keertje fout gaat.

Maar als ik tegenwoordig een keer paddo (gebeurt redelijk vaak) dan heb ik ook altijd een sitter, want het kan altijd verkeerd vallen, zelfs bij de grootste paddofreter op aarde, een keer gaat het gewoon fout en ben je slachtoffer van een badtrip, dan kan een sitter je gerust stellen en je een beetje verzorgen, je kan er ook normaal mee praten en proberen zoveel mogelijk te praten tijdens een badtrip helpt echt! Anders raak je opgesloten in je eigen gedachten en word je trip alleen nog maar slechter.

Je moet er wel zeker van zijn dat je een goede sitter hebt, want je hebt ook sitters die het allemaal niet zo serieus zien en die je dan gaan irriteren of uitlachen of geintjes maken enzo, als je niet onder invloed bent van paddo's is dat allemaal wel heel leuk, maar onder invloed van paddo's ben je sociaal-emotioneel heel anders ingesteld.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha logisch :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb onlangs ook voor de eerste keer getript, samen met men neef, we hadden elk direct een hele portie natte mexicaanse naar binnen gespeeld, achteraf bekeken niet zo slim, het eerste uurtje was wel prettig, bewegende vormpjes, perspectiefverandering, loom gevoel, eenheid met de natuur gevoel en dergelijke, plots kwamen er honden (echte) en vanaf dan is het bergaf beginnen gaan, misselijkheidsgevoel alletwee, trillen, zweten, eruitzien als een lijk en tenslotte tegen de grond gegaan, en zo beiden anderhalf uur liggen denken dat we doodgingn, alles klonk en zag er onheilspellend en verderf uit, heel moeilik om je gedachten op iets anders te brengen, uiteindelijk geprobeerd te slapen en er zo toch uitgeraakt, maar het leek alsof het tien keer zo lang duurde.
dusja, ik probeer het zeker nog
a
an en deLid
01-01-2024, 00:00
#5
omgeving en de mensen met wie je het doet heeft er veel mee te maken.
als je het doet dan met een paar die je graag mag en niemand er bij die het niet doet.
want zo'n iemand kan ongewild de sfeer verpesten.
en genoeg drinken, heel belangrijk anders kun je ook gek worden
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar haal je zo'n tripsitter? haha, ik heb er geen behoefte aan iig..

Ik ben echt heel erg bad gegaan, zie het topic 'vanavond op reis, heb mn ticket al besteld :wink:'

Maar ik ga gewoon weer hoor, shit happens, volgende keer weet ik dat ik mezelf nie zo gek moet maken :) En idd, ik doe het volgende keer met iemand anders dan mn vriendin, zij wil zowiezo niet meer en ik wil iemand die weet hoe die op iemand die zich fout voelt gaan in moet praten.

Komt wel goed, als je t echt niet meer wil, jou keuze... maar achteraf vind ik t eigenlijk mega vet! :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
bad trips zijn om van te leren.

ik heb een hele erge bad trip gehad met een tripsitter die het allemaal niet zo serieus nam en dacht dat als ik maar flink wat joints ging roken het wel weer goed kwam nou niet dus :P

maar als je een bad trip al eens gehad hebt kun je de volgende keer beter bedenken dat het maar een bad illusie is
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#8
fokker zei:
Waar haal je zo'n tripsitter? haha, ik heb er geen behoefte aan iig..

Ik ben echt heel erg bad gegaan, zie het topic 'vanavond op reis, heb mn ticket al besteld :wink:'

Maar ik ga gewoon weer hoor, shit happens, volgende keer weet ik dat ik mezelf nie zo gek moet maken :) En idd, ik doe het volgende keer met iemand anders dan mn vriendin, zij wil zowiezo niet meer en ik wil iemand die weet hoe die op iemand die zich fout voelt gaan in moet praten.

Komt wel goed, als je t echt niet meer wil, jou keuze... maar achteraf vind ik t eigenlijk mega vet! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Bij de C&A schijnen ze in de aanbieding te zijn. :wink:

Nee, ik vind trippen zonder tripsitter eigenlijk veel relaxter, kun je veel meer je eigen ding doen en hoef je niet te letten op die 'nuchtere' anderen. Want die lui kunnen je dan echt soms zo aanstaren van: "eeeeh, ja, ok dan...."
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maf is dat je zit met zn 5e in een kamer en 4 trippen er

als ik dan naar trippende mensen kijk (ik zelf trip dan ook) ben ik echt van de kaart en zie ik ook dat die andere van de kaart is en heb je echt op een vreemde manier conversaties

maar dan kijk je naar die nuchtere persoon en praat je daarmee en ben je zelf ook ineens nuchter heel vreemd
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nuchtere personen kunnen eenorm remmend zijn, zolang je ego nog enigszins intact is, en je ziet iemand naar je kijken zo van "uhh.. nja... keej dan" dan ga je er automatisch op letten dat je n beetje normaal probeert te doen... Xtreem irritant... misschien een vorm van schaamte ofzo? ik weet t niet maar vind t niet relaxt.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
ja maf is dat je zit met zn 5e in een kamer en 4 trippen er

als ik dan naar trippende mensen kijk (ik zelf trip dan ook) ben ik echt van de kaart en zie ik ook dat die andere van de kaart is en heb je echt op een vreemde manier conversaties

maar dan kijk je naar die nuchtere persoon en praat je daarmee en ben je zelf ook ineens nuchter heel vreemd
Klik om te vergroten...

Ja, heerlijk die wazige gesprekken over wat er allemaal wel niet gebeurd of zou moeten gebeuren of wat helemaal niet gebeurd, wordt je ineens weer met zo'n vreemde blik aangekeken, heb je weer het gevoel dat je je daaraan moet aanpassen...
r
ramperLid
01-01-2024, 00:00
#12
paddos moet je alleen doen als je weet dat je het aankan :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb het zelf ook gehad en ik denk dat je persoonlijkheid,je tripervaringen en je kennis over drugs,... een grote rol hierin spelen, hoe je iets opvat en hoe je met een gevoel omgaat.
leer uit je badtrip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."